Philips BT 5200/16 - Reviews

Toepassing
baard
Type/soort
baardtrimmer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BT 5200/16 op Kieskeurig.nl.

schippersb 04-01-2016

Nu de trimmer een tijdje aan het testen, maar wat een super trimmer. Makkelijk in te stellen, en ook een prima gebruiksgemak. Ik ben een tevreden gebruiker, en zou dit product zeker aanbevelen.

Als ik 1 min puntje mag geven, er zit geen tasje bij.

josiph 02-01-2016

Heerlijke baardtrimmer welke lekker in de hand ligt en de accu gaat lang mee. verder is het fijn dat je niet 6 verschillende opzetstukjes nodig hebt voor iedere scheerlengte (hij is handig te verstallen met een draaiknop). ook is het enige opzet stuk wat erbij zit makkelijk te verwijderen zodat je de baardtrimmer ook als tondeuse kunt gebruiken.
Kortom een echte aanrader!

Amer1984 29-12-2015

Zoals in de andere review is het inderdaad een kunststof body (maar voelt wel stevig en heel degelijk aan). The business end daarentegen de mesjes dus die zijn wel volledig van metaal. Dat heb ik niet in een andere trimmer van deze prijsklasse gezien.

Met een stugge baard als de mijne is het lastig om een betaalbare trimmer te vinden die niet vastloopt of mijn haren trekt. Dit apparaat kan het gelukkig wel goed aan. Hij levert ook een gelijkmatige lengte na het trimmen.

Mensen met een gevoelige huid zullen hier blij mee zijn omdat de mespunten niet scherp zijn, en het kammetje helpt de haren omhoog zodat ze getrimd worden. Hierdoor hoef je dus niet vaak over dezelfde plek moeten gaan

Ook zal je niet zo gauw in de kortere trim lengte schieten (dankzij de draaiknop) zoals bij een trimmer waar bij je moet schuiven om de lengte te selecteren.

eenmaal klaar met trimmen kan je 'm onder de kraan uitspoelen! Ben er zeer tevreden over

BJ100 02-01-2016

Ik heb het apparaat nu een aantal keren gebruikt. Even snel de baard 'bijwerken' is echt een fluitje van een cent. Met de draaiknop kan eenvoudig de gewenste lengte worden ingesteld. Vandaag heb ik de baard op 0,8 mm bijgewerkt en vervolgens de bakkebaarden op 5,0 mm. Werkt super!
Niet heel belangrijk, maar wel prettig is dat de vormgeving goed is gelukt.

WillemA 01-01-2016

Een solide en mooi ontwerp. Apparaat ligt goed in de hand, is gelukkig geen klein apparaat wat fijn is gezien ik redelijk grote handen heb. geen losse onderdelen of opzetstukken. Trimt netjes en makkelijk

MalawiMike 30-12-2015

Na een paar keer gebruiken ben ik zeer tevreden over het apparaat. Het is zeer eenvoudig in te stellen op verschillende trimhoogtes, waarbij de draaiknop stevig en betrouwbaar in de hand voelt. Het apparaat zelf is niet te zwaar en voelt robuust genoeg aan voor het gebruikte materiaal.

De mesjes scheren snel en in 1 keer naar het verwachte resultaat. De baard is steeds binnen enkele minuten bijgewerkt. Ook als ik een tijdje laks ben geweest en de boel wat stug aanvoelt.

na het trimmen is alles zeer snel weer schoongemaakt en gebruiksgereed voor de volgende keer.

MaB 26-03-2018

super strak resultaat

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Mijn vriendin gebruikte deze trimmer als thuiskapper. Ik was er meteen van onder indruk. In tegenstelling tot mij oude trimmer, scheert deze alle haartjes super strak. Comfortabel bovendien. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ik heb em nog niet lang genoeg om iets zinnigs over de accuduur te kunnen zeggen. Daarom geen 10.

Pluspunten

• comfort
  • resultaat
  • bediening

ThijsTwente 12-07-2017

Bij kort scheren beschading huid

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Ik maak nu ruim 8 maanden gebruik van het apparaat. Ik gebruik het bijna altijd op de kortste stand. En met enige regelmaat beschadigen de 'tanden/messen' mijn huid van mijn hals/kin.
De gebruiksaanwijzing erop nageslagen of ik wat fout doe, maar dat doe ik volgens mij niet. Het apparaat gebruiken op de kortste stand is dus eigenlijk niet mogelijk. Erg jammer. Hiervoor had ik het namelijk wel gekocht.

Ernst32 07-07-2017

Perfect apparaat

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Net het apparaat uitgeprobeerd en het scheert prima. Ik was een beetje huiverig, want ik wilde mijn baard niet weg, maar op de juiste lengte scheren. Dit ging perfect!

Edwin73 14-06-2017

Krachtige baardentrimmer

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Als de baard wat langer en voller is gaat hij er net zo makkelijk doorheen en gaat de motor niet minder snel werken. Goeie krachtige motor zit er in.

Egb54 29-05-2016

Te vreden

Scherpe messen
Goed in te stellen; alles in een
Goede oplaadtijd
Veel voorbeelden op you tube
Ik hoop dat de "kap" het ook naar langere tijd het houdt.
Plastieken pootjes komen wat iel over.

Dri3s 22-01-2016

Doet wat het moet doen

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Doet wat het moet doen. Dat is het belangrijkste maar daar is ook alles mee gezegd. Het scheerapparaat voelt heel erg goedkoop aan, goedkoop plastic. Steeds als ik hem gebruik ben ik bang dat het opzetstuk af gaat breken.

Het scheerresultaat is prima.

Meeuwy 22-01-2016

Schitterend toestel

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Zeer fijne baardtrimmer die precies doet wat je ervan verwacht, zeer geschikt voor gevoelige huid. Ik zou geen ander toestel meer willen!!

Rhox 22-01-2016

Positief scheren!

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Ik ben uiterst tevreden met de PHILIPS BEARDTRIMMER. Stabiel toestel, scheer goed, geen problemen met haartjes die vast zitten en gemakkelijk te onderhouden.
Tevens een goede batterij dat erin zit, amper moeten bij heropladen tot nu toe ( 3x/week gebruikt). Echt een aanrader!

Held 20-01-2016

Goede trimmer voor een schappelijke prijs

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Bottomline is deze trimmer alles wat je zoekt in een trimmer. Ik ben onder de indruk van de batterij. Het laadt snel op en je kunt hem rustig in de kast laten liggen zonder op te laden en dan doet hij het daarna nog steeds goed. Design is prettig, even wennen in vergelijking met mijn vorige trimmer maar ik vind het nu erg fijn.
Op het kortste standje zijn de tanden wat scherp, maar dat hoeft geen nadeel te zijn omdat de keuze aan korte standen erg breed is. Een opvallend nadeel is dat na het trimmen mijn hand onder de haren zit en in een cirkel van 60cm alle haren terug te vinden zijn. Mijn vorige Philips deed de "haardistributie" wat discreter.

DanielW 17-01-2016

Fijne baardtrimmer!

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Fijn apparaat dat er ook nog eens goed uitziet. Mooie materialen en erg fijn dat de kam met een draaiknop versteld kan worden over verschillende baardhaarlengtes. Een volle accu gaat lang mee en is ook snel weer opgeladen.

twiks 16-01-2016

Solide en alles netje getrimd

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Nu een aantal weken aan het trimmen. Solide bouw, 1 x opgeladen. Makkelijk de millimeters instelbaar door de draaiknop.
Makkelijk schoon te houden.

Bendr 14-01-2016

zeer degelijk product

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Een degelijk uitziend en voelend product. Snel opgeladen en ligt goed in de hand, kuisen gebeurt zeer snel en efficient. Zeer veel trimstanden!
Snorharen onder de neus zijn moeilijk bereikbaar. Ook vrees ik dat het plastic opzetstukje snel zal afbreken, dit had wat robuuster gemogen

Testjohan 13-01-2016

Lichtgewichte trimmer ook voor je stoppelbaard

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Deze trimmer is ideaal voor je stoppelbaard. ik gebruikte hiervoor een tondeuse en dat was lastig. Het resultaat was toen niet optimaal, met deze trimmer is het resultaat gelijkmatig. Er blijven geen lange haren staan. Ook is deze trimmer geschikt om je bakkebaarden bij te werken. Het is een echte aanrader.

DDDDDDDD 13-01-2016

Aanrader!

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Heb het apparaat nu bijna 3 weken, en ben erg tevreden. Hij trimt fijn en nauwkeurig, en vanwege de vele verschillende lengte-instellingen voor ieder wat wils. Ik heb verschillende standen al gebruikt. De kortste stand (0,2mm) geeft een zo goed als gladgeschoren resultaat, maar dan zonder de last van de gevoelige huid die ik bij een gewoon scheerapparaat wel heb.
Ook heb ik 'm al gebruikt om mijn hoofdhaar te trimmen, ook naar volle tevredenheid over het resultaat. Enige minpunt is dat het apparaat weinig grip heeft, en het dus enigszins uit de hand glijdt (zeker na langdurig gebruik, wanneer ie dus al even in de hand heeft liggen 'trillen')