Philips QC3371/16 - Reviews

Opzetkammen
hoofd, baard, bakkebaard
Bedrijfstijd
50 min.

Beoordeling op basis van 193 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,1

Mikie 30-06-2016

Tof scheerappraat

Werkt super goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)!!!!!!!!!!!!!)))

john56133 07-10-2014
  • Product jaar of meer in bezit

4,8
Apparaat doet voor baard het prima, maar voor kort en dun haar op het hoofd faalt dit apparaat.
Accuduur is na 1 jaar gebruik zeer slecht, aansluiten op de stroom is nog het enige hulpmiddel om het aan de praat te krijgen.
Opzetstukken gaan moeizaam op het apparaat.
Al met al niet tevreden.

john56133 02-11-2014

Inmiddels naar de winkel terug gegaan, apparaat is vervangen door de Braun BT7050.

Davee 27-09-2017

Een prima product

Ik gebruik dit apparaat al een tijd en het scheert goed. Dit is wel mijn tweede apparaat, eenmaal ingeleverd met garantie voor de batterij.
Daarbij zijn helaas de opzet stukjes niet van hoge kwaliteit. Hierdoor past het baardtrim-stukje niet meer goed, waardoor die er schuin zit en niet meer recht scheert.
Na lang zoeken een vervangend opzet stukje kunnen vinden, echter kost deze erg veel in verhouding.
Daarom beveel ik dit product niet aan, u bent beter af een kwalitatief hoger apparaat te kopen.

Schuila 09-08-2017

Handzaam apparaat

Ik gebruik de tondeuse nu zo 1,5 jaar, heb hem cadeau gekregen van mijn vriendin. Doordat meerdere scheerkoppen bij geleverd worden kun je alle lichaamsbeharing aanpakken. In het begin is het even zoeken hoe je de koppen moet monteren, de draai is even eenmore kwestie van ondervinden, omdat je niet teveel kracht erop wilt zetten. De verschillende kammen die meegeleverd worden verschillen in haarlengte instelling, het is wel jammer dat het grote opzetstuk niet onder de 2mm komt, terwijl de kleine dit wel kan. Als ik het kleine opzetstuk monteer valt de rondeuse uit, alsof er een weerstand ontstaat in het opzetstuk dat het motortje niet aankan, dat is gek want bij de grotere doet hij het wel. Hij doet het voor een paar seconden en valt dan uit. Wellicht dat er haartjes tussen de knipbladen zitten maar na grondig schoonmaken blijft het probleem bestaan. De trimmer die het dichst op de huid scheert behaalt het resultaat pas na langdurig gebruik. Al met al heeft het apparaat veel opties, zijn de haren redelijk eenvoudig uit de scheerkoppen te tikken maar de kleinste kop kan ik niet meer gebruiken waardoor ik niet onder de 2mm haarlengte meer kan scheren

Boertjuhhh 31-07-2017

Accu en motor zeer slecht

Na een tiental scheerbeurten laadde de accu niet meer op. Geen probleem denk je dan, ik heb nog een snoertje. De motor wil wel draaien, zo gauw je er een opzetstuk opdoet, dan valt hij direct uit. Het apparaat ziet er mooi uit, goed concept met alle opzetstukken, maar als de basis (motor/accu) zo slecht is. Per saldo een mispeer van jewelste. Niet kopen!

DvanderV 26-06-2017

Makkelijk alles zit er bij

Doordat er veel verschillende opzetstukjes bij zitten, kan je altijd op de juiste manier scheren. Prefect ding.
Dit is wel al mijn 2de want na 2 jaar intensief gebruik is de kop van de oude lam geworden. Maar als je iets dagelijks gebruikt voor heel je lichaam is 2 jaar een mooie tijd!

Robertop 07-04-2017

Teleurstellende kwaliteit van deze trimmer

Deze baardtrimmer is van zeer teleurstellende kwaliteit. Het apparaat werkt onvoldoende en valt 20 keer uit voordat ik kan beginnen met trimmen. Is trouwens een pijnlijk affaire als dit gebeurd tijdens het trimmen. Ik ervaar het apparaat als zeer onbetrouwbaar. Spijt van mijn aankoop. Philips onwaardig!

rich116 27-02-2017

Slechte kwaliteit, in 3,5 jaar 2 apparaten defect!

Aangeschaft in augustus 2013
Dit apparaat is door mij steeds 1 x per week gebruikt.
Na 2 jaar (is dus 104 x gebruikt) deed het apparaat niets meer. Accu gaf al snel problemen, niet goed meer op te laden. Via Philips garantie kreeg ik in augustus 2015 gratis een nieuw apparaat opgestuurd.
Dit 2e apparaat is begin 2017, dus na 1,5 jaar, opnieuw aan het overlijden. Alle hulpstukken hebben speling op de aandrijfas en het apparaat trilt heftig en maakt enorm lawaai door het loszitten.
Zwaar teleurgesteld in dit product van Philips. Twee keer zo'n slechte kwaliteit is geen toeval!

Jan 13-02-2017

Prima baardtrimmer

ik heb deze trimmer nu een paar weken en hij doet het uitstekend, trimt mijn baard mooi kort en ook voor mijn hoofdhaar zit er een trimmer bij de uitstekend zijn werk doet, alle hulpstukken zijn makkelijk te wisselen en schoon te houden, met andere woorden een prima apparaat waar naar ik hoop nog jaren plezier van hoop te hebben.

Steven040 05-02-2017

Accu laad niet valt direct uit

Beste,

Heb nu sinds 2a3 maanden de qg3371/16
ALS hij werkt dan is het een fijne tondeuse.
Maar dat doet hij 9 van de 10 keer niet met of zonder snoer na een aantal sec valt hij uit en al helemaal als ik de turbo stand aan zet.
Kan ik deze terug sturen of laten maken. Ik heb zelf namelijk geen bon want het was cadeautje.

Mvg

Steven

Erik3636 24-01-2017

Oplaadproblemen

Ik heb dit apparaat ongeveer 1 jaar. Ik ondervind problemen met opladen. Hoe lang ik hem ook oplaad, na 4 seconden valt hij al uit. Wat soms werkt is hem een paar minuten opladen en dan meteen gebruiken. Dit geeft niet echt een vertrouwd gevoel. Wat als het apparaat halverwege stopt en je hebt net je halve hoofd/baard getrimd. Heel jammer, ik ben beter gewend van Philips.

Corh 20-01-2017

Zeer snel leeg heeft geen kracht

Hallo ik heb een tijdje geleden de multigroom gekocht en het Is echt een waardeloos ding.
Als je hem oplaad kan je een halve baard trimmen en dan verliest die al weer kracht.
En als je hem oplaad om vervolgens 3 dagen later te gebruiken Is die leeg
Misschien heb ik een fabrieksfout in handen maar ik vind het een waardeloos ding

Mvg cor

Anoniem 21-12-2016

Slechte accu

Ik heb deze nu 2 maanden in huis ongeveer en hij werkt erg slecht.
Steeds stopt hij ermee, 2 dagen aan lader en dan werkt hij nog niet goed. Als je hem op de T zet dan valt hij bijna iedere keer gelijk uit.
Dus niet echt een aanrader tot nu toe

Atte Smits 07-07-2016

review baardtrimmer

Goede ervaring met snor trimming beter dan het apparaat wat ik tot nu toe had. Ik hoop dat de mesjes scherp blijven, voor een snor is dat erge belangrijk want als dat niet zo is, is het tamelijk pijnlijk

RVR 06-07-2016

Male groomer

Waterdicht en gemakkelijk schoon te maken, huidvriendelijk, veelzijdig, accu gaat lang mee, turbo functie voor extreme beharing. Voornamelijk gekocht om mijn snor bij te houden vanwege de extra smalle scheerkop en cashback actie.

Jurgen 03-07-2016

Prima apparaat

Je hebt veel opties, de scheerstukken zijn makkelijk erop en eraf te klikken. Zowel te gebruiken voor je baard als voor je hoofd.

M Schutte 30-06-2016

goede prijs/kwaliteitsverhouding

Veel mogelijkheden en standen. Het is zeer gemakkelijk dat je de kop kunt afspoelen onder de kraan. Jammer vindt ik dat de kopstukken verwisseld moeten worden.

Piet Rook 29-06-2016

Baardje glad

Lekker handig niet goedkoop mooie vorm........... Etc etc etc etc eneh Philips mag je rekenen op kwaliteit is het niet?

Trimmer Philips 26-06-2016

Philips Trimmer

Prima degelijk ogen apparaat. Licht goed in de hand en verricht zijn werk. Accuduur is prima met 50 minuten, maar gebruik hem zelf met name via het stopcontact, maar makkelijk als je een keer zonder zit.

D van Iersel 25-06-2016

Goed en veezijdig

Zoals de titel al zegt, goed en veelzijdig. De koppen zijn makkelijk te verwisselen. Alles werkt zoals het hoort. Goede batterij, snel opgeladen en goede gebruiksduur.