BaByliss For Men Pro 45 Intensive - Reviews

Aantal snelheden
Scheren op lichtnet

Dhr. Attema 20-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede en betaalbare tondeuse

Sinds een aantal weken ben ik in het bezit van de De BaByliss For Men E956E PRO 45. De tondeuse is niet zwaar en ligt fijn in de hand. De E956E PRO 45 bevat een hendel voor extra fijne afstelling. Met deze instellingshendel kan de snijhoogte, dankzij de 5 niveaus (0.6-1,2-1,8-2,4-3mm), nog nauwkeuriger worden afgesteld. De tondeuse wordt geleverd met 8 opzetkammen (3-6-9,5-13-16-19-22-25mm) en deze opzetkammen klikken makkelijk vast en blijven ook goed vastzitten tijdens het gebruik. De BaByliss tondeuse maakt gebruik van een krachtige motor met uiterst scherpe RVS messen en dat is wel te merken want 1 keer er overheen met de tondeuse en het haar is weg. Een groot voordeel van de E956E PRO 45 is dat hij bruikbaar is met en zonder snoer. Het volledig opladen duurt helaas wel vrij lang, namelijk 8 uur en je kan hem dan maximaal 30 minuten snoerloos gebruiken.

Pluspunten

• Bruikbaar met en zonder snoer
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • 8 opzetkammen
  • Hendel voor extra fijne afstelling

Minpunten

• Oplaadtijd

Jerommeke 11-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooi, praktisch en solide apparaat!

De BaByLiss Pro 45 Intensive is een erg fijne tondeuse. Als je de tondeuse vasthoud dan merk je meteen dat je een goed product vast hebt. De tondeuse heeft een mooi design, voelt erg degelijk en solide aan. De tondeuse komt met een ruime keuze aan opzetstukken dus veel mogelijkheden. Ik gebruik hem om mijn haar te 'millimeteren' en dat werkt super met de vaste instelmogelijkheden tot 3mm (geen opzetstuk nodig). In het gebruik vind ik vooral het vermogen erg fijn (je hoeft niet apart een 'turbo' knop in te drukken). Verder gaat de tondeuse erg soepel door de haren zonder te haperen of vast te lopen.

Pluspunten

• Veel power
  • Robuust
  • Ligt goed in de hand
  • Veel opzetstukken

Ad 31-10-2016 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat

De tondeuse ligt goed in de hand, heeft een ruime keuze aan opzetkammen. De finishing touch vind ik wel de precisiehandel, deze is namelijk perfect (in 5 niveaus) instelbaar. Verder is het een plus punt dat het apparaat met en zonder snoer te gebruiken is. Een echte aanrader!

Pluspunten

• ruime keuze aan opzetkammen
  • makkelijk in gebruik
  • mooie uitstraling