Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 186 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HAIRCLIPPER Series 7000 HC7450 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Wim 27-08-2018

Valt op den duur tegen

De eerste 3 jaren beviel het apparaat wel, maar na 3,5 jaar gebruik blijven er steeds afgeknipte haren plakken onder het opzetstuk, waardoor het motortje steeds trager gaat en soms zelfs stopt. Ik moet om de paar seconden de kop verwijderen om schoon te maken. Niet fijn! ik zal deze niet meer kopen en zoek naar een ander merk.

Minpunten

• Haren plakken vast
  • motortje wordt traag

Jeroen 26-11-2016

Draadloos fijn

Eindelijk een lekker draadloze en een goed werkende tondeuse. Werkt fijn en ligt goed in de hand. Komt ook nog eens in een mooi koffertje.

Peter bos 26-11-2016

ligt goed in de hand,

een fijn tondeuse, ligt goed in de hand en makkelijk schoon te houden , en de lengtes is uitgebreid van 0,5mm/23 mm een fijn product

Corine 23-11-2016

prima apparaat kan geen minpunt bedenken

Werkt prima en lekker snel met de turbostand; weinig lawaai en makkelijk schoonmaken. Ook geen gedoe met olie e.d. gewoon de kop afspoelen en klaar. Heb hem opgeladen, ruim een uur gebruikt en is nog niet leeg, niets te klagen over de accu!

Pluspunten

• stil
  • geen olie nodig
  • makkelijk schoonmaken

Parry 23-11-2016

beste prijs kwaliteit verhouding

Hij is zeer snel en licht gewicht en toch gaat de accu veel langer dan andere merken! Er zit ook een schaar in de meegeleverde doos.

Kees 21-11-2016

Prima Tondeuse

Makkelijk hanteerbaar apparaat, goed te bedienen en goed resultaat. Accu heeft vrij lange levensduur, ook na 6 weken ongebruikt te zijn geweest.

jan 20-11-2016

makkelijk bedienbaar en doet wat hij moet doen

Apparaat is makkelijk in gebruik en heeft een snelle oplaadtijd. Het scheer resultaat voldoet aan de verwachtingen.

Hrt 18-11-2016

Knipt super genoeg power mooi resultaat

Light goed in je hand ik gebruik de baard kam voor mijn baard en ook voor mijn haar werkt prima, en de power je hoort niet dat de motor moeite heeft met knippen .

Pluspunten

• Kracht
  • Resultaat

Minpunten

• In de hoeken van het mes hoopt

D 15-11-2016

Fijn produckt

Trimt en scheert fijn zoals het hoort, is licht en laadsnel op en kunt dat 120 min ermee bezig zijn ideaal voor onderweg ook

Benni 13-11-2016

Mooie tondeuse

Mooie vorm ligt goed in de hand en werkt super makkelijk.
Goed schoon te maken en is snel op te laden daarna lang plezier ervan.

Pluspunten

• 1h laden is 2h trimmen
  • Ligt goed in de hand
  • Makkelijk lengte instellen

Minpunten

• Nog niet gevonden

Fred Fraza 11-11-2016

Ligt lekker in de hand

Een gebruiksvriendelijk apparat wear an de batterij lekker Lang mee gaat. Ha dig en degelijk apparaat.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Batterij gaat Lang mee

Baard man 09-11-2016

Goede accu

Pas een maal gebruikt lijkt mij fijn apparaat.
Ligt lekker in de hand en makkelijk in gebruik na 1x gebruikt te hebben.

Anoniem 06-11-2016

Goede snelheid

Op de verpakking staat dat hij heel snel is, maar valt tegen. Vandaag gebruikt en ging even snel als een 20 jaar oude tondeuse.

Pluspunten

• Netjes
  • Kabelloos

Minpunten

• Niet zo snel als verwacht
  • Niet zo overzichtelijk tijdens gebruik

Michel 06-11-2016

Prettig in gebruik

Blijft goed op kracht, fijne brede kop voor snel resultaat & scheert goed kort zodat ik niet zo vaak hoef te scheren.

Pluspunten

• Brede scheerkop

zhou 31-10-2016

goed

Ik gebruik nu al enkele weken de trimmer series 7000.
Wat een prachtige machine, het doet wat het belooft, een echte aanrader! In 1 beweging zijn alle haartjes weg en opgezogen, door de vlijmscherpe messen en het vacuümsysteem.
Het toestel ligt gemakkelijk in de hand en de accu gaat lang mee.
(oplaadtijd van de accu: 1u en je kan hem 1u gebruiken)
Goede opties op het apparaat, zoals het afstellen van gewenste lengte.
De kortste stand is 0,5 mm, de trimmer is dus ook geschikt indien je een heel korte stoppelbaard wil.
De trimmer is echter niet bruikbaar onder de douche en mag ook niet volledig afgespoeld worden onder de kraan.
Ik ben alleszins heel tevreden, voor mij is het de ideale trimmer!

Peeters 26-10-2016

Prima apparaat

Gewoon een goede tondeuze! Handig in gebruik en goed resultaat, ik zou dit apparaat aan iedereen aanbevelen.

Ben 26-10-2016

Handig

Handig in gebruik, laad snel op. Ook kan je hem snoer loos en met snoer gebruiken. Vindt ik heel prettig

imkerij de blije bij natuurvoeding en bestuiving w 21-03-2016

Tondeuse philips

Mooi model, ligt goed in de hand, veel mogelijkheden, oplaadbaar met 2 opzet borstels voor haar en baard, voelt goed.

imkerij de blije bij natuurvoeding en bestuiving w 09-07-2016

Paar maanden in gebruik. Goed schoon te maken en erg handig turbo knop. Ook draadloos te gebruiken.

Rob 28-12-2015

De tondeuse doet wat hij moet doen, gaat snel door het haar zonder te happen dankzij de scherpe messen. De lengte is veelzijdig instelbaar en is in 1 uur opgeladen.

Rene 21-12-2015

Laad binnen een uur volledig op. Zeer makkelijk in gebruik. Gebruik 'm zelf om mijn eigen haar op 12 mm te scheren en de zijkanten op 8 en 10 mm. Met de makkelijke draaiknop hoef je geen opzet stukken te wisselen, maar alleen maar met het draaiwiel op de juiste stand te zetten.

Tea 10-12-2015

Goed in de hand liggend en compact, goed schoon te houden, makkelijk te bedienen gunstige prijs-kwaliteitsverhouding

Jan 04-12-2015

Een prachtig apparaat, dat doet wat je mag verwachten van een Philips tondeuse. Deze lichte tondeuse werkt snel,is messcherp, en kent een groot gebruikersgemak.

Christiaan 17-11-2015

Prima , uitstekend , eenvoudig , goed werkende baard-trimmer/tondeuse , die doet wat hij moet doen !!
Na veel gezoek in de wirwar van merken kwam ik toch wéér bij het/mijn vertrouwde merk uit waar ik (bijna) altijd weer bij uitkom , en tevreden over ben !!!!

Boom 16-11-2015

Alles ziet er gewoon goed uit!
Zelfs het eindresultaat!
Laad snel op, scheert goed, mooi opbergkoffertje.
Gewoon een goed product!

NielsH01 29-07-2015

Deze Philips tondeuse is precies wat ik zocht! Heb lang gezocht en vergeleken en heb uiteindelijk op Kieskeurig.nl het juiste advies gehad.

Scheren (hoofd) geeft goed resultaat, je moet het wel even nalopen want af en toe vergeet-ie 'n haartje. Ik zet hem standaard op de snelle stand, dat scheelt. Heeft met het opzetstuk erg veel verschillende standen (varieert per 1 mm). Is makkelijk schoon te maken en behoeft geen extra onderhoud (olie etc.), daar had ik 'm ook op uitgezocht. Wordt geleverd in handige case met daarin ook nog schaar, kam, borsteltje - dus opbergen is geen probleem. Kortom: zeer tevreden mee!