Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 186 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450 op Kieskeurig.nl.

Rene 21-12-2015

Laad binnen een uur volledig op. Zeer makkelijk in gebruik. Gebruik 'm zelf om mijn eigen haar op 12 mm te scheren en de zijkanten op 8 en 10 mm. Met de makkelijke draaiknop hoef je geen opzet stukken te wisselen, maar alleen maar met het draaiwiel op de juiste stand te zetten.

Berend50 30-06-2015

Meerdere tondeuses gehad. Deze is erg makkelijk in gebruik. Voelt lekker aan. Geen wisseling van kammen voor de verschillende lengtes.

Kees 21-11-2016

Prima Tondeuse

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

Makkelijk hanteerbaar apparaat, goed te bedienen en goed resultaat. Accu heeft vrij lange levensduur, ook na 6 weken ongebruikt te zijn geweest.

Rob 28-12-2015

De tondeuse doet wat hij moet doen, gaat snel door het haar zonder te happen dankzij de scherpe messen. De lengte is veelzijdig instelbaar en is in 1 uur opgeladen.

Samantha82 13-06-2015

Omdat ik de tondeuse pas een paar dagen in mij bezit heb en ik nog geen klanten heb gehad kan ik helaas geen reviews plaatsen

Jaap P 19-08-2020

Goed te bedienen met uitstekend resultaat!

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

Het was eerst even wennen als je zelf je haar voor het eerst knipt. Maar als je eerst de instructies goed doorleest kun je eigenlijk geen fouten maken. Het apparaat is éénvoudig te bedienen. Ik ben zeer tevreden!

Wim 27-08-2018

Valt op den duur tegen

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

De eerste 3 jaren beviel het apparaat wel, maar na 3,5 jaar gebruik blijven er steeds afgeknipte haren plakken onder het opzetstuk, waardoor het motortje steeds trager gaat en soms zelfs stopt. Ik moet om de paar seconden de kop verwijderen om schoon te maken. Niet fijn! ik zal deze niet meer kopen en zoek naar een ander merk.

Minpunten

• Haren plakken vast
  • motortje wordt traag

Boom 16-11-2015

Alles ziet er gewoon goed uit!
Zelfs het eindresultaat!
Laad snel op, scheert goed, mooi opbergkoffertje.
Gewoon een goed product!

tatalsma 08-07-2015

De Tondeuse bevalt me erg goed. Heb de tondeuse 1x gebruikt en werkt goed ligt goed in de hand en ziet er erg degelijk uit.

bruijn1953 01-07-2015

Werkt prima, lengte goed instelbaar.Met en zonder snoer te gebruiken. Voelt wel licht aan, over degelijkheid nog niets te zeggen.

Francisco13 01-07-2015

Ik heb de Tondeuse gisteren gebruikt en ben zeer tevreden. Snel geladen, goed in te stelen met de draai wiel, vrij stil en netjes resultaat.

Hoes24 29-06-2015

Gebruik na eerste gebruik:

Ik heb nog nooit mijn eigen hoofd geschoren. Ik ging altijd naar de kapper om geld te besparen, heb ik dit product aangeschaft.

Verrassend genoeg, ging het eerste scheerproces snel en gemakkelijk.

Scheert erg kort en je hoeft amper druk te zetten of meerdere malen over dezelfde plaats scheren. Ik heb echter wel heel zacht haar, ik weet niet of het voor andere ook het geval is.

Eerste indruk is; goed.

MBruno 19-07-2021

Batterie / Secteur

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

Le seul problème c'est la batterie qui ne tient pas longtemps, le pire c'est que si la batterie est déchargé la prise secteur sert uniquement à recharger la tondeuse donc si la batterie de la tondeuse est déchargé plus moyen de l'employé il faut attendre quel se recharge sur le secteur pour l'employé de nouveau.

rentp 29-06-2021

prima tondeuse

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

Dit is onze 2e HC9450/15. Van de vorige was een hoekje van het scherm afgebroken. Helaas geen nieuw scherm te bestellen. Dus maar een nieuwe besteld want hij beviel wel goed.

RobbyEM 07-06-2021

Heerlijke tondeuse, maar alweer.... defect.

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

Dit is precies hoe een dergelijk product niet meer gemaakt zou moeten worden. Voor de tweede keer gebeurt er precies hetzelfde: kort na afloop van de garantie gaat de batterij defect. Dat zou geen enkel probleem moeten zijn, maar de batterij is niet te vervangen. Voor een product van deze prijs en kwaliteit is dat echt onbestaanbaar. Beste Philips, als je je klanten en het milieu serieus neemt, zorg je dat de accu eenvoudig te vervangen is. Nu moet ik het hele apparaat weer weggooien, omdat de accu niet meer oplaadt. NIET MEER VAN DEZE TIJD.

Cliffenbyron 29-05-2021

Tondeuse

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

Ik ben heel tevreden over deze tondeuse, heb er al een paar gehad maar deze werkt tot nu toe perfect!! Een klein minpuntje misschien, ze ligt vrij zwaar in de hand! Moet ik mss nog gewend worden!! Heeft lange tijd voor je ze moet opladen!! Zeer goed toestel

Cutter-1 26-05-2021

Super trimmer

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

De trimmer knipt zeer fijn.
Bij de standen die ik het meeste gebruik blijven de haren ook niet tussen het kammetje zitten.
Soms wel maar zijn dan weer gemakkelijk te verwijderen.
De geheugen standen van het kammetje zijn super, wel even wennen in het begin maar daarna….

denbakker 04-05-2021

het product doet niet wat het moet

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

het scheert niet mooi gelijkmatig. op verschillende plaatsen was het haar langer.
en voor mijn baard zijn de koppen te groot

1B&n 30-04-2021

zeer goed product

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

Zeer goed product. Alleen jammer en merkwaardig dat er geen indicator opzit die aangeeft hoeveel procent er nog in de accu zit.

Clipp 05-04-2021

Hair clipper ter vervanging

Geschreven voor: Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

Wij hebben deze ontvangen voor garantie andere ( goedkopere) tondeuse.
Op zich bevalt hij erg goed maar er blijven wel veel heren plakken waardoor
hij minder goed snijdt. Dat probleem had ik niet bij de vorige.
Ik heb geen idee hoe ik dat kan voorkomen