Braun BT5090 - Reviews

40 min.
Kleuren
grijs, zwart
Oplaadindicator

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun BT5090 op Kieskeurig.nl.

Tim D. 28-12-2017

Niet tevreden

Geschreven voor: Braun BT5090

Na enkele jaren was m'n oud toestel aan vervanging toe. Ik dacht met deze Braun een goede koop gedaan te hebben. Bleek dat m'n oude toestel het eigenlijk nog beter deed dan dit toestel. Scheert niet zuiver en moet tien keer over dezelfde plek gaan om toch maar alles mee te hebben.

Minpunten

• Slecht scheerresultaat

Willem 07-06-2018

Slecht scheerresultaat

Geschreven voor: Braun BT5090

ik heb dit scheerapparaat gekocht omdat mijn oude aan vervanging toe was. Ik heb voor deze gekozen voor de nauwkeurigheid van de scheerlengtes die je kan instellen. Helaas geen grote miskoop. Hij scheert erg slecht. Ik moet heel vaak over dezelfde haren heengaan voordat hij ze pakt, en dan nog scheert hij niet alles weg. Ook de batterij is van zeer korte duur. Ik heb de eerste paar maanden op batterij kunnen scheren, maar daarna doet hij het alleen nog met de stekker in het stopcontact.
Absoluut geen aanrader.

Pluspunten

• veel verschillende standen

Minpunten

• slecht scheerresultaat
  • slechte batterij

Frd01 05-02-2018

Klein in formaat, groots in resultaat

Geschreven voor: Braun BT5090

Een aantal weken geleden heb ik de Braun BT 5090 gratis ontvangen om te testen. Na slechts enkele minuten oplaadtijd kon ik hem reeds gebruiken. Super handig is het extra uitschuifbare scheerkopje waarmee je tot aan de moeilijkste plekjes kan. Aangezien ik geregeld reis is het handige formaat een pluspunt. De afwasbaarheid vind ik zeer hygiënisch. Vroeger had ik een duurder toestel van Philips, maar toch blijf ik nu deze Braun gebruiken. Een automatisch opvangsysteem voor de haartjes mist nog, maar verder is het een prima apparaat.

Pluspunten

• Compact
  • Afwasbaar
  • Extra scheermesje

Minpunten

• Geen opvang voor haartjes

Jim M. 01-02-2018

Een fantastische trimmer!

Geschreven voor: Braun BT5090

Ik heb dit product gratis gekregen om te testen en dit zijn mijn bevindingen.

Deze baardtrimmer is ronduit fantastisch! Door de 2 aparte opzetkammen, kan je je baard moeiteloos trimmen op elk mogelijke lengte. Zeer nauwkeurig door de kleine precisiestappen van de kammen. Maar je hoeft ook niet onnodig te switchen tussen de kammen aangezien ze een zeer brede reikwijdte hebben. Het wisselen ervan verloopt moeiteloos. De messen zijn zeer scherp en doen hun werk subliem.
Het geheel voelt zeer solide aan. Het toestel ligt goed in de hand. In het begin even wennen dat de aan/uit-knop achteraan zit.

De autonomie is meer dan degelijk. Door de batterijindicator weet je bovendien ruim op voorhand dat het terug tijd is voor een laadbeurt. Het laden gaat trouwens zeer snel. ook het schoonmaken verloopt zeer vlot door de manier waarop het toestel is vormgegeven. Kortom, een fantastisch toestel dat ik aan iedereen zou aanraden.

Pluspunten

• Autonomie
  • Doeltreffendheid, scherpe messen
  • Design en etui

JillesA 14-01-2018
  • Product gekregen

Aanrader, fijn apparaat!

Geschreven voor: Braun BT5090

Een aantal weken terug heb ik de Braun BT5090 gratis ontvangen om te testen. Na al een aantal verschillende baardtrimmers van verschillende merken te hebben gehad, was ik heel erg benieuwd hoe dit apparaat zou bevallen. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over dit apparaat. Het apparaat ligt lekker in de hand tijdens het scheren en het is ook super handig dat je gewoon kunt doorscheren op stroom als de batterijen op zijn. De verschillende standen zijn makkelijk in te stellen en met een paar keer heen en weer halen is je baard al op de gewenste lengte getrimd. Aanrader!

wimvdd 11-12-2017

goed apparaat, doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Braun BT5090

Een paar weken geleden heb ik de Braun BT5090 mogen ontvangen om te testen.
Ik had al een andere baardtrimmer maar die ligt nu in de kast te verstoffen. Ik heb hem niet meer aangeraakt sinds ik deze heb!
Hij ligt goed in de hand, maakt weinig herrie, gaat lang genoeg mee op lading. Ook blijft de kam goed zitten, zelfs al je je haar er mee doet.
Het enige nadeel is dat hij geen zelf oliende mesjes heeft. Dit moet je dus na iedere scheerbeurt zelf even doen.

Al met al is het een erg fijn apparaat dat ik iedereen aanraad.

Pluspunten

• weinig geluid

Minpunten

• geen zelfoliende mesjes

JoachimC 10-12-2017

Aanrader!

Geschreven voor: Braun BT5090

De kans gekregen om de Braun BT5090 gratis te testen en niet zonder succes; buiten het zéér nauwkeurige opzetstuk ligt het toestel zeer licht in de hand en is het gemakkelijk te bedienen. Wordt geleverd met handig opbergtasje, 2de opzetstuk, olie & borstel om fijne haartjes te verwijderen. Ondanks het sterke motortje, maakt het toestel weinig lawaai. Aanrader!