Philips BT 5200/16 - Reviews

zwart
Oplaadtijd
1 uur

rdam010 12-01-2016 Product paar weken in bezit

Het is een fijn apparaat dat snel oplaadt. Ook zijn de afstanden goed in te stellen en blijven deze tijdens het gebruik op de juiste hoogte ingesteld. Daarnaast is het apparaat ook gemakkelijk te reinigen onder de kraan. Het enige wat niet helemaal juist is aan de begeleidende tekst is het stuk over de geïntegreerde kam die haren op zou tillen. Dit heb ik nog nauwelijks gemerkt.

Bas Foe 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

Snel opgeladen om te gebruiken, makkelijk schoon te maken na gebruik en hij trimt mijn baard goed met vetrschillende lengtestanden.

schippersb 04-01-2016 Product paar weken in bezit

Nu de trimmer een tijdje aan het testen, maar wat een super trimmer. Makkelijk in te stellen, en ook een prima gebruiksgemak. Ik ben een tevreden gebruiker, en zou dit product zeker aanbevelen.

Als ik 1 min puntje mag geven, er zit geen tasje bij.

EdArnhem 03-01-2016 Product paar weken in bezit

Even de baard bijwerken. Dat is inderdaad waar je deze trimmer voor gebruikt. En het lukt! Snel en eenvoudig, zonder gedoe. Betrouwbaar de baardlengte vastleggen en maaien maar! Schoonmaken is eenvoudig en het apparaat kan tegen water. Accu is snel vol en gaat lang mee. Ook met snoer te gebruiken, als je vergeten bent hem op te laden. Niet te duur. Probleemloos apparaat dat lekker in de hand ligt.

Proever71 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Na enkele maanden een baardtrimmer van een ander merk gebruikt te hebben is deze Philips baardtrimmer duidelijk de betere van de twee. Hij laadt lekker snel op, is ergonomisch en comfortabel, geeft een goed resultaat en is erg eenvoudig schoon te maken. De geïntegreerde baard-kam is ook gemakkelijk op verschillende lengtes in te stellen.

josiph 02-01-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijke baardtrimmer welke lekker in de hand ligt en de accu gaat lang mee. verder is het fijn dat je niet 6 verschillende opzetstukjes nodig hebt voor iedere scheerlengte (hij is handig te verstallen met een draaiknop). ook is het enige opzet stuk wat erbij zit makkelijk te verwijderen zodat je de baardtrimmer ook als tondeuse kunt gebruiken.
Kortom een echte aanrader!

BJ100 02-01-2016 Product paar weken in bezit

Ik heb het apparaat nu een aantal keren gebruikt. Even snel de baard 'bijwerken' is echt een fluitje van een cent. Met de draaiknop kan eenvoudig de gewenste lengte worden ingesteld. Vandaag heb ik de baard op 0,8 mm bijgewerkt en vervolgens de bakkebaarden op 5,0 mm. Werkt super!
Niet heel belangrijk, maar wel prettig is dat de vormgeving goed is gelukt.

WillemA 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een solide en mooi ontwerp. Apparaat ligt goed in de hand, is gelukkig geen klein apparaat wat fijn is gezien ik redelijk grote handen heb. geen losse onderdelen of opzetstukken. Trimt netjes en makkelijk

MisterMiky 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

Dit product is makkelijk in gebruik. Je hebt snel je baard getrimd, omdat je in 1 keer een groot oppervlakte pakt. Ook hoef je niet meerdere keren over de zelfde plek om alles op 1 lengte te krijgen.

MalawiMike 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

Na een paar keer gebruiken ben ik zeer tevreden over het apparaat. Het is zeer eenvoudig in te stellen op verschillende trimhoogtes, waarbij de draaiknop stevig en betrouwbaar in de hand voelt. Het apparaat zelf is niet te zwaar en voelt robuust genoeg aan voor het gebruikte materiaal.

De mesjes scheren snel en in 1 keer naar het verwachte resultaat. De baard is steeds binnen enkele minuten bijgewerkt. Ook als ik een tijdje laks ben geweest en de boel wat stug aanvoelt.

na het trimmen is alles zeer snel weer schoongemaakt en gebruiksgereed voor de volgende keer.

Amer1984 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Zoals in de andere review is het inderdaad een kunststof body (maar voelt wel stevig en heel degelijk aan). The business end daarentegen de mesjes dus die zijn wel volledig van metaal. Dat heb ik niet in een andere trimmer van deze prijsklasse gezien.

Met een stugge baard als de mijne is het lastig om een betaalbare trimmer te vinden die niet vastloopt of mijn haren trekt. Dit apparaat kan het gelukkig wel goed aan. Hij levert ook een gelijkmatige lengte na het trimmen.

Mensen met een gevoelige huid zullen hier blij mee zijn omdat de mespunten niet scherp zijn, en het kammetje helpt de haren omhoog zodat ze getrimd worden. Hierdoor hoef je dus niet vaak over dezelfde plek moeten gaan

Ook zal je niet zo gauw in de kortere trim lengte schieten (dankzij de draaiknop) zoals bij een trimmer waar bij je moet schuiven om de lengte te selecteren.

eenmaal klaar met trimmen kan je 'm onder de kraan uitspoelen! Ben er zeer tevreden over

Tssrct 28-12-2015 Product paar dagen in bezit

Deze baardtrimmer ligt lekker in de hand, ondanks de kunststof behuizing. (Voor deze prijsklasse kan je ook niet echt een stevige metalen verwachten)
De kam is zeer nauwkeurig op lengte in te stellen (Zonder kam te gebruiken, daarnaast vanaf 0.4 - 1.0mm met intervallen van 0.2mm; vanaf 1 - 5mm met intervallen van 0.5mm; vanaf 5 - 10mm met intervallen van 1mm).

Doordat de tanden van de kam erg dicht bij elkaar staan, is zelfs een warrige baard snel en nauwkeurig te trimmen. De kam is ook makkelijk demontabel, waarna je deze kunt afspoelen met water. De kop kan ook worden losgeklikt, zodat je de achterliggende haartjes kunt weghalen met de meegeleverde borstel. Deze borstel is echter wel wat aan de korte kant, waardoor dit niet altijd even makkelijk is.

Verder is de oplaadtijd super. Binnen het uur is hij volledig opgeladen. Bij nood, is hij ook te gebruiken aan de kabel, die daar gelukkig lang genoeg voor is.