Braun BG5030

Remington MB 6850

Remington MB 6850 Best Reviewed 2 keer mei 2018
8,4 (56)
Bekijk alle Trimmers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun BG5030 op Kieskeurig.nl.

Yves Maes 09-05-2018
  • Product gekregen

3 in 1, gebruik onder de douche mogelijk

Geschreven voor: Braun BG5030

Braun bodygroomer BG2030, een leuk artikel dat ik gratis mocht ontvangen.
Oplaadbare batterijen worden snel opgeladen in bijgeleverde houder.
De 3 standen zijn zeer praktisch om te scheren waar je maar wilt. Het leukste vind ik het manuele Gilette mesje in combinatie met de groomer, stand 2

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Batterij
  • Gebruk in douche

BenjaminJansen87 29-01-2018

Trimmer en scheermes in 1.

Geschreven voor: Braun BG5030

Een tijdje geleden heb ik de Braun bodygroomer BG5030 gratis ontvangen om te mogen testen. Het is een trimmer en scheerapparaat in 1. Er wordt een mooi ophang systeem bij geleverd waardoor hij kan blijven hangen in de douche cabine. Als je bakkebaarden te lang worden kunnen die netjes bijgewerkt worden de trimmer die erbij zit. Het enige waar ik aan moest wennen was het gewicht. Ik ben een los scheermes gewend en dan is een trimmer met scheermes wel wat zwaarder

Pluspunten

• trimmer en scheermes in 1
  • Ophang systeem

Minpunten

• zwaarder dan normaal

Wickygertje 07-01-2018

veelzijdig trimmen en scheren

Geschreven voor: Braun BG5030

ik heb deze bodygroomer gratis ontvangen om te testen,
na ontvangst heb ik alles uitgepakt en was best wel verrast naar de combinatie van trimmen en scheren met mesjes.
de groomer ligt best lekker in de hand en is ook mooi licht. de groomer maakt ook niet veel lawaai in vergelijking met mijn andere trimmer van philips.
er zitten een aantal opzetstukjes bij voor het trimmen.
ik gedurende de testperiode elk opzetstukje geprobeerd. medium bevalt mij persoonlijk het beste,
het is best wel even wennen dat er ook een mesje aan zit, dit verreisd wel een goed hoek om het optimaal te laten verlopen. maar als je daar aan gewend bent is het een goede combinatie.
alles wordt spiegelglad en er is geen haartje meer te vinden.
we gebruiken altijd een tondeuse om mijn hoofd te scheren. met deze groomer was dat niet echt te doen. de groomer kan mijn haren schijnbaar niet aan want hij loopt dan een beetje vast en trekt dan aan het haar wat dus best gevoelig is. er was geen opzetstuk bij die dit kon verhelpen. ik moet er wel bij zeggen dat ik behoorlijk stug haar heb.
als het haar al kort is gaat het prima met de groomer, dan trimt ie alles mooi kort en precies.
op de andere plekken op het lichaam gaat het wel perfect met de combinatie van trimmer met mes.
het is ook ideaal dat de trimmer onder de douche gebruikt kan worden, alle haren spoelen dan gelijk mooi weg. voor mijn gevoel werkt de groomer dan zelfs nog beter.
ik heb een gevoelige huid maar heb daar na het gebruik met de groomer weinig tot geen last van moet ik zeggen.
de accuduur is ook geen probleem geweest, heb de groomer niet leeg gekregen tijdens het gebruik.

Pluspunten

• scheert mooi glad
  • waterdicht

Minpunten

• niet geschikt voor stug haar

Ronald 03-01-2018

Vernuftig apparaat

Geschreven voor: Braun BG5030

Braun bodygroomer BG2030, een leuk artikel dat ik gratis ter test mocht ontvangen. Apparaat kan ook onder de douche gebruikt worden, dit met een speciale houder om op te hangen aan bv. douchekraan. Eens opgeladen kan je ruimschoots alle lichaamsonderdelen trimmen zonder dat het toestel zonder stroom valt. Wat vooral handig is, is de combinatie tussen het trimapparaat en het scheermes, wat een uitvinding. Oplaadbare batterijen worden snel opgeladen in bijgeleverde houder. De 3 standen zijn zeer praktisch om te scheren waar je maar wilt.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Geintergreerd scheermes

Minpunten

• Lastige houder

Koningkos 02-01-2018
  • Product gekregen

Ik zou voor een andere gaan

Geschreven voor: Braun BG5030

Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen.

Als ik dit apparaat zelf zou kopen, zou ik 'm na 10 dagen alweer teug sturen

Minpunten: Traag, de houder is lastig, afstand tussen scheerkop en trimmer is te kort.

Toelichting:
-Traag: Ik heb inmiddels een paar haartjes uit m'n baard getrokken omdat het apparaat te traag scheert. Mijn andere scheerapparaat is een stuk sneller in zijn vibratie.
-De houder is lastig: De houder is enorm compact, dan kan “misplaatsen” snel gebeuren waardoor het apparaat op de grond valt.
-Trimmer en scheer combinatie te kort: Als je een flinke baard hebt, dan zal je echt het scheermesje moeten loskoppelen.

Pluspunten: Design. Compact.

Toelichting:
Ondanks de vele gebreken, oogt het apparaat wel mooi.
Compact: Ik zou 'm waarschijnlijk wel meenemen als ik op een lange vakantie zou gaan

Pluspunten

• Kleur

Minpunten

• Scheercombi
  • Docing

Scheermeneer 27-12-2017

Handige opzetstukken. Gemakkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Braun BG5030

Ik heb dit apparaat gratis gekregen om te testen. Had al 2 scheerapparaten gehad in het verleden, lang niet zo goed als de Body groomer van Braun. Veel opzetstukken, gemakkelijk te gebruiken onder de douche (waterdicht).
Zowel handig voor baard als de rest van het lichaam. De opzetstukken zorgen ervoor dat je op elk lichaamsdeel de body groomer kunt gebruiken.
Ideaal om baard te trimmen, maar dient niet om echt te scheren.. tenzij je natuurlijk het stuk met de scheermesjes gebruikt. Maar hiervoor gebruik ik liever een gewoon scheermesje.
Het duurt wel even voor hij volledig opgeladen is maar de batterij gaat wel mee voor een paar scheerbeurten.

Pluspunten

• Waterbestendig
  • Goed resultaat

Minpunten

• Moeilijk te kuisen
  • Lang laden voor eerste gebruik

bjorn1981 27-12-2017

een heel multifunctioneel, mooi en licht apparaat

Geschreven voor: Braun BG5030

k kreeg dit apparaat gratis via Roamler en vond vooral de multifunctionaliteit van het apparaat een absoluut pluspunt. Het apparaat heeft vele accesssoires waardoor je verschillende scheer- en trimfuncties hebt voor alle delen van het lichaam. Het apparaat is ook een absoluut lichtgewicht en ziet er leuk uit. Het grootste nadeel vind ik dat er vele kleine onderdeeltjes zijn die je makkelijk kan kwijtspelen.

Pluspunten

• multifunctioneel

KevinW 24-12-2017

Doet waarvoor hij bedoeld is!

Geschreven voor: Braun BG5030

Ik heb dit apparaat een tijdje geleden cadeau gekregen. Ik gebruik hem nu met name onder de douche aangezien ik toch liever een klein scheermesje gebruik voor mijn gezicht. Dit vind ik toch fijner aangezien wanneer je het scheermesje gebruikt het apparaat behoorlijk lang is. Ik vind de trimmer dan ook redelijk groot gezien de combinatie met het scheermesje. Het nadeel is ook dat het scheermesje zelf niet beweegt. Ik denk dat ik het voor mijzelf toch gemakkelijker vind om beide los van elkaar te gebruiken. Echter voor onder de douche is het zeker wel makkelijk dat je beide bij de hand hebt. Hij doet waarvoor hij bedoeld is, maar zelf had ik hem niet gekocht. Ik moet er wel bij zeggen dat ik vaker glad scheer, voor iemand met een baard is hij misschien geschikter.

Nick 13-12-2017

Een echte aanrader, goede prijs - kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Braun BG5030

Ik heb deze bodygroomer nu een week of drie in bezit en hij laat mij er weer verzorgd uit zien. Ik was namelijk van plan om mijn baard langer te laten groeien. Totdat ik deze bodygroomer gratis heb gekregen via ROAMLER als testpersoon.
De eerste keer dat ik er mee ging trimmen is er gelijk zonder problemen verlopen. Het apparaat krijgt mij volledig glad zonder dat dit ten koste gaat van de huid!
Verder wordt de Braun BG5030 compleet geleverd met een schoonmaakborsteltje, een beschermhoesje, adapter en een tasje. In het tasje geraakt alles mooi in, het is soms wel wat zoeken om er alles in te krijgen. Ten slotte is het ook handig dat je de trimmer af kan spoelen onder de kraan.
Aangezien mijn vorige baardtrimmer slechts één stand had, is deze Braun BG5030 een absolute verademing. Opladen is snel gebeurd en met de verschillende opzetstukken lukte het erg goed om de bakkenbaarden weg te halen. Schoonmaken is eveneens een absoluut makkie, gewoon het geheel afspoelen met water.
Het toestel ligt goed in de hand en is impulsief te bedienen. De verschillende opzetstukken zitten goed vast en schieten in tegenstelling tot andere modellen die ik gewend ben, niet terug als je hard drukt tijdens het scheren. Een absolute aanrader!

Pluspunten

• Batterij gaat lang mee
  • Verschillende opzetstukken
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Momenteel nog geen

Danny1967 23-11-2017

Gebruiksvriendelijkheid & Kwaliteit voor de prijs

Geschreven voor: Braun BG5030

Ik heb de bodygroomer zowel nat als droog gebruikt onder de oksels en borsthaar. Persoonlijk vind ik het nat onder de douche met scheergel scheren fijner dan droog scheren. Ook heb ik de rug aan de wastafel, nat met scheergel, door mijn partner laten doen. Dat ging ook perfect. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Gebruiksvriendelijk
  • Handig

Minpunten

• Accuutje ipv batterijen, voorkoming roestvorming

Filip 20-11-2017

Perfect product voor zowel scheren als trimmen!

Geschreven voor: Braun BG5030

Ik heb dit product gratis ontvangen en heb dit uitgebreid mogen testen. De bodygroomer is qua prijs/kwaliteit zeker een aanrader, hij scheert en trimt perfect. Ook onder de douche is dit een uitstekend product. Enkel de opzetstukken durven wel eens een tandje kwijtgeraken maar dit komt natuurlijk door het veelvuldig gebruik :-) Ik zou deze Braun bodygroomer zeker aanraden!

Pluspunten

• goede batterij

Minpunten

• opzetstukken kunnen beter