Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BT 5200/16 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Boduognat 08-08-2022

Revolutionair !!!!

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Voor wie jarenlang gesukkeld heeft met een minderwaardig merk, is dit toestel een echte verademing; ik moest in 't begin zelfs opletten bij het trimmen van mijn wenkbrauwen :)

Dit toestel is elke eurocent MEER DAN WAARD !!!!!!!!!!!!!!!!

HansG3 01-08-2022

Prima product, Slechte gebruiksaanwijzing

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

In de wirwar van papier (90% veiligheidsvoorschriften) was ook een klein papiertje met de gebruiksaanwijzing vindbaar.
Als je nog niet eerder een dergelijke baardtrimmer gebruikt hebt, is onbegrijpelijk wat er met de symbooltjes bedoelt wordt. De plaatjes kloppen ook niet (allemaal) met de vorm van de opzetstukjes. Zelfs nadat ik in de praktijk een juist gebruik uitgevonden heb(!!) en de gebruiksaanwijzing bekijk, blijft het onbegrijpelijk.
Dus, leg de gebruiksaanwijzing maar weg, zet het kleinste opzetstuk er op, kies de langste haarstand en begin gewoon met dit uitstekende apparaat!!!

Anoniem 28-07-2022

Trimmen met hoofdletter T

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Na meerdere merken als trimmer inde loop der jaren te hebben gehad is de Philips mijn definitieve keus. Superscherpe lijnen trekken is geen probleem meer. Geen vervelende uitslag na gebruik. Uitstekend hanteerbaar, kwalitatief top en heel net geprijsd.

Praveen N 22-07-2022

Beardtrimmer series 5000 BT5502/15

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

It is a good beard trimmer for a fast run when you are need to be.
it will be great if it can clean it all. Should have a attachment to clean shave.
Otherwise it is one of the good trimmer for long run too.

BrightCedars1030 27-06-2022

Un bel appareil dans une pochette pratique

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Appareil compact et sans fil avec une bonne autonomie.
Permet un traitement précis et dispose de plusieurs réglages.

bilo112 25-03-2022

fonctionne bien

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Très bon produit ,juste que quand on se rase au dessus du lavabo il y a beaucoup de projection de barbe même en dehors du lavabo.
c est le seul petit défaut que je peux dire pour le reste top

Roger007 05-03-2022

coupe très agréable

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Lacoupe est trèsfacile et très douce. Les poils ne sont pas arrachés. Le seul problème est que les poils ont tendance à rester coincés en touf entre les lames de plastiques

Marmans 07-02-2022

Niet kopen aub

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Slechte baardtrimmer, hij scheert wel goed maar de baardlengte is instelbaar maar de afstandshouder is te ver van het scheermes. Hierdoor scheer je bij een bolling (b.v. kin) een veel kortere baardlengte als de rest. Dit ziet er echt niet uit.

Papyone 29-01-2022

Fait le travail

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Une tondeuse qui fonctionne correctement, barbe proprement taillée, rien de particulier à signaler. Mon précédent modèle (Philips) était un peu plus petit et léger mais il n'est plus produit, dommage. Après quelques utilisations, on prend l'habitude de tailler avec cette machine et tout va pour le mieux.

Kritische koper 17-11-2021

Werkt echt top

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Het was even wennen aan dit model omdat de top zwaarder was dan mijn vorige baard trimmer. Maar nu ik er aan gewend ben is het een top apparaat. Werkt goed, goed instelbaar, makkelijk schoon te maken en goede accu duur.

Marc-Jan 04-10-2021

Scherp en ligt lekker in de hand

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Mooi compacte trimmer en de mesjes zijn scherp. goede gebruiksduur en hijligt lekker in de hand en is makkelijk in het gebruik

Haanstra 03-10-2021

Zeer goede baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de baard trimmer nu een aantal keer gebruikt. De baardtrimmer werkt veel beter dan mijn vorige, deze zorgt er voor dat de haartjes eerst omhoog gehaald worden zodat ze op alle instelbare lengtes goed te scheren zijn. Doordat de trimmer mooi groot is ligt deze goed in de hand. Ik heb de baardtrimmer ook gebruikt om mij hoofdhaar bij te werken. Dit werkt met prima met de 3 verschillende opzet stukken die gemakkelijk te wisselen zijn en het draai mechanisme waardoor je de lengte (40 verschillende) kunt instellen. Er zit ook nog een handige kleine precisie trimmer bij voor je baard. Bij dit type baard trimmer is het ook mooi dat je hem kunt afspoelen onder de kraan. Ik heb hem nu al 5 keer gebruikt zonder opnieuw opladen.

BilAlB 01-10-2021

Het product is compleet en lichtgewicht

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Door de verschillende accessoires die meegeleverd zijn, is dit een complete baardtrimmer. De baardtrimmer is eenvoudig te bedienen en het is ook lichtgewicht. Wat uiteraard beter is om ermee te scheren.

Anoniem 29-09-2021

Een mooi geschoren man is er twee waard

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met deze baardtrimmer was het scheren een genot. Geen overgebleven haartjes die niet opgepikt werden door de machine. Ik verschoot ervan hoe vlot het scheren ging. Dus meteen ook het resultaat dat ik wou. Het afstellen van de lengte was ideaal en correct. Soms als je baard wat langer is kan het trekken, maar dit was nu niet het geval. Het verzetten van de lengte voelde wat stroef aan. Maar uiteindelijk is het een kwestie om het gewoon te worden. Zeer goed product!

Bedroz 28-09-2021

Zeer scherpe baard/haartrimmer

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een baardtrimmer die een digitale display heeft met hoeveel millimeter is al indrukwekkend, maar eentje die ook zelf slijpend is zodat hij moeiteloos door het haar gaat maakt het af.

Ik ben niet snel onder de indruk, maar deze baardtrimmer heeft me wel laten zien dat we echt vooruit zijn gegaan in technologie. Jammer voor Philips dat ik hoogstwaarschijnlijk de komende 20 jaar geen nieuwe baardtrimmer ga kopen, want hij oogt en voelt zeer stabiel en sinds de mesjes zichzelf slijpen verwacht ik een lange levensduur!

Ik gebruik hem momenteel al 3 weken draadloos op 1 accu, al zou dat uiteindelijk met de accu wat minder worden werkt die perfect bedraad.

Zeer zeer tevreden!

Bootsma 27-09-2021

Geweldige, veelzijdige baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] de trimmer is heel nauwkeurig af te stellen met de meegeleverde opzetstukken, het resultaat is strak en scherp. door de scherpe mesjes gaat het scheren lekker snel. enige minpunt als je het zo kunt noemen vind ik het formaat van het apparaat.

vanMourik 26-09-2021

Fijn, maar niet perfect

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Meteen uit de doos is het eerste dat opvalt het draaimechanisme waarmee de stand van de trimmer te bepalen is. Zodra de trimmer aan wordt gezet is meteen te zien op welke stand deze op het moment staat, corresponderend met de bijgeleverde extensies. Hoewel ik het draaimechanisme zelf prettig vind, vind ik het verwarrend dat er twee verschillende getallen te zien zijn. Dit heeft er dan ook voor gezorgd dat de trimmer op een moment op een veel te korte stand stond, waar ik te laat achter kwam. Deels is dat uiteraard wel aan de gebruiker om dat in de gaten te houden, maar de dubbele cijfers maken het er niet duidelijker op. Daarnaast is het op de lage standen heel precies af te stellen, maar naarmate er hogere standen zijn worden de tussenmaten opeens groter. Dat is jammer, want de maat de lengte die ik normaal laat staan zit er precies niet bij.

Het scheren zelf is erg prettig. Het gaat vloeiend en ik heb geen haperingen gehad tijdens het scheren en het gaat allemaal redelijk vlot. Ook op de lastigere plekken is het goed te gebruiken en heb ik geen problemen ervaren. Wel even goed kijken dat het op de juiste stand staat dus.

De verschillende koppen zijn makkelijk te verwisselen. De trimmer gaat wel iets lastiger, maar niet noemenswaardig verder. De trimmer zelf werkte niet echt goed, waardoor ik deze niet meer gebruikt heb.

Het design ziet er prima uit verder. Minimalistisch, en toch een redelijk groot apparaat. Dat maakte wel dat het prettig in de hand ligt.

De andere extensies zagen er op het eerste gezicht wat "goedkoop" uit, maar zijn verder erg stevig.

Ten slotte is de trimmer eenvoudig schoon te houden door de extensies te verwijderen en alles af te spoelen met water, wat erg prettig is.

Willink 26-09-2021

Geweldig product en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een geweldig product! Een goede batterijduur waardoor je hem niet elke keer na het scheren opnieuw hoeft op te laden. De draaiknop waardoor je met 1 opzetstuk verschillende standen kunt gebruiken is erg handig!! Een enorme aanrader om te kopen!!

bkortleven 24-09-2021

aangename eenvoudige baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de baardtrimmer nu 2 weken in gebruik, en in vergelijking met mijn vorige toestellen was ik van het eerste gebruik al zeer aangenaam verrast.
ik hou m'n baard en snor 'kortgeschoren', meestal rond de 3-4mm.
Waar ik bij vorige merken/producten vaak 'vast' kwam te zitten bij het trimmen van m'n baard, lijkt deze Philips trimmer er als boter door te glijden.
Hij doet perfect z'n werk, slaat bijna nooit een haartje over, en werkt een stuk vlotter en vloeiender dan de andere trimmers die ik in het verleden gebruikte.
Ook de randjes van m'n snor onder m'n neus kan ik makkelijker bereiken door de korte kam, waar de andere toestellen een grotere kam hanteerden, en de hoekjes daardoor minder bereikbaar waren.
De precisie-trimmer doet precies wat hij moet: precies trimmen. Rechte lijnen, afboording, ... zijn eenvoudig te bereiken.

Princse 24-09-2021

Krachtige trimmer

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze trimmer nu twee weken geprobeerd en ben super verrast over het gebruik ervan.
De batterij is supersnel opgeladen voor eenmalig gebruik, ook kon ik hem gebruiken met de stekker eraan.
De behuizing voelt erg robuust aan. Het is een stevige trimmer die kwalitatief goed aanvoelt in de hand.
Hij is makkelijk schoon te maken, ook zijn de hulpstukken makkelijk los te halen.
Met de kleine aanwijzing op de voorkant kan je makkelijk zien op welke stand je aan het trimmer bent.
Het apparaat gaat heel erg makkelijk door dik baardhaar heen. Rondom mijn kin heb ik stevig dik baardhaar, hier ging de trimmer zonder moeite doorheen.
Na 1-2x over de haren heen te gaan is zo goed als alles weg.
Met het opzet stuk raakt de trimmer niet snel verstopt. De haren vallen eruit en het duurt best lang voordat het opzetstuk helemaal vol zit met haren. Hierdoor kan je bijna een paar dagen baardje in 1x trimmen.