Philips BT 5200/16 - Reviews

Toepassing
baard
Type/soort
baardtrimmer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BT 5200/16 op Kieskeurig.nl.

schippersb 04-01-2016

Nu de trimmer een tijdje aan het testen, maar wat een super trimmer. Makkelijk in te stellen, en ook een prima gebruiksgemak. Ik ben een tevreden gebruiker, en zou dit product zeker aanbevelen.

Als ik 1 min puntje mag geven, er zit geen tasje bij.

josiph 02-01-2016

Heerlijke baardtrimmer welke lekker in de hand ligt en de accu gaat lang mee. verder is het fijn dat je niet 6 verschillende opzetstukjes nodig hebt voor iedere scheerlengte (hij is handig te verstallen met een draaiknop). ook is het enige opzet stuk wat erbij zit makkelijk te verwijderen zodat je de baardtrimmer ook als tondeuse kunt gebruiken.
Kortom een echte aanrader!

Amer1984 29-12-2015

Zoals in de andere review is het inderdaad een kunststof body (maar voelt wel stevig en heel degelijk aan). The business end daarentegen de mesjes dus die zijn wel volledig van metaal. Dat heb ik niet in een andere trimmer van deze prijsklasse gezien.

Met een stugge baard als de mijne is het lastig om een betaalbare trimmer te vinden die niet vastloopt of mijn haren trekt. Dit apparaat kan het gelukkig wel goed aan. Hij levert ook een gelijkmatige lengte na het trimmen.

Mensen met een gevoelige huid zullen hier blij mee zijn omdat de mespunten niet scherp zijn, en het kammetje helpt de haren omhoog zodat ze getrimd worden. Hierdoor hoef je dus niet vaak over dezelfde plek moeten gaan

Ook zal je niet zo gauw in de kortere trim lengte schieten (dankzij de draaiknop) zoals bij een trimmer waar bij je moet schuiven om de lengte te selecteren.

eenmaal klaar met trimmen kan je 'm onder de kraan uitspoelen! Ben er zeer tevreden over

BJ100 02-01-2016

Ik heb het apparaat nu een aantal keren gebruikt. Even snel de baard 'bijwerken' is echt een fluitje van een cent. Met de draaiknop kan eenvoudig de gewenste lengte worden ingesteld. Vandaag heb ik de baard op 0,8 mm bijgewerkt en vervolgens de bakkebaarden op 5,0 mm. Werkt super!
Niet heel belangrijk, maar wel prettig is dat de vormgeving goed is gelukt.

WillemA 01-01-2016

Een solide en mooi ontwerp. Apparaat ligt goed in de hand, is gelukkig geen klein apparaat wat fijn is gezien ik redelijk grote handen heb. geen losse onderdelen of opzetstukken. Trimt netjes en makkelijk

MalawiMike 30-12-2015

Na een paar keer gebruiken ben ik zeer tevreden over het apparaat. Het is zeer eenvoudig in te stellen op verschillende trimhoogtes, waarbij de draaiknop stevig en betrouwbaar in de hand voelt. Het apparaat zelf is niet te zwaar en voelt robuust genoeg aan voor het gebruikte materiaal.

De mesjes scheren snel en in 1 keer naar het verwachte resultaat. De baard is steeds binnen enkele minuten bijgewerkt. Ook als ik een tijdje laks ben geweest en de boel wat stug aanvoelt.

na het trimmen is alles zeer snel weer schoongemaakt en gebruiksgereed voor de volgende keer.

Simero 04-01-2021

Zeer handig en ligt goed in de hand.

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Een prima baardtrimmer met goede afstel mogelijkheden.
Heb nog nooit zo'n goede gehad.
Bedankt Philips

Anoniem 06-11-2020

Uistekende baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Na enige tijd een baardtrimmer te hebben gebruikt met snoer, wilde ik eigenlijk weer een draadloze baardtrimmer die niet zo sneed in de huid. Tot op heden totaal geen spijt van het product. Geen tot weinig last van ingegrooide haren.Laagste stand maakt de huid lekker glad, zeer weinig stoppels.

Bij gebruik 2 keer in de week, de afgelopen 3 maanden de accu 0 keer opgeladen, super fijn!

RogerMichel 06-11-2020

Onduidelijke handleiding

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Voor iemand die niet vertrouwd is met een baardtrimmer is het niet makkelijk. Een video filmpje met hoe het moet i.p.v. kleine prutstekeningen zou beter zijn.
Op jullie website staat een tegenstrijdigheid i.v.m. de mesjes welke al of niet om de zes weken wat olie verdienen...

Bokkoman 26-10-2020

Werkt goed

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Heb deze baard trimmer aangeschaft omdat ik het wilde proberen. Maar ben blij verrast over de resultaten en het gemak. Zeker een aanrader!

Beau3 02-08-2019

Scheert goed, kwaliteit slecht

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Het apparaat scheert en trimt goed, maar ik vind de opvang van haartjes niet hygiënisch aangezien het niet met water mag worden afgespoeld.

De kop was al na 6 maanden kapot omdat er zwakke lipjes aan zitten die makkelijk breken. De service van Philips is echter goed, ik kreeg snel een nieuwe kop opgestuurd.

Anoniem 08-07-2019

Trimt gelijkmatig

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Het trimmen gaat mooi gelijkmatig zonder moeite, de opzetstukken verwisselen is even zoeken naar de juiste 'slag', maar dat is daarna geen probleem. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mouset7 27-06-2019

Mooie en krachtige trimmer

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Ik heb de baardtrimmer nu een tijdje in mijn bezit en gebruik hem meerdere keren per week. Accu gaat lang mee en trimmer voelt 'krachtig' aan. Het design ziet er mooi uit, maar ligt voor mij wat minder comfortabel in de hand. Ik merk zelf dat ik hem meer aan de bovenkant vast pak ipv in de bolling. Met de meegeleverde additionele opzetstukjes heb je een grote variëteit aan lengtes. Een handige reis etui wordt ook meegeleverd alsmede een lader om de trimmer 'staand' op te laden. Laden gaat overigens snel. Vanwege de waterresistentie maak je de trimmer eenvoudig schoon onder de kraan. Het meegeleverde mini-schoonmaakborsteltje voelt daardoor wat overbodig. De huid voelt niet pijnlijk of gevoelig aan na het trimmen en trimmer is nauwkeurig. Zeker aan te raden voor deze prijs [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gruijters 25-06-2019

hele fijne baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

De baardtrimmer ligt fijn in de hand. Hierdoor ben je instaat om nauwkeurig te werk te gaan. De bijgeleverde accessoires zijn praktisch en makkelijk te verwisselen.
De trimmer is in te stellen op verschillende scheerlengtes, deze worden ook duidelijk aangegeven. De trimmer is stil in gebruik en makkelijk te onderhouden.
De batterij heeft een prima levensduur. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Martijn 24-06-2019

Prima trimmer!

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Getest en positief beoordeeld. Al een tijdje opzoek naar een goede solide trimmer. Vriendelijk in gebruik en resultaat als gewenst. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Zuidervaart 21-06-2019

Toptrimmer

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Deze baardtrimmer levert goed werk.
Met z'n bereik van 0,4 tot en met 20 mm is alles te doen wat een trimmer moet kunnen.
Hij ligt goed in de hand, voelt stevig en ziet er ook nog stoer uit.
Baard trimmen gaat soepel en zelfs m'n hele hoofd geeft geen enkel probleem.

Wat mij vooral ook erg beviel was dat je de trimmer gewoon onder de kraan kan afspoelen. Dagje laten drogen en weer klaar voor gebruik. En vooral geen gedoe met een borsteltje. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

T Hoogstede 20-06-2019

Gebruiksvriendelijke trimmer.

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Erg fijne en gebruiksvriendelijke trimmer.
Ik gebruik hem zelf voor mijn baard en hoofd en dat doet de trimmer perfect, de gewenste lengte is goed af stellen.
Stel je bent de trimmer vergeten op te laden kan je hem met stekker gebruiken, een optie die erg handig is.
Daarentegen is hij ook weer snel opgeladen.
Het enige nadeel aan de trimmer vind ik de grote van het apparaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Merrick_999 19-06-2019

Makkelijk en vriendelijk in gebruik met uitstekend

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Scheert prima met een krachtige motor. Snel op te laden.
Pootjes van scheerkoppen stevig, eenvoudig te demonteren en weer in elkaar te zetten. Afwasbaar dus simpel schoon te houden.
Wordt geleverd met opberg etui.
Trimmen zelf gaat probleemloos en goed door krachtige motor. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Koen 19-06-2019

Snel en gemakkelijk

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Het scheerapparaat ligt fijn in de hand en is daardoor gemakkelijk in het gebruik. Het apparaat trimt snel en secuur. Ik heb tot nu nog geen wondjes of irritaties gehad na het trimmen. De batterij gaat veel langer mee dan mijn vorige scheerapparaat, hier hoef je deze niet na elk gebruik uren op te laden. Het etui is ideaal voor op reis. Al met al een fijn apparaat voor een goede prijs. Enige minpunt wat ik kan bedenken is dat er misschien meer opzetstukjes bijgeleverd zouden kunnen worden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Paradiso 19-06-2019

Geweldige baardtrimmer

Geschreven voor: Philips BT 5200/16

Mijn vorige scheerapparaat was kapot gegaan en ik wilde de baardtrimmer van Philips uitproberen. Het heeft mijn verwachtingen overtroffen, hij werkt erg gemakkelijk en snel. Daarnaast kan hij op een heleboel verschillende standen. Ik ben helemaal fan van dit product. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]