Philips BT9290/32

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 116 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BT9290/32 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Jos van den Berge 29-08-2019

K*t apparaat

Geschreven voor: Philips BT9290/32

Heb dit apparaat gekocht op basis van goede reviews. In eerste instantie werkte ie ook goed. Heb 'm een tijdje niet gebruikt en nu is de accucapaciteit ongeveer 0,0. Bovendien zit er een los contact in de aan-/uitschakelaar. Heb nog nooit zo'n slecht Philipsapparaat gehad.

Pluspunten

• trimt goed

Minpunten

• Schakelaar maakt slecht contact. Ielig uitgevoerd
  • Accu binnen de kortste tijd naar de kloten

Peter Zuid 04-01-2016
Geschreven voor: Philips BT9290/32

Al weer meer dan 2 jaar in bezit en nog altijd zeer tevreden!
Tip: een klein drupje olie op de mesjes en het scheerapparaat scheert weer als nieuw...

Melle 01-01-2016
Geschreven voor: Philips BT9290/32

Tot nu toe erg blij mee. Hij scheert goed en strak. De laadtijd zou iets sneller mogen. Vooral de waterdichtheid is prettig, dus ook onder de douche te gebruiken.

Bmoorees 01-01-2016
Geschreven voor: Philips BT9290/32

Ik ben overgestapt van de cruzer van braun naar dit apparaat. Net geschoren en hij voelt goed in de hand, stevig en trimt heel erg fijn.

Twan 27-12-2015
Geschreven voor: Philips BT9290/32

Een goede en effectieve machine die precies doet wat ik wil! Met precisie en gemak is het baardje zo getrimd!

JefVeeken 26-12-2015
Geschreven voor: Philips BT9290/32

Mijn baard is belangrijk voor me. Ik moet er netjes verzorgd uitzien voor mijn werk. Eerst had ik een goedkope baardtrimmer die niet goed werkte en stuk ging. De BT9092 is een geweldig apparaat. Ik ben er erg blij mee.

JB 23-12-2015
Geschreven voor: Philips BT9290/32

Eerste indruk: ziet er mooi uit! Ben er nog niet helemaal uit of de laser werkelijk een toegevoegde waarde heeft, misschien even aan wennen.
Scheerresultaat is erg goed, ook geen geïrriteerde huid na het scheren.
Over degelijkheid kan ik nog niks zeggen.

Haydar 18-12-2015
Geschreven voor: Philips BT9290/32

Super baardtrimmer! Strakke lijntjes! Zeer tevreden! Stop met zoeken! Betere bestaat er niet! Geld waard! Mooi design!

Jeroen 02-12-2015
Geschreven voor: Philips BT9290/32

Solide kwaliteit en gebruiksgemak zoals ik van Philips gewend ben. Het apparaat ligt heel fijn in de hand. De laser functie is een zeer handige feature.

M Maas 21-11-2015
Geschreven voor: Philips BT9290/32

Nu, na ongeveer 3 maanden gebruik, alleen maar minder tevreden over het trimresultaat. Scheren gaat prima, maar het apparaat is totaal ongeschikt om egaal je baard mee te trimmen.

Het kost ontzettend veel tijd en moeite om overal een gelijke lengte te creëren. Met meerdere verschillende standen, hard duwen en veel frustratie valt er een acceptabel resultaat te behalen. Maar zou het absoluut afraden voor iedereen die het apparaat speciaal koopt om te trimmen (zoals ik heb gedaan). Spijt van.

Dhr Oprel 20-11-2015
Geschreven voor: Philips BT9290/32

Wat een super apparaat!Nooit meer scheren, alleen nog maar trimmen! Het apparaat ligt lekker in de hand en is eenvoudig te reinigen.

Glenn M 05-11-2015
Geschreven voor: Philips BT9290/32

Super fijn apparaat voor precisietrimming! Absolute aanrader voor mensen die hun baard op een zo goed mogelijke manier bij willen houden. Daarnaast ook gemakkelijk voor het bijtrimmen van de bakkenbaarden!

M Maas 03-08-2015
Geschreven voor: Philips BT9290/32

Scheerresultaat valt zwaar tegen voor een trimapparaat van deze klasse. Zeer bewerkelijk om een baard op 2 à 3 mm egaal te trimmen. Herhaaldelijk over dezelfde plek scheren met verschillende standen lijkt hierbij noodzakelijk. Met name bij de kaaklijn en in de hals merk je goed dat het een stug apparaat is dat niet de contouren van je gezicht volgt. Lijkt te zijn ontworpen om een plank te scheren.

Het apparaat ziet er verder robuust uit en voelt zeker degelijk aan. Cashback actie was mooi meegenomen, maar heb inmiddels toch een beetje spijt van de aanschaf.

M U 02-07-2015

Beste Philips,

Dit is een zeer correcte baardtrimmer die ideaal is voor elke baard. Werkt goed en is zeer aangeraden.

Pepijn007 30-06-2015
Geschreven voor: Philips BT9290/32

Ik heb het apparaat pas aangeschaft en ben erg enthousiast. Hij trimt de baard tot de lengte die je wilt hebben. De lazerfunctie is voor mij niet echt noodzakelijk maar kan in bepaalde gevallen een mooie afwerking geven. De oplaadtijd (1 uur)is erg kort in vergelijking met andere apparaten.

ArieH1954 29-06-2015
Geschreven voor: Philips BT9290/32

Topapparaat! Scheert perfect en snel. Voelt degelijk aan.Veel scheerstanden op het apparaat mogelijk.

JJ de ruijter 28-06-2015
Geschreven voor: Philips BT9290/32

Ik heb de trimmer 1 maal gebruikt en het resultaat was super, goed af bestelen op de juiste haar lengte

Bareldm 27-06-2015
Geschreven voor: Philips BT9290/32

Ik heb het apparaat net een paar dagen in mijn bezit. Het is een mooi degelijk apparaat.
Scheert erg fijn. Makkelijk in te stellen. Kammetjes ook makkelijk te plaatsen.
De scheerkop is er makkelijk af te krijgen waardoor je hem goed kan schoonmaken.

Bareldm 27-06-2015

Tot nu toe tevreden. Mooi degelijk apparaat. Scheert erg fijn
De baardtrimmer ligt fijn in de hand. De kammetjes zijn makkelijk te plaatsen. De lengtes zijn zeer gemakkelijk in te stellen.
Ik vind het alleen jammer dat er geen dockingstandaard bij zit.
Tot nu toe zeer tevreden.

Mandela 26-06-2015
Geschreven voor: Philips BT9290/32

Product werkt goed naar behoren. Ligt licht in de hand. En heeft veel mogelijkheden. Kort maar krachtig

kallie kos 26-06-2015
Geschreven voor: Philips BT9290/32

simpel in onderhoud, veel mogelijkheden en perfect trimmen, bovendien
een unieke vormgeving. Kortom een degelijk apparaat waar ik nog jarenlang plezier
van hoop te hebben

svenkersten 25-06-2015
Geschreven voor: Philips BT9290/32

Tot nu toe een genot om mee te scheren.

Product was degelijk verpakt.

Het boekje met alleen de plaatjes vond ik wat ongemakkelijk, maar het apparaat spreekt eigenlijk voor zich.

Zonder kleerscheuren getrimd.

o3b3l3 24-06-2015
Geschreven voor: Philips BT9290/32

Prima, handzaam apparaat. Nog geen gebruik gemaakt van de laser functie. Apparaat oogt fraai en modern en maakt weinig herrie.

Gekke Henkie78 23-06-2015
Geschreven voor: Philips BT9290/32

Voor de prijs heb je een goed apparaat. Scheerresultaat is goed, werkt naar tevredenheid. Het apparaat is tevens makkelijk te gebruiken en laadt snel op.

josvde 22-06-2015
Geschreven voor: Philips BT9290/32

heerlijke trimmer, de laser is heel handig voor het strak en perfect afwerken. snel opgeladen en prima batterijduur.