De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss T885E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

mlb24 21-01-2020

Baardtrimmer

Geschreven voor: BaByliss T885E

De BaBylis For Men Even Finish is een fijne baardtrimmer waar je makkelijk verschillende lengtes en contouren mee scheert. De baardtrimmer wordt geleverd in een hard etui, wat het maakt dat je deze makkelijk mee kunt nemen.

De baardtrimmer ligt prettig in de hand, heeft een goede vormgeving en de kop is makkelijk te verwijderen waardoor hij ook simpel te reinigen is. Door middel van een draaiknop zijn de verschillende lengtes eenvoudig in te stellen.

Pluspunten

• Verschillende lengtes
  • Handige draaiknop
  • Ligt prettig in de hand

Minpunten

• Mist wel eens een haartje

KG 20-01-2020

Mooie baardtrimmer en makkelijk in gebruik!

Geschreven voor: BaByliss T885E

Ik heb de Babyliss nu een tijdje in gebruik dus tijd voor een review.
De baardtrimmer wordt geleverd in een mooie doos. In de doos zit de baardtrimmer maar ook een handige reisetui. Dit is een stevige case waar je je baardtrimmer netjes in kunt opbergen.

De baardtrimmer heeft een draaiknop waarmee je hem op verschillende standen kunt instellen. Dit werkt erg handig. Je kunt zelf instellen hoe kort je je baard wilt trimmen. Je hoeft dus niet te werken met verschillende opzetstukken. Dit is wel een groot voordeel.

Je kunt de baardtrimmer draadloos gebruiken als hij opgeladen is. Het opladen gaat erg snel. Wil je hem liever met draad gebruiken kan dit ook. Top!

Voor het schoonmaken van de baardtrimmer is er een borsteltje meegeleverd. De messen kun je onder de kraan afspoelen. Wat ik zelf erg jammer vindt is dat je het apparaat niet kunt afspoelen onder de kraan. Ik heb het idee dat je met het borsteltje minder goed alles schoon krijgt.

Pluspunten

• Mooie reisetui
  • Makkelijk in te stellen standen
  • Messen kun je afspoelen onder de kraan
  • Trimmer gaat lang mee
  • Trimmen met of zonder draad

Minpunten

• Het apparaat zelf is moeilijker schoon te maken

koenlijnkamp 05-01-2020

Fijne handzame en goede baardtrimmer

Geschreven voor: BaByliss T885E

Bij de oude baardtrimmer waren de losse opzetstukjes kapot waardoor het tijd werd voor een nieuwe baardtrimmer.
Bij voorkeur een die traploos instelbaar was zonder het risico te lopen dat bij druk de afstand veranderd.

Ondanks dat de trimmer zeer fijn en licht in de hand ligt voelt het allemaal wel stevig en robuust aan. De instelling gaat zeer makkelijk en het is zeer eenvoudig om overal netjes bij te kunnen en alles mooi te trimmen.

Het opzetstukje kan eraf om goed schoon te maken. Formeel niet water afwasbaar maar met een beetje water en goed drogen mag er geen probleem zijn.

Pluspunten

• Licht in gebruik
  • Goede batterij
  • Ergonisch gevormd
  • Goed instelbaar

Minpunten

• Niet waterafwasbaar

MG66 02-01-2020

Mooi design & lang batterij duur

Geschreven voor: BaByliss T885E

Van Reviewclub heb ik de mogelijkheid gekregen om de Babyliss trimmer (T885E) te testen. De trimmer heb ik nu ongeveer 10 dagen en tot heden er tevreden over. Wat direct opvalt is batterijduur van 60 minuten, vergeleken met andere trimmers gaat de batterij lang mee. Mocht je dus een weekendje weg gaan dan hoef je niet lader mee te nemen. Wat ik overigens jammer vind is dat het geen usb lader is. Mocht je dus lang op vakantie gaan dan moet lader dus NIET vergeten.
Door de ergonomische design ligt het ook fijn in je hand wat het trimmen aangenaam maakt. De precisie opzetkam is geen belemmering voor het trimmen het heeft 24 lengtes die je simpel kunt verstellen met de draaiwiel. Je ziet duidelijk verschil als je gaat trimmen met 8mm en dan overgaat naar 4mm. Er zit ook een hardcase reisetui bij, het is leuk maar persoonlijk zou ik er geen gebruik van maken omdat het veel ruimte in beslag neemt. Wat betreft geluid maakt deze niet veel “lawaai” dus niet geen storend geluid. Over het algemeen een goede trimmer!

Pluspunten

• Lang batterijduur
  • Ergonomisch desing
  • Fijn draaiknop

Minpunten

• Geen USB lader
  • zonder opzetkam 0.5 mm