Braun MGK7220

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun MGK7220 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wesleyj 03-07-2020

Kwaliteitsvolle baardtrimmer

Geschreven voor: Braun MGK7220

Het artikel is optimaal om verschillende handelingen te doen dmv de verschillende hulpstukken te kunnen monteren.Het kliksysteem gaat enorm snel en is heel eenvoudig.

Pluspunten

• Hulpstukken
  • Batterij
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Geen gevonden

LVE12 19-06-2020

Multifunctioneel apparaat

Geschreven voor: Braun MGK7220

Het gebruik van het toestel ging zeer vlot. De opzetstukken sloten vlot aan en het toestel deed zijn werk naar behoren. Ik merkte initeel wel dat er overal een wit bolletje olie/smeermiddel aan de opzetstukken zat, hetgeen het haar wel wat deed opstapelen, maar na enkele malen te gebruiken en spoelen onder de kraan, was dit geen probleem. Ik ben dus blij dat ik dit toestel gratis heb mogen testen.
In het algemeen goede prijs/kwaliteit voor de mogelijkheden met het toestel.

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Makkelijk te gebruiken

Bert 67 26-05-2020
  • Product gekregen

All-in-one trimmer

Geschreven voor: Braun MGK7220

Deze trimmer heeft alles in één om je haar te verzorgen en je glad te scheren. De bijgeleverde 10 hulpstukken en een Gillette Fusion 5 Pro Glide zorgen hiervoor. Het toestel heeft een batterij die lang meegaat en is ook waterbestendig. Verder is het nog makkelijk te reinigen. Ik vind de prijs-kwaliteit verhouding van dit toestel top en zal het toestel aanbevelen.

Pluspunten

• Batterij
  • Waterbestendig

Minpunten

• kleine hulpstukjes

sigridp 22-05-2020
  • Product gekregen

alles in een toestel wat je maar nodig kan hebben

Geschreven voor: Braun MGK7220

enkele dagen terug werd me dit product toegestuurd om uit te testen. Ik heb het toestel door mijn vriend laten uittesten. Het toestel is voornamelijk handig in gebruik doordat je het onder water kan gebruiken. ik gebruik het in de douche en maak er zo geen boeltje van in de badkamer als ik me wil scheren. Het toestel is vrij intuïtief te gebruiken, geen nood aan het lezen van lange handleidingen. Ik heb het toestel al enkele keren gebruikt, maar heb het nog steeds niet moeten opladen. Het toestel heeft een strakke design, zonder al te veel kantjes waardoor het makkelijk te reinigen is. In de doos van het toestel wordt ook een gillette fusion 5 scheermesje meegeleverd. Dit is een leuke extra maar was niet per se noodzakelijk. Het toestel wordt geleverd met iets meer opzetstukken dan ik persoonlijk ooit nodig kan hebben, maar zo kan iedereen wel een antwoord vinden op zijn scheerbehoefte. Ik moest jammer genoeg wel vaststellen dat niet alle kopstukjes even vast klikken in de basis van het toestel. Zo komt bij mijn model de Ear en Nose trimmer steeds los, bij het gebruik ervan. De clean shave is dan ook enkele en alleen maar mogelijk met het bijgeleverde scheermesje, niet met het toestel zelf.

Diter 13-05-2020

Zeer veel functies!

Geschreven voor: Braun MGK7220

dit is een super handige trimmer. Je kan er zowat alles mee doen met alle verschillende opzetstukken, al waar je maar aan kan denken. Waarschijnlijk heb je ze niet allemaal nodig maar de rest kan je in het opbergzakje bewaren. Zeer vlot om de opzetstukken te wisselen en in het algemeen heel gemakkelijk en evident in gebruik. Batterij gaat ook lang genoeg mee dus je moet niet vaak opladen. Makkelijk om proper te maken! Ik ben blij dat ik dit product heb mogen testen: het werkt echt super goed!

Pluspunten

• Veel opties

kurt snoeys 11-05-2020

top product.

Geschreven voor: Braun MGK7220

Ik gebruik deze groomer al enkele maanden en ben er uiterst tevreden van! trimt zeer glad en is multifunctioneel zoals oor en neus trimmer. Mijn body is in zeer korte tijd glad en mijn baardje kan ik zeer fijn aflijnen en op de gewenste lengte brengen. Het apparaat is zeer gemakkelijk te reinigen en zit gemakkelijk in de hand. Voor mij nooit geen ander meer.

Pluspunten

• zeer glad
  • snel
  • zeer fijn aflijnen

Minpunten

• klein ondoorzichtig tasje voor de vele kammetjes

Nponomarenko 11-05-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Braun MGK7220

Het is een degelijk apparaat. Dankzij de verschillende trimkopjes heb je veel mogelijkheden. een beetje lastig om bij te houden maar gelukkig krijg je er een goed zakje bij. Het apparaat zelf is stevig met een zeer goede batterij. Na hem één keer te hebben opgeladen kan je hem heel lang gebruiken. Zeker een aanrader en het extra Gillette mes is zeker een plus.

Iannis 17-04-2020

Top product

Geschreven voor: Braun MGK7220

Heel erg tevreden van dit product. Super handig dat er verschillende soorten koppen op zitten: allemaal even gemakkelijk in het gebruik. De prijs is aan de hoge kant; maar deze wordt verantwoord door de kwaliteit en het gebruiksgemak. Zeker en vast een aanrader