De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Bodygroomer 5 BG5350, Manscaping Tool Voor Mannen, Met Kam Voor Gevoelige Zones, Grijs/Wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

s*************@h********** 31-07-2022

Bevalt erg goed

Fijn scheerappraat waarmee je zonder zorgen ook de gevoeligere delen van je lichaam kunt scheren. Het apparaat ligt prettig in de hand, de accu gaat lang mee & dankzij de meegeleverde “Sensitive comb” is het praktisch onmogelijk om jezelf te verwonden. Ik heb het product mogen testen voor Braun. Tot dusver is het enige nadeel wat ik kan opnoemen het ontbreken van een lampje op de scheerkop. Dat zou het scheren op de lastigere plekken nog net wat makkelijker maken!

Pluspunten

• Ligt prettig in de hand
  • Je kunt jezelf niet verwonden
  • Accu gaat lang mee

Minpunten

• Geen lampje op de scheerkop

b********@g******** 30-07-2022

Prima en handig voor vakanties

Ik ben tevreden over deze bodygroomer, met vaste kammen en extra opzetkammen, die ik heb mogen testen voor Braun.
Dat je de groomer draadloos (op accu, met een gebruikstijd van ca. 100 minuten) kunt gebruiken, is handig. Vaak moet je dit nog doen als je op vakantie gaat, en met een handig etui en doordacht reisslot, is dat prima voor elkaar.
Wat ik verder handig vind, is dat ik ‘m kan gebruiken onder de douche. Je kunt ‘m onder stromend water reinigen. Dat vind ik wel zo praktisch.

Pluspunten

• Keuze uit kammen
  • Draadloos en lange accuduur

Minpunten

• Niet echt goedkoop

l**********@h********** 29-07-2022

Pas op voor je ballen

Ik heb de bodygroomer laatst ontvangen, en kon eigenlijk niet wachten om hem uit te testen. Het is een mooi apparaat ligt goed in de hand. Hij lijkt een beetje op een tondeuse, en zo werkt hij ook. Tijdens het gebruik viel het apparaat mij wat tegen, hij is niet wendbaar, waardoor de bodygroomer niet goed over mijn lichaamsvormen glijd. Hierdoor worden niet alle haren goed weggescheerd of getrimd. Ook raad ik het ten zeerste af om je edele delen ermee te scheren. Dat loopt niet goed af.

S**************@g******** 26-07-2022
Ik heb de Braun BG5350 een aantal weken getest voor Roamler en het product kwam goed verpakt aan. Ik denk dat het grootste voordeel van dit scheermes is dat het onder de douche kan worden gebruikt. Naar mijn mening is dit niet "normaal" onder bodyshaves. Ik vind het ook leuk dat het wordt geleverd met een speciaal huidopzetstuk. Het toestel heeft een lange batterijduur en laadt soepel op. Handig is ook dat het apparaat een lock-functie heeft, zodat de lichaamsverzorging niet direct aangaat als je op de knop drukt. Vooral op reis is het prettig. Kortom, ik zou dit product zeker aanraden.

c**************@g******** 23-07-2022

Het apparaat ligt lekker in de hand. Het apparaat scheert ook alle haren zorgvuldig en snel weg. De hulpstukken die erbij zitten zijn handig en functioneel. Batterij gaat lang mee, en de opberg zak die erbij zit is ook erg handig. Wel iets lastiger schoon te maken maar het is zeker een mooie body groomer.

r*************@g******** 21-07-2022
Ik heb dit apparaat een aantal weken in bezit en ben erg tevreden over het resultaat en gemak van het apparaat. Ik ben ik er achter gekomen dat het resultaat heel erg goed is, je het apparaat op verschillende lengtes kan instellen en het bij mij geen enkele keer huidirritatie gaf. Het apparaat is licht, vrij stil en kan onder de douche gebruikt worden doordat deze waterdicht is. ik had vooraf niet gedacht dat het zoveel anders zou zijn dan een scheerapparaat met trimmer en ben blij verrast!

Lip 21-07-2022

Goed resultaat

Ben zeer tevreden over de functionaliteit en het resultaat van dit product. Dit product heb ik mogen testen en ik was direct meer dan tevreden over het gladde resultaat bij elke scheerbeurt. Geen irritatie maar gewoon een glad resultaat, eigenlijk het resultaat dat ik altijd gewend ben van een Braun apparaat. In de verpakking zit ook nog een handig opzetstuk, een opbergetui en natuurlijk een oplader. Het handige van deze kabel is dat deze compatibel is met mijn andere Braun apparaten. Met het goede gladde resultaat zeker een aanbeveling waard.

k*********@h********** 20-07-2022
Moeiteloos glad scheren
ik heb de Braun Bodygroomer 5 bg5350 nu een tijdje in gebruik en kan zeggen dat het een fijn apparaat is. ik heb het product mogen testen en nog niet eerder een andere versie gebruikt. je kunt de bodygroomer gebruiken voor het verwijderen van borsthaar, okselharen en bijv het gedeelte onder de navel (onderkant buik) . er kunnen verschillende opzet stukken gebruikt worden en je kan tot 0,5 mm kort scheren voor een glad uitziende huid. er zijn eventueel nog losse opzet stukken te koop bijv voor het scheren van de baard want deze zat niet in mijn verpakking. wel zat er in de doos nog een opbergzakje dat bijv handig is wanneer je hem meeneemt op reis. na een keer opladen gaat hij erg lang mee en is speciaal gemaakt om ook onder de douche te gebruiken want hij is waterdicht. de haren aan de bovenkant van mijn benen en onderkant van mijn buik scheerde moeiteloos glad zonder wondjes of iets dergelijks. pluspunten: batterij gaat lang mee waterdicht scheert moeiteloos glad minpunten: opzet stuk om je baard te scheren moet je los kopen

Linet 19-07-2022
De body groomer scheert goed. Kreeg er geen irritatie van. De huid is mooi glad een aanwinst voor de persoonlijke verzorging. Hij maakt weinig geluid een positieve bijkomstigheid. Ik heb dit product mogen testen.Hij blijft in de badkamer. Wel goed schoonmaken na gebruik.