Braun Braun BT7240 Baardtrimmer En Haartrimmer Voor Mannen, 39 Lengte-instellingen, Zwart/Metaalgrijs - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Braun Braun BT7240 Baardtrimmer En Haartrimmer Voor Mannen, 39 Lengte-instellingen, Zwart/Metaalgrijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Miggy 29-06-2020

Een echte allrounder

Het Braun scheerapparaat BT7240 is ideaal om je baard te scheren zoals jij het wil.
Ik gebruik het apparaat nu ongeveer een 4-tal weken.
Er is een preciesiedraaiknop met 39 standen. Zo kun je zelf goed kiezen hoe je uw baart/snor wil bijwerken. Je kan zo gemakkelijk de lengte kiezen. Er zijn ook een aantal precisiestukken bijgeleverd, zodat je kleine stukjes kan bijwerken, zoals jij het wil.
Voor degene die een volledig gladgeschoren resultaat willen is er ook, een Gilette mesje bijgeleverd.
Het apparaat laat snel op en heeft een lange gebruikstijd. Het is wel wat jammer dat het scheerapparaat niet waterdicht is. Ik gebruikte mijn vorig scheerapparaat wel eens in de douche, zodat alle haartjes makkelijk weg konden.
Er is ook een handig reistasje bijgeleverd.

Pluspunten

• Precisiedraaiknop met 39 lengtes
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• Is niet water resistant