Philips BT9290/32 - Reviews

Opzetkammen
baard
Bedrijfstijd
60 min.

Beoordeling op basis van 129 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

M Maas 21-11-2015 Product kwartaal in bezit

Nu, na ongeveer 3 maanden gebruik, alleen maar minder tevreden over het trimresultaat. Scheren gaat prima, maar het apparaat is totaal ongeschikt om egaal je baard mee te trimmen.

Het kost ontzettend veel tijd en moeite om overal een gelijke lengte te creëren. Met meerdere verschillende standen, hard duwen en veel frustratie valt er een acceptabel resultaat te behalen. Maar zou het absoluut afraden voor iedereen die het apparaat speciaal koopt om te trimmen (zoals ik heb gedaan). Spijt van.

Peter Zuid 04-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Al weer meer dan 2 jaar in bezit en nog altijd zeer tevreden!
Tip: een klein drupje olie op de mesjes en het scheerapparaat scheert weer als nieuw...

Melle 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Tot nu toe erg blij mee. Hij scheert goed en strak. De laadtijd zou iets sneller mogen. Vooral de waterdichtheid is prettig, dus ook onder de douche te gebruiken.

Glenn M 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

Super fijn apparaat voor precisietrimming! Absolute aanrader voor mensen die hun baard op een zo goed mogelijke manier bij willen houden. Daarnaast ook gemakkelijk voor het bijtrimmen van de bakkenbaarden!

M Maas 03-08-2015 Product paar weken in bezit

Scheerresultaat valt zwaar tegen voor een trimapparaat van deze klasse. Zeer bewerkelijk om een baard op 2 à 3 mm egaal te trimmen. Herhaaldelijk over dezelfde plek scheren met verschillende standen lijkt hierbij noodzakelijk. Met name bij de kaaklijn en in de hals merk je goed dat het een stug apparaat is dat niet de contouren van je gezicht volgt. Lijkt te zijn ontworpen om een plank te scheren.

Het apparaat ziet er verder robuust uit en voelt zeker degelijk aan. Cashback actie was mooi meegenomen, maar heb inmiddels toch een beetje spijt van de aanschaf.

Bareldm 27-06-2015 Product paar dagen in bezit

Tot nu toe tevreden. Mooi degelijk apparaat. Scheert erg fijn
De baardtrimmer ligt fijn in de hand. De kammetjes zijn makkelijk te plaatsen. De lengtes zijn zeer gemakkelijk in te stellen.
Ik vind het alleen jammer dat er geen dockingstandaard bij zit.
Tot nu toe zeer tevreden.

Bmoorees 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik ben overgestapt van de cruzer van braun naar dit apparaat. Net geschoren en hij voelt goed in de hand, stevig en trimt heel erg fijn.

Twan 27-12-2015 Product paar dagen in bezit

Een goede en effectieve machine die precies doet wat ik wil! Met precisie en gemak is het baardje zo getrimd!

JefVeeken 26-12-2015 Product paar dagen in bezit

Mijn baard is belangrijk voor me. Ik moet er netjes verzorgd uitzien voor mijn werk. Eerst had ik een goedkope baardtrimmer die niet goed werkte en stuk ging. De BT9092 is een geweldig apparaat. Ik ben er erg blij mee.

JB 23-12-2015 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk: ziet er mooi uit! Ben er nog niet helemaal uit of de laser werkelijk een toegevoegde waarde heeft, misschien even aan wennen.
Scheerresultaat is erg goed, ook geen geïrriteerde huid na het scheren.
Over degelijkheid kan ik nog niks zeggen.

Haydar 18-12-2015 Product paar dagen in bezit

Super baardtrimmer! Strakke lijntjes! Zeer tevreden! Stop met zoeken! Betere bestaat er niet! Geld waard! Mooi design!

Jeroen 02-12-2015 Product paar dagen in bezit

Solide kwaliteit en gebruiksgemak zoals ik van Philips gewend ben. Het apparaat ligt heel fijn in de hand. De laser functie is een zeer handige feature.

Dhr Oprel 20-11-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een super apparaat!Nooit meer scheren, alleen nog maar trimmen! Het apparaat ligt lekker in de hand en is eenvoudig te reinigen.

Leo1955 06-11-2015

Waar voor zijn geld!!!

Al behoort dit toestel niet tot de goedkoopste, zijn prestatie daarentegen behoort tot het allerbeste. Géén enkel pijnlijk gevoel en de millimeterafstelling is correct. Géén moeilijke gebruiksaanwijzing en de onderhoud is miniem.
Een echte aanrader!!!!

Vicc 17-09-2015

Prima en degelijke trimmer!

Hij is goed, de mesjes behoorlijk scherp. Uitkijken met scheren rond de mond.

De minimale lengte is 0.4 mm. Dit is voor mij ook meteen het "maximale", achteraf gezien had ik dus misschien liever een apparaat gehad met een minimale lengte van 0.1 of 0.2 mm als die bestaat.

Design / gebruiksgemak: hij ziet er cool uit! Hij is ook glad, dus je hebt soms wat minder grip. Je moet 'm goed vasthouden tijdens het trimmen.

Als je ongeveer 1x per 2 a 3 dagen scheert gaat de batterij zo'n 3 weken mee, dit vind ik prima!

JanJenny66 07-07-2015

Uitstekend apparaat.

Voldoet volledig aan de verwachtingen. Ligt goed in de hand en voldoet prima aan de verwachtingen. De trimmerprestaties zijn uitstekend.

M U 02-07-2015 Product maand in bezit

Beste Philips,

Dit is een zeer correcte baardtrimmer die ideaal is voor elke baard. Werkt goed en is zeer aangeraden.

Pepijn007 30-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb het apparaat pas aangeschaft en ben erg enthousiast. Hij trimt de baard tot de lengte die je wilt hebben. De lazerfunctie is voor mij niet echt noodzakelijk maar kan in bepaalde gevallen een mooie afwerking geven. De oplaadtijd (1 uur)is erg kort in vergelijking met andere apparaten.

ArieH1954 29-06-2015 Product paar dagen in bezit

Topapparaat! Scheert perfect en snel. Voelt degelijk aan.Veel scheerstanden op het apparaat mogelijk.

JJ de ruijter 28-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb de trimmer 1 maal gebruikt en het resultaat was super, goed af bestelen op de juiste haar lengte