Philips QC3371/16

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 166 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips QC3371/16 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Tet 30-12-2017

Oogt degelijk maar batterij is heel slecht

Geschreven voor: Philips QC3371/16

Al vrij gauw na aanschaf bleek dat de batterij het niet lang zou uithouden. Het gekke is dat hij niet direct op het lichtnet werkt, daarvoor is blijkbaar ook een functionerende batterij nodig. Kortom, onbetrouwbaar in het gebruik. De hulpstukken zijn inmiddels (te) los gaan zitten en trillen tijdens het gebruik steeds losser. Al met al een apparaat dat niet lang trimvreugde geeft.

Pluspunten

• strakke vormgeving
  • aantal hulpstukken

Minpunten

• batterij niet betrouwbaar
  • alleen op lichtnet als batterij ook OK is

Jan 13-02-2017

Prima baardtrimmer

Geschreven voor: Philips QC3371/16

ik heb deze trimmer nu een paar weken en hij doet het uitstekend, trimt mijn baard mooi kort en ook voor mijn hoofdhaar zit er een trimmer bij de uitstekend zijn werk doet, alle hulpstukken zijn makkelijk te wisselen en schoon te houden, met andere woorden een prima apparaat waar naar ik hoop nog jaren plezier van hoop te hebben.

Atte Smits 07-07-2016

review baardtrimmer

Geschreven voor: Philips QC3371/16

Goede ervaring met snor trimming beter dan het apparaat wat ik tot nu toe had. Ik hoop dat de mesjes scherp blijven, voor een snor is dat erge belangrijk want als dat niet zo is, is het tamelijk pijnlijk

RVR 06-07-2016

Male groomer

Geschreven voor: Philips QC3371/16

Waterdicht en gemakkelijk schoon te maken, huidvriendelijk, veelzijdig, accu gaat lang mee, turbo functie voor extreme beharing. Voornamelijk gekocht om mijn snor bij te houden vanwege de extra smalle scheerkop en cashback actie.

Jurgen 03-07-2016

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips QC3371/16

Je hebt veel opties, de scheerstukken zijn makkelijk erop en eraf te klikken. Zowel te gebruiken voor je baard als voor je hoofd.

Mikie 30-06-2016

Tof scheerappraat

Geschreven voor: Philips QC3371/16

Werkt super goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)!!!!!!!!!!!!!)))

M Schutte 30-06-2016

goede prijs/kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Philips QC3371/16

Veel mogelijkheden en standen. Het is zeer gemakkelijk dat je de kop kunt afspoelen onder de kraan. Jammer vindt ik dat de kopstukken verwisseld moeten worden.

Piet Rook 29-06-2016

Baardje glad

Geschreven voor: Philips QC3371/16

Lekker handig niet goedkoop mooie vorm........... Etc etc etc etc eneh Philips mag je rekenen op kwaliteit is het niet?

Trimmer Philips 26-06-2016

Philips Trimmer

Geschreven voor: Philips QC3371/16

Prima degelijk ogen apparaat. Licht goed in de hand en verricht zijn werk. Accuduur is prima met 50 minuten, maar gebruik hem zelf met name via het stopcontact, maar makkelijk als je een keer zonder zit.

D van Iersel 25-06-2016

Goed en veezijdig

Geschreven voor: Philips QC3371/16

Zoals de titel al zegt, goed en veelzijdig. De koppen zijn makkelijk te verwisselen. Alles werkt zoals het hoort. Goede batterij, snel opgeladen en goede gebruiksduur.

Peter 25-06-2016

Multibroom puur sang

Geschreven voor: Philips QC3371/16

Al jaren lang gebruik ik de baardtrimmers c.q. multigroom van Philips met grote tevredenheid. Vele nuttige accessoires waarmee je een perfect resultaat kunt bereiken. Zeer comfortabel en ligt prettig in de hand. Ook zeer geschikt voor mensen met een gevoelige huid.

Henk 25-06-2016

Doet wat een scheer apparaat moet doen, gewoon scheren

Geschreven voor: Philips QC3371/16

Goed, doet wat een scheerapparaat moet doen ..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Scheerbaard 23-06-2016

Degelijk apparaat, keurig scheerresultaat. Onderdelen mogen wel wat steviger.

Geschreven voor: Philips QC3371/16

Het scheerapparaat voelt stevig in de hand.

Voor de mannen met een iets vollere baard is turbo functie de perfecte uitkomst.

De bijkomende losse onderdelen zijn helaas wel wat minder stevig dan verwacht.

I 23-06-2016

Prima baardtrimmer

Geschreven voor: Philips QC3371/16

Ik gebruik de qg3371 als baardtrimmer . De eerste was stuk gegaan ( liep binnen 10 seconden leeg na volledig opladen ) maar media markt had dit meteen omgeruild voor me . Nu werkt het wel prima en ben tevreden

Ronnie 22-06-2016

Hggggggggg

Geschreven voor: Philips QC3371/16

Erg goed en makkelijk product.
Ben erg blij met deze aankoop, vooral ook de vele mogelijkheden die op t product zitten.
Dit is m'n 2e trimmer van Philips, dit omdat het erg goed bevalt.

Ricoman 21-06-2016

Eerste trimmer

Geschreven voor: Philips QC3371/16

Dit is mijn eerste trimmer dus kan niet vergelijken. Tot nu toe maar 1 keer gebruikt maar ben zeer tevreden. Ben erg blij met de extra opzetstukjes zoals neushaartrimmer wat je bij andere trimmers mist. Ik hoop dat ie het lang volhoudt.

Peg 19-06-2016

Fijn, licht apparaat!

Geschreven voor: Philips QC3371/16

Kreeg altijd pijn in mijn pols van de zware tondeuses, maar deze is licht en heeft veel mogelijkheden waardoor hij voor de hele familie bruikbaar is!

Siem 16-06-2016

Prima ding

Geschreven voor: Philips QC3371/16

Goed apparaat, en is eenvoudig te handelen. Scheerresultaat is prima, zoals je van elk Philips scheerapparaat mag verwachten.

Besim 16-06-2016

Prachtig scheerresultaat

Geschreven voor: Philips QC3371/16

Het scheerapparaat is wat mij betreft perfect niets houd het scheerapparaat tegen ook water niet. Ik heb er 5 keer gebruik van gemaakt en elke keer een mooi resultaat. Ook de verwisselbare koppen zijn erg prettig.

Bob 15-06-2016

Uitstekende lichaams scheerapparaat matige voor het gezicht

Geschreven voor: Philips QC3371/16

Aardige verpakking, presentatie is goed. Het openen van de verpakking is gemakkelijk dat vind ik persoonlijk fijn. Eenmaal geopend krijg je een goede impressie van het product. Het ziet er elegant en robuust uit daarnaast krijg je ook nog een tasje en een olie vlesje erbij om de mesjes te onderhouden. Het scheerapparaat is klein, iets waar ik persoonlijk naar opzoek was om mee te nemen tijdens mijn reizen. Ik geef het product een 6 voor facial trimming en een 9 voor body trimming. Als je specifiek opzoek bent naar een gezichtstrimmer is dit geen aanrader. De oppervlakte van de facial trimmer is veels te klein en het zal te veel tijd kosten om een gladde gezicht te krijgen. Als je dit product vooral voor je lichaam wilt gebruiken dan zit je goed. De twee haartrimmers zowel klein en groot werken allebei uitstekend. Ik heb ook de wenkbrauwen trimmer en neustrimmer gebruikt dit geef ik ook een 9. Over het algemeen ben ik tevreden met het product, facial trimming deed ik toch altijd al met de traditionele scheermes.

Jan 11-06-2016

Philips multi groom

Geschreven voor: Philips QC3371/16

Veel mogelijkheden! Even zoeken welke kop je voor welk doel moet gebruiken.
Tondeuse en baard trimmer al gebruikt werkt goed!

de vries 10-06-2016

beoordeling

Geschreven voor: Philips QC3371/16

wij hebben het scheerapparaat een aantal dagen geleden gekocht.
het apparaat ziet er modern uit en is makkelijk in gebruik. het heeft veel mogelijkheden.

Moof 10-06-2016

Scheren van alles

Geschreven voor: Philips QC3371/16

Deze multitool onthaard je van boven tot onder, je neus je oren je baard je wenkbrauwen, etc! Prima product voor deze degelijke prijs.

freesurr 22-12-2015
Geschreven voor: Philips QC3371/16

Tot nu toe doet hij het perfect, scheert makkelijk en goed. Hij voelt echter niet degelijk aan, vind hem erg licht. Maar dat hoeft niets te betekenen. Daarnaast heb ik hem nog niet zo lang

Aries 19-12-2015
Geschreven voor: Philips QC3371/16

Net aangekocht en 1 keer gebruikt. Ziet er mooi en degelijk uit. Met de handleiding op internet werkt het apparaat naar verwachting en eenvoudig en simpel. Wellicht voor Philips een tip om het bijgeleverde hoesje (travel pouch) te vervangen door een luxere uitvoering met vakjes waarin het apparaat en de onderdelen netjes opgeborgen kunnen worden zodat ze niet tegen elkaar komen en beschadigen?