BaByliss For Men E990E - Reviews

Toepassing
hoofd
Voeding
batterij/netstroom, netstroom, accu/batterij

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss For Men E990E op Kieskeurig.nl.

StefanV01 26-04-2020

Stevig, Scheert goed

Geschreven voor: BaByliss For Men E990E

Mooi apparaat, en scheert erg goed. Het is ook een sterk apparaat, deze gaat welk wat jaren mee! Kan het zeker aanraden.

Pluspunten

• Stevig
  • Mooi

Minpunten

• Duur

Bjorn Goessens 23-06-2020

goede accuduur en gewoon handig in gebruik

Geschreven voor: BaByliss For Men E990E

goede robuuste kwaliteit, voelt goed aan, goede batterij ( gaat lang mee ), veel opzetkammen beschikbaar, mooi van kleur en design

Pluspunten

• robuust
  • goede batterij
  • veel opzetkammen
  • design

Geerts Nico 07-05-2020

Top produkt , Kapper at home dankzij corona

Geschreven voor: BaByliss For Men E990E

Zeer gebruiksvriendelijk toestel, laat zich uiterst makkelijk bedienen, licht en soepel hanteerbaar, aangenaam zacht zoemend geluid, verrassend veel verschillende trimhoogtes dankzij combinatie draaibaar duimwiel en opsteekbare opzetkammetjes in zeer mooie koffer om op te bergen en mee te nemen.
Men vriendin voor de eerste keer mijn haar en dat van men zoon gedaan en was gewoon perfect en zalig zacht gevoel nadien zonder irritatie
Ging snel en vlot door het haar zonder zorgen ...mooie corona Coupe
Topaankoop (dankzij corona virus !), over en out met tijdrovende kappersbezoeken !
never waste a good crisis !!!!
Nog even melden ,Dank u mediamarkt voor Snelle verzending zelfs in corona crisis en goed up to date..

Pluspunten

• Zeer stil
  • Snij je haar als een pro
  • Makkelijk te reinigen
  • Mooie afwerking, zeer stijlvol
  • Lange werktijd tot 160 min voor 3 u laden

RDR 02-05-2020

Haarscherpe tondeuse

Geschreven voor: BaByliss For Men E990E

Met de lockdown, maar eens zelf een tondeuse gekocht om het haar te kunnen knippen. Het resultaat mag er zijn. Superscherpe tondeuse en vrij stil. Gemakkelijk lengte in te stellen om een mooie overgang te krijgen. Een aanrader, met de cashbackactie viel de prijs ook mee!

Pluspunten

• scherp
  • stil
  • kwalitatieve afwerking

Jantje21 20-11-2019

Enorme fijne tondeuze!

Geschreven voor: BaByliss For Men E990E

Ik heb deze tondeuze nu een paar weken in huis en hem al verschillende keren gebruikt. Ben er enorm blij mee, het is echt een aanwinst. Normaal gesproken leen ik van een familielid wel eens een tondeuze voor mijn hoofdhaar, gaat om een goedkoper merk. Nu wilde ik liever een eigen tondeuze en deze sprak mij meteen aan. En wat een verschil! Deze heeft om te beginnen een prachtig design. De display is modern, de kleuren zijn cool en de vorm is strak. Hij is ook nog eens superfijn in gebruik, er zit een duidelijk aan- en uitknop op. Op de display kun je zien hoeveel minuten je hem nog kunt gebruiken. En met de ronddraaiende knop verschil je de lengtes heel eenvoudig. De verschillende opzetstukken kun je heel makkelijk plaatsen en weer vervangen. Het apparaat voelt daarbij erg degelijk aan, lekker stevig maar absoluut niet zwaar. En het resultaat mag er zijn. Erg precies en gelijkmatig. Hij is lekker lang te gebruiken (tot 160 minuten), zelfs als hij aan de oplader zit. Bovendien kun het scheerblad losmaken om bijv. schoon te spoelen. Makkelijker kan niet. Babyliss is een goed merk en ook dit is weer een topproduct!

Pluspunten

• Stevig, kwalitatief goed apparaat
  • Veel lengte-mogelijkheden
  • Werkt precies en nauwkeurig
  • Erg handig in gebruik
  • Erg gaaf design

Simon 17-11-2019

Degelijke kwaliteit, helaas te geringe (afstel)mogelijkheden

Geschreven voor: BaByliss For Men E990E

Ik scheer mijn hoofd normaliter op 4mm. Je kunt de tondeuse hierop helaas niet afstellen. De kammen zijn stug (bewegen niet mee met je hoofdcontouren) en daarbij onvoldoende geschikt voor het millimeteren van je haar. Als je begint te scheren, dan zit de kam ook constant vol. Jammer, want het product ziet er wel mooi en is van degelijk materiaal.

• Degelijk product

Minpunten

• Niet precies af te stellen
  • Haar blijft hangen in messen
  • Geen flexibele opzetstukken

rollercoaster80 12-11-2019

kwalitatief fijn apparaat

Geschreven voor: BaByliss For Men E990E

De kleur is wat me het eerste opviel, die vind ik gewoon mooi! Maar de functies leken me ook erg handig. Zo kan je met het draaiwiel de lengte van de scheerkop bepalen. Ik gebruik niet heel vaak de opzetkammen; maar als ik ze wel gebruik zijn ze makkelijk te bevestigen en te verwijderen. En je hoeft niet bang ter zijn dat ze er van af vallen want ze zitten goed vast. De bijgeleverde koffer is makkelijk, want alles past er in; opzetkammen, oplader en onderhoud. De tondeuse is snel opgeladen; maar als ie tijdens gebruik leeg is kun je de oplader aansluiten om verder te gaan. Het digitale scherm laat heel duidelijk zien wat de scheerlengte is en hoe lang de tondeuse nog gebruikt kan worden; perfect!

Pluspunten

• met en zonder oplaadsnoer te gebruiken
  • Instelbare scheerkop
  • digitaal scherm (lengte en gebruiksduur)
  • Makkelijke, duidelijke bediening
  • ligt goed in de hand

Bart Koper 10-11-2019

Scherpe messen, mooie opbergmogelijkheid, display

Geschreven voor: BaByliss For Men E990E

Ik heb deze tondeuse inmiddels ruim een week in mijn bezit en heb er inmiddels 4x gebruik van gemaakt. Wat me opviel was de verpakking, een mooie kunststof doos waar de gehele machine en accessoires in opgeborgen is. Bij de tondeuses die ik hiervoor heb gebruikt moest alles weer terug de doos in.
de tondeuse heeft een stevige aluminium behuizing en ligt goed in de hand. Het display geeft aan hoeveel minuten er nog gebruik kan worden gemaakt van de tondeuse, en dit is erg handig weet ik uit ervaring! De tondeuse is scherp en er blijven tijdens het scheren geen haren hangen in de messen. dit is vooral met kinderen erg fijn.

• Opbergmogelijkheden
  • Display

Minpunten

• Geen baardtrimstand

Martien Beijk 09-11-2019

dit is een prima product

Geschreven voor: BaByliss For Men E990E

ik heb dit nu een week goed getest kwam mooi in een stevig koffertje was al opgeladen dus kon er meteen mee aan de slag gaan wat ik prettig vind dus niet wachten tot dat hij opgeladen was 😋 eenmaal klaar was hij makkelijk schoon temaken deze kop heeft namelijk geen sponsje waar de haartjes in achter blijven zitten en de accu gaat lang mee ik heb er 15 min over gedaan om mijn hoofd te doen en heeft hij makkelijk vol gehouden waar mijn oude tondeuse al gestopt zou zijn ik heb blij met dit mooi product alles zit mooi in een stevige koffer die tegen een stootje zou kunnen

Pluspunten

• makkelijk zuiver te maken
  • lange accu duur
  • ligt makkelijk in de hand

Minpunten

• olie flesje aan de kleine kant