Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450 - Reviews

Oplaadbaar
Opzetkammen
baard
Scheren op lichtnet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 214 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Rene 21-12-2015

Laad binnen een uur volledig op. Zeer makkelijk in gebruik. Gebruik 'm zelf om mijn eigen haar op 12 mm te scheren en de zijkanten op 8 en 10 mm. Met de makkelijke draaiknop hoef je geen opzet stukken te wisselen, maar alleen maar met het draaiwiel op de juiste stand te zetten.

Berend50 30-06-2015

Meerdere tondeuses gehad. Deze is erg makkelijk in gebruik. Voelt lekker aan. Geen wisseling van kammen voor de verschillende lengtes.

Kees 21-11-2016

Prima Tondeuse

Makkelijk hanteerbaar apparaat, goed te bedienen en goed resultaat. Accu heeft vrij lange levensduur, ook na 6 weken ongebruikt te zijn geweest.

Rob 28-12-2015

De tondeuse doet wat hij moet doen, gaat snel door het haar zonder te happen dankzij de scherpe messen. De lengte is veelzijdig instelbaar en is in 1 uur opgeladen.

Samantha82 13-06-2015

Omdat ik de tondeuse pas een paar dagen in mij bezit heb en ik nog geen klanten heb gehad kan ik helaas geen reviews plaatsen

Boom 16-11-2015

Alles ziet er gewoon goed uit!
Zelfs het eindresultaat!
Laad snel op, scheert goed, mooi opbergkoffertje.
Gewoon een goed product!

tatalsma 08-07-2015

De Tondeuse bevalt me erg goed. Heb de tondeuse 1x gebruikt en werkt goed ligt goed in de hand en ziet er erg degelijk uit.

bruijn1953 01-07-2015

Werkt prima, lengte goed instelbaar.Met en zonder snoer te gebruiken. Voelt wel licht aan, over degelijkheid nog niets te zeggen.

Francisco13 01-07-2015

Ik heb de Tondeuse gisteren gebruikt en ben zeer tevreden. Snel geladen, goed in te stelen met de draai wiel, vrij stil en netjes resultaat.

Hoes24 29-06-2015

Gebruik na eerste gebruik:

Ik heb nog nooit mijn eigen hoofd geschoren. Ik ging altijd naar de kapper om geld te besparen, heb ik dit product aangeschaft.

Verrassend genoeg, ging het eerste scheerproces snel en gemakkelijk.

Scheert erg kort en je hoeft amper druk te zetten of meerdere malen over dezelfde plaats scheren. Ik heb echter wel heel zacht haar, ik weet niet of het voor andere ook het geval is.

Eerste indruk is; goed.

Wim 27-08-2018

Valt op den duur tegen

De eerste 3 jaren beviel het apparaat wel, maar na 3,5 jaar gebruik blijven er steeds afgeknipte haren plakken onder het opzetstuk, waardoor het motortje steeds trager gaat en soms zelfs stopt. Ik moet om de paar seconden de kop verwijderen om schoon te maken. Niet fijn! ik zal deze niet meer kopen en zoek naar een ander merk.

Minpunten

• Haren plakken vast
  • motortje wordt traag

Jouke1942 07-07-2018

gebruiksgemak

eenvoudig in gebruik, trimstanden eenvoudig in te stellen, gemakkelijk schoon te maken en mooi design

Siemxxx 21-06-2018

Prima apparaat

Ik gebruik de shaver om het haar van mijn man te knippen. Er kunnen verschillende standen ingesteld worden. Deze shaver gaat twee maal zo snel als de oude die ik had. Ik ben er blij mee!

Arnos67 16-04-2018

Mesjes bot na 2 jaar, niet te vervangen

Het apparaat hebben we nu 2 jaar. Accu etc doet het nog goed, maar de mesjes zijn bot. Veel gezocht maar geen losse kop of mesjes kunnen vinden. Moet ik nu een nieuw apparaat kopen?? Dat is toch wel heel slecht voor het milieu....

Gebru13 02-03-2018

Goede tondeuse met een aandachtspunt

Simpel te bedienen apparaat, werkt naar behoren. Wat mij betreft zou het apparaat wat beter in de hand mogen liggen als je het op jezelf toepast, vooral bij het werken op het achterhoofd / de nek.

Ron66L 24-02-2018

Aandrijving ondeugdelijk

De aandrijfas schiet uit zijn sleuf waardoor het apparaat niet meer is te gebruiken. Mijns inziens een ontwerpfout.

Oliebol99 29-12-2017

super product, knipt perfect

knipt goed,
laad snel op en gaat lang mee
ook te gebruiken aan de stopcontact echt ideaal met vier mannen in huis!!

JA46 30-09-2017

Aandrijfmechanisme komt los van de as van het motortje

Na verloop van tijd komt het aandrijfmechanisme los dat het blad over het vaste blad beweegt. Tijdens een beurt gaat dit meerdere keren voor komen. Ik vind dit een Philips product onwaardig, ook al is het apparaat niet duur in aanschaf. Het is vervelend om elke keer de tondeuse open te moeten maken en het mechanisme weer op de as te drukken.
Ook gaan afgeknipte haren vastzitten tussen opzetstuk en apparaat, waardoor een goede werking belemmerd wordt.
Ik overweeg een andere te kopen maar dan wil ik eerst weten of hier e.e.a. aan verbeterd is.

BlueLover 06-01-2017

prima product

Hairclipper tondeuse HC7450 nu bijna een jaar in gebruik. Werkt uitstekend, vooral de turboknop bevalt goed. Draadloos gebruik meer dan voldoende stroom. Heeft amper een uur nodig om volledig op te laden. Ben super tevreden over dit apparaat.

Jeroen 26-11-2016

Draadloos fijn

Eindelijk een lekker draadloze en een goed werkende tondeuse. Werkt fijn en ligt goed in de hand. Komt ook nog eens in een mooi koffertje.