De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun 3 BT3321 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r***************@g******** 06-08-2022

Prima scheerapparaat!

Geschreven voor: Braun 3 BT3321

Prima apparaat om je hele lichaam te scheren en te trimmen. De batterij gaat heel lang mee dus je kan meerdere keren scheren met 1 laadbeurt. Er zitten veel en nuttige accessoires bij.

Pluspunten

• Scheert snel
  • Veel accessoires
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Laadkabel had langer gekund

Nigel 01-08-2022

Een functionele trimmer.

Geschreven voor: Braun 3 BT3321

Het is een zeer fijn product die ook nog eens niet vaak hoeft op te laden mee. Hij wordt geadverteerd alsof hij enkel goed is voor het gebruik van gezichtshaar maar zowel de benen als hoofd doet hij ook goed. Al met al voor de prijs een top product. Vooral is het fijn dat je niet telkens zit te tobben met verschillende opzet stukken.

SDWasabi 28-07-2022

Prima voor de niet veeleisende trimmer

Geschreven voor: Braun 3 BT3321

De Braun BeardTrimmer BT3221 wordt geleverd met enkele accessoires. Door middel van het wiel te draaien, stel je de lengte in. Het scheren gaat uitstekend, ik kom overal goed bij, scheert ook alle haren goed weg, je hoeft ook niet harder te drukken bij het gebied onder je kin en nek. Het apparaat volgt de contouren precies goed. Reinigen van het apparaat is ook een fluitje van een cent.

Hij ligt ook goed in de hand, niet te zwaar. Het opladen gaat wel langzaam, ongeveer 9 uur, maar de accuduur is goed, ruim 70 minuten. Jammer dat je dit soort apparaten opladen met een USB kabel, scheelt heel veel adapters. Iedereen heeft wel een USB lader thuis.

Ik heb het product ontvangen via Roamler om te testen voor Braun. Ik ben tevreden over het algemene gebruik, prima voor de niet veeleisende gebruiker.

Pluspunten

• accuduur
  • scheerresultaat
  • gebruiksgemak

Minpunten

• laadsnelheid traag
  • geen usb aansluiting om op te laden

Paul66Rdam 28-07-2022

Prima Trimmer

Geschreven voor: Braun 3 BT3321

Deze baardtrimmer van Braun is echt een aanrader, het apparaat voelt stevig en solide aan waardoor die lekker in de hand ligt. Met de draaiknop in het midden kan je makkelijk en goed de lengte afstellen per halve millimeter dus dan kan je lekker variëren in baard lengte, iets wat ik ook veelvuldig gedaan hebt, dit om uit te testen dat het apparaat elke baard lengte aankan. De batterijduur is ongeveer 50 minuten waardoor je hem niet telkens hoeft op te laden maar er gewoon een tijdje mee kunt doen. Wel jammer is dat de oplaad tijd m.i. wat lang is namelijk 10 uur ik denk dat dit wel sneller zou kunnen dit is een aandachtspuntje voor Braun. De afstelling gaat zoals gezegd per halve millimeter en is bedienbaar met het z.g. precisionwheel en er is slechts een opzetkam bij zodat je niet verzand in de vele opzetstukken wat ik persoonlijk wel handig vind.
Dan het schoonmaken van het apparaat ik vind dit makkelijk gaan daar je de scheerkop kunt verwijderen en schoonspoelen onder de kraan, ik adviseer wel om dit gelijk na het gebruik te doen dan gaat dit het makkelijkst. Feit is wel dat er toch af en toe wel haartjes achterblijven hoeft niet perse vervelend te zijn maar dit ligt aan de gebruiker of je dit wel of niet acceptabel vind. Dan de gebruiksaanwijzing deze is niet heel uitgebreid maar er staat duidelijk in hoe je het apparaat kunt gebruiken en hoe je de diverse componenten kunt demonteren om schoon te maken dus dat vind ik een pre.
De afgelopen maanden heb ik dit apparaat mogen te testen, en ben tot een eerlijke en verantwoorde review gekomen met plus en minpunten zodat een ieder zijn/haar keuze kan maken of dit het apparaat is om aan te schaffen

Conclusie:
Pluspunten
Stevig apparaat
Goede prijs
Variatie in trimlengte
Redelijk lange gebruiksduur
Precision Wheel (instelbaar per halve millimeter)
Onderdelen schoon te spoelen onder de kraan

Minpunten
Lange oplaadtijd

Pluspunten

• Stevig Apparaat
  • Goede prijs
  • Variatie in trimlengte
  • Precision wheel

Minpunten

• Lange oplaadtijd

m***@m******************** 23-07-2022

Handig, maar niet nodig als apart apparaat

Geschreven voor: Braun 3 BT3321

De braun baardtrimmer is handig met meerdere standen. Hierdoor kun je verschillende kapsels maar natuurlijk ook je baard op verschillende manieren bi houden. Dit maakt het gebruik gemakkelijk. Ik heb het product ontvangen via Roamler om te testen voor Braun en het is erg fijn dat je hele strakke contouren kunt maken. Het is een licht apparaat met prima accu. Wel vind ik dat de meeste van dit soort mogelijkheden vaak ook in een mooi scheerapparaat zitten waardoor je nog wat meer mogelijkheden hebt. Maar voor zijn prijs prima, niet heel bijzonder.

Pluspunten

• Licht
  • Accu

Minpunten

• Prijzig
  • Overbodig voor mij persoonlijk

Rob12233 21-07-2022

Super fijne trimmer

Geschreven voor: Braun 3 BT3321

De trimmer is erg precies en doet precies waarvoor het bedoeld is. 1 minpunt is dat je niet kunt zien wanneer de accu leeg is.