De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun BT3241 Baardtrimmer En Haartrimmer Voor Mannen, 39 Lengte-instellingen, Zwart/Voltgroen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Robert 04-07-2020

Goede trimmer

Het apparaat heeft alles in huis om mijn hoofdhaar te millimeteren, mijn bakkebaarden netjes over te laten lopen, als mijn baard te trimmen en counteren strak af te werken. De knop voor verschillende standen werkt erg fijn en de trimmer werkt erg precies. De trimmer maakt weinig geluid en is lekker licht, bovendien gaat de batterij ook nog lang mee. Ik had wel graag een opbergetui erbij gehad om het apparaat mee op reis te kunnen nemen.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden

Minpunten

• Mist opbergetui

emielo 09-05-2020

heel makkelijk in gebruik

De baardtrimmer is heel makkelijk te gebruiken. Dit komt o.a. doordat je maar 2 opzetstukken nodig hebt en je deze makkelijk kan instellen. Verder scheert hij ook erg goed. Na 1x is het meeste al weg. Wel een minpuntje. Hij doet er namelijk erg lang over om opgeladen te zijn. wel is de trimmer volledig waterdicht waardoor schoonmaken erg makkelijk is.

Pluspunten

• weinig opzetstukken
  • goed in te stellen
  • waterdicht

Mooij 08-05-2020

Handzaam en fijn apparaat

Met dit apparaat kan je heel secuur trimmen en de lengtes gemakkelijk laten overlopen. Het is na gebruik gemakkelijk te reinigen onder de kraan. Ligt ook fijn in de hand en is niet zwaar. Gedurende de coronacrisis heb ik deze ook meermaals gebruikt bij het knippen van haar. De messen zijn echt vlijmscherp en daardoor hapt hij niet in het haar.

Pluspunten

• Gemakkelijk schoon te maken
  • Handzaam

Minpunten

• Accu redelijk snel leeg

Doppie1978 28-04-2020

Veelzijdig te gebruiken baardtrimmer.

De Braun BT3241 baardtrimmer is ideaal, vooral omdat deze snoerloos is. Ik heb deze gratis mogen testen. Bij het opladen kan je behoorlijk lang ermee doen voor je het weer aan de lader moet zetten. Wat ook handig is dat je elke gewenste lengte kan trimmen. Het werkt zeer nauwkeurig en je merkt dat de mesjes goed scherp zijn. Het heeft er nog nooit zo goed uitgezien. Niet alleen ideaal voor een baard, maar ook voor kort haar. Vaak zag je bij andere trimmers nog wel her en der een piekje, maar omdat deze zo mooi smal is, pakt deze meer mee. De trimmer is zowel nat als droog te gebruiken wat ook handig is. Het enigste minpuntje vind ik dat als er veel haar tussen de kam en de trimmer zit dat het even minder werkt en niet echt handig is, dan moet je de haren er even uitschudden of uitkloppen. Het is verder een makkelijk schoon te maken apparaat. Wat ook handig is is het mesje van gilette.

Pluspunten

• snoerloos
  • werkt nauwkeurig
  • niet zwaar
  • nat en droog te gebruiken
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• veel haar tussen de trimmer.

Gertdn 24-04-2020

Een aanrader

Dit product is een aanvulling op de verzorging van je baard. Doordat deze trimmer makkelijk te stellen is en tegen water kan is het ideaal om voor het douchen even je baard te trimmen en daarna direct schoon te maken. Ideaal als je in de ochtend niet veel tijd hebt. De mesjes van de trimmer blijven even scherp ook bij intensief gebruik.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Waterbestendig

Jer 13-04-2020

Goede trimmer

Deze baardtrimmer is erg gebruiksvriendelijk. Prima accu en erg stil. Veel verschillende standen, waarvan je meeste niet zult gebruiken, althans zo is mijn ervaring. Apparaat is ook redelijk licht en niet topzwaar. Het maakt het makkelijk om te trimmen. Apparaat voelt erg degelijk aan. Uitstekende keuze, voor een prima prijs. Zeker nu zonder barbiers:-)

Pluspunten

• Accu
  • Gewicht