Philips QT4045

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips QT4045 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

zoontje 17-09-2010
Geschreven voor: Philips QT4045

Ik heb de QT 4050/32 gekocht.
Model is gelijk aan de QT 4045. Het scheren gaat uitstekend.Het opvangbakje doet goed zijn werk. Nauwelijks haartjes in de wasbak. Vergeet niet het kapje in de laagste stand te zetten als je het opvanbakje wilt openen, anders breek je het dekseltje van het opvangbakje af. Op dit apparaat is de laagste stand 1 mm. Het bijpunten van de snor en scheren van de baardlijn (zonder opzetkap) vergt enige handigheid, omdat het afzuiggedeelte enigzins in de weg zit. Kortom en fijn prettig apparaat.

alexvd 14-04-2010
Geschreven voor: Philips QT4045

Mooi apparaat in principe, maar na enkele maanden gebruik ging de haaropvangkamer kapot (bestaat nu uit twee delen) en inmiddels zijn ook wat tanden van de opzetkam gebroken. Een ander nadeel is dat de lengte instelling niet echt vastgezet kan worden, waardoor tijdens het scheren de lengte plotseling kan veranderen. Niet echt over nagedacht dus.

gademan 19-12-2009
Geschreven voor: Philips QT4045

In eerste instantie was ik best tevreden over dit apparaat. Voelde lekker in de hand, scheerde goed, voldoende lengte instellingen en het afzuigmechanisme (wat mij betreft niet nodig) werkte ok.

Na een paar weken gebruik brak het haaropvangbakje van het afzuigmechanisme af. Dit was gewoon van dun plastic en onvoldoende duurzaam geproduceerd. Heb toen maanden lang met een apparaat gewerkt waar dat klepje iedere keer afviel met als resultaat dat de haartjes als nog op de grond vielen.

De batterijreserve liep na langer gebruik al snel op. Ook na het apparaat helemaal leeg te laten lopen en weer op te laden. Zodat na één scheerbeurt het apparaat opnieuw opgeladen moest worden.

Hij doet het inmiddels ook qua scheren nu nog maar op halve kracht en de reden dat ik hier op deze pagina beland ben is omdat ik opzoek ben naar weer een nieuw en vooral een dit keer duurzamer apparaat.

Jammer. Ik had van Philips echt beter verwacht.

remcob2 08-06-2009
Geschreven voor: Philips QT4045

Na een tijdje met een gesnoerde baardtrimmer aan de slag te zijn geweest, kwam ik deze tegen. Wat een gemak: snoerloos en veel minder losse haartjes op de vloer. De zuigkracht lijkt wel af te nemen in de loop van de tijd een ook met grotere haren is het opzuigresultaat wat minder. Verder doet hij het prima en werkt het instellen van de trimlengte er gemakkelijk. beperking is dat hij alleen geschikt is voor het gezicht en je er desgewenst nog een body groom bij moet kopen. Al met al voor mij een goede aankoop!

Andre76 06-06-2009
Geschreven voor: Philips QT4045

Dit apparaat een goede maand in bezit. Eerste keer 10 uur opgeladen, resultaat accu gaf een zeer lange scheertijd.
Afzuigmechanisme werkt prima, zelfs beter als een vorige versie. Wel is het zo dat na verloop van tijd de zuigkracht minder wordt, terwijl het scheren dan nog steeds goed is. In ieder geval zorgt dat afzuigmechanisme voor weinig troep in de badkamer. Ben zeer tevreden met deze aankoop.

mli 09-05-2009
Geschreven voor: Philips QT4045

Na twee maanden gebruik ben ik nog steeds enthousiast over idt apparaat.
Het trimmen gaat lekker soepel en de haren worden heel goed opgevangen.
Alleen haren bij de neus zijn wat lastiger.

alexvd0303 28-07-2008
Geschreven voor: Philips QT4045

Ik heb deze baardtrimmer nu een week in bezit. Veel van de baardtrimmers lijken tegenwoordig slechter als de modellen 5-10 jaar terug. Ik heb er een aantal uitgeprobeerd en terug naar de winkel gebracht bij ontevredenheid. Dus nu maar voor de degelijk Philips gekozen.

De turbovac en baardlengte systeem zijn prima en het apparaat is degelijk uitgevoerd.

De enige minpunten van het apparaat zijn:
- baardlengte kan niet korter dan 1.5 mm
- de trimmer pakt niet goed alle haren mee, dus de scheerbeurt duurt langer dan nodig.

Die produkt ontwikkelaars zouden zelf een baard moeten laten groeien zodat ze ervaring op kunnen doen!