BaByliss E 774 XDE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss E 774 XDE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

rzwarts 29-03-2012
Geschreven voor: BaByliss E 774 XDE

Ik had deze een poos gehad en nu ik een goeie heb gekocht van een ander merk is de conclusie van dit apparaat. Wat een bagger ding zeg.
Hij heeft geen power; je kan 20x scheren over hetzelfde stuk voordat het haar weg is; hij haakt in je haar, smal scheervlak.
Trouwens; koop nooit 1 die draadloos is. Voor een tondeuse werkt dit niet.

Glaby 14-08-2011
Geschreven voor: BaByliss E 774 XDE

Ik heb deze tondeuse nu net iets meer dan een jaar, en nu is een van de opzetstukjes afgebroken!
Dit opzetstukje hoort flexible te zijn om deze aan te brengen maar is helaas gemaakt van gehard kunststof wat eerst gaat scheuren en uiteindelijk afbreekt..

Tondeuse zelf is perfect! Scherp en blijft scherp!
Nu alleen op zoek naar een nieuw opzetstukje..

sander911 10-06-2010
Geschreven voor: BaByliss E 774 XDE

Ikzelf heb vrij dik haar en wanneer ik het wat langer laat groeien en vervolgens wil afscheren, blijkt het motortje ZWAAR onder de maat te zijn. Waar een goedkopere tondeuse zo doorheen gaat, is het voor de babyliss een heel karwei. Natuurlijk kun je de turboknop gebruiken, maar..... om je hoofd te scheren met constant je vinger op dat knopje...nee dat werkt niet prettig. Voor baard en snor is het apparaat wel prima geschikt. Kortom, heb je dik haar: te weinig vermogen!!!

colpol 05-10-2009
Geschreven voor: BaByliss E 774 XDE

Goede set, neus en oor trimmer werkt in ieder gaval perfect, kan weer ademen door mijn neus.
Tondeuse voelt degelijk aan, en haar is op elke lengte af te snijden, inderdaad jammer dat er geen cape bij is geleverd, voor de rest, gewoon kopen.

mustang5.0 01-07-2009
Geschreven voor: BaByliss E 774 XDE

Wat een perfect apparaat is dit.
Jaren geleden zelf een Philips gekocht, en nadat die op was mijn ouders een Philips gekocht.
Nu toch voor deze gekozen, ik koop noooooooooooit meer iets van Philips.
En ik kan niet anders zeggen dat het een geweldig apparaat is.
Ook ik heb hem in een mooie lederen koffer met neus/oorhaar trimmer, kam ( zal ik nooit gebruiken ;-) )en een schaar.
Er zijn meerdere opzet stukken en je kan heel mooi de afstand instellen met een draaiwiel.
Ook kan je door een schuifje ervoor zorgen dat je je haar kan uitdunnen ( zal bij mij niet meer nodig zijn ;-) )
Je kan hem anders dan staat aangegeven wel op lichtnet gebruiken, en ook kan je je hele lichaam er mee doen.
Wel oppassen want hij is zonder opzet kammetjes vlijm en vlijm scherp ( kwam ik op pijnlijke manier achter toen ik mijn oksels ging scheren, allemaal bloed hahaha )
Maar met een opzetstukje kan je kiezen voor ( dacht ik ) 1 mm en die lengte zie je echt niet.
Net als wat mijn voorgnager vermelde is de neus/oorhaar trimmer van wat mindere kwaliteit, maar als ik die zou willen hebben koop ik er wel 1.
Ik heb hem nu een week of 4 in mijn bezit en hij bevalt nog steeds.
De accu heb ik niet opnieuw hoeven opladen na de 16 uur die je de eerste keer doen moet, en om de 3 a 4 maanden moet je het apparaat weer 16 uur opladen om de accu's goed te houden.
Ik ben in iedergeval zeer tevreden, en al helemaal dat alles in een mooi koffertje zit opgeborgen.
Ik doe alles weer terug in de koffer en zet die mooi in een kastje, zodat er niet overal wat rond slingerd.

Op de degelijkheid heb ik geen cijfer kunnen geven omdat ik hem daar nog te kort voor heb.
De Babyliss voelt wel heel degelijk aan.

Met vriendelijke groet Mustang5.0

MBN 27-01-2009
Geschreven voor: BaByliss E 774 XDE

Zeer complete tondeuse geleverd in lederen koffer.

In de koffer zitten:
De tondeuse
De power adapter
3 opzetstukken
1 precisie opzetstuk
1 aparte neus-/oorhaar trimmer.
1 Kam.
1 Schaar.

De tondeuse is oplaadbaar en na 16 uut opgeladen.
Verder is de tondeuse zelfsmerend zodat regelmatig olien niet nodig is.

Na het plaatsen van het gewenste opzetstuk is de haarlengte met een handig wieltje instelbaar.
Aan de zijkant van de tondeuse is de ingestelde haarlengte af te lezen.

De tondeuse glijd zonder problemen door het haar (ook draadloos) maar er is altijd nog de TURBO knop voor noodgevallen.
Hierdoor krijgt de tondeuse tijdelijk meer power zodat ook dik haar makkelijk weg kan worden geschoren.
Ook is er nog de uitdunfunctie.

Zowel het messenblok als de opzetstukken zijn volledig te verwijderen zodat de tondeuse grondig kan worden schoongemaakt.

De neus-/oortrimmer is van plastic (wel in dezelfde kleur) en voelt minder solide aan. De benodigde AA batterij wordt niet meegeleverd.

Al met al ben ik zeer tevreden over dit apparaat!

De enige kanttekeningen:

Geen kapperscape meegeleverd
(had het helemaal compleet gemaakt)

Geen AA batterij voor de neus-oortrimmer meegeleverd.

Maar verder een absolute aanrader !!!