Philips Bodygroom BG2025 - Reviews

Laagste prijzen
Bedrijfstijd
50 min.

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Harry 2303 28-12-2016

Pijnlijke ervaring

Dit apparaat gekocht omdat mijn oude bodybroom er stopte. Op zich ziet het er mooi uit, trendy kleurtjes. Ligt lekker in de hand. Maar wanneer je hem gaat gebruiken kom je erachter dat hij epileerd. Hij trekt je haren er uit in plaats van scheren. Met opzet stuk is het helemaal waardeloos. WAt een knudde ding. Ook mijn vrouw heeft hem geprobeerd maar voelt het zelfde. Conclusie : snel weer in de doos en retour naar de winkel. Sorry Blokker, maar deze gaat terug.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk

Minpunten

• Opzetstuk
  • Scheert totaal niet

Anoniem 28-10-2016

schreerblad voor de 2de keer stuk gegaan.spontaan gat erin

werkt goed,alleen is het blad zo dun dat er voor de 2de keer een gat in is gekomen waardoor er pijnlijke rode plekken op been kwamen .eerder voorgekomen en toen nieuwe gekregen.Benieuwd wat nu de aanbieding is.Heb contact opgenomen via mail.Jammer is verder een prima apparaat.

bert1965 07-07-2015

Scheert prima.

Tot voor kort gebruikte ik een ladyshave, ging ook goed maar dit is veel beter.
Hij scheert snel en makkelijk mijn hele lichaam glad.
Door het ontwerp houd hij makkelijk vast en kan ik ook makkelijk overal bij.

Mavadeja1 20-01-2014

Waardeloos apparaat

Waardeloos apparaat. Bij de eerste keer dat ik het wilde gebruiken schoot het scheerblad los, en dat laat zich met geen mogelijkheid vastklikken. Weggegooid geld.

FatihG1977 07-12-2013

Zeer fijn apparaat

2e generatie die ik gebruik,Mooi design,licht qua gewicht,makkelijk in gebruik,totaal geen huid irritaties,het product is verbeterd qua scheerhoofd.