BaByliss Japanese Steel Digital Hair Clipper - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Japanese Steel Digital Hair Clipper op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Pjotter 03-07-2021

Prima tondeuse met accu.

De tondeuse is een netjes afgewerkt product met meer dan voldoende opzetstukjes,
Hij word geleverd in een Hardcase koffertje dit is wel erg handig om alles netjes heel bij elkaar te houden.
De tondeuse levert een prima scheer resultaat.
Er word duidelijk op het scherm aangegeven hoeveel minuten je de tondeuse kan gebruiken voor de accu leeg is.
Maximaal opgeladen geeft hij 160 minuten.
kortom een degelijk product die goed in de hand ligt.
zeker een aanrader.

Pluspunten

• Zeer compleet
  • Hardcase

Minpunten

• geen

c**********@l****** 01-06-2021

Babyliss Tondeuse

De Babyliss E990E Tondeuse ,
is een Op en Top product in het gebruik en ook nog eens mooi vormgegeven .
En de kwaliteit is direct merkbaar bij de eerste ervaring met de Tondeuse .

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Gebruik

JarB 14-05-2021

Een hele goede tondeuse, maar niet de beste

Mijn oude tondeuse had het opgegeven. Ik was nodig toe aan iets nieuws. Daarvoor heb ik verschillende sites bekeken met aanbiedingen van tondeuses en daarbij reviews doorgenomen. Deze Babyliss kwam heel goed uit de reviews.

Het is een hele exclusieve tondeuse, omdat hij aangeeft hoe lang het duurt voordat hij volledig opgeladen is en hoe lang je er nog mee kan scheren. Dat hebben meeste tondeuses niet. Verder zitten er geen echte accessoires bij, zoals bijvoorbeeld een schaar en dat is gunstig voor hoeveel geld er naar het product zelf gaat. De prijs is wat mij betreft erg goed voor wat er afgeleverd word.

Daarnaast heeft hij een mooie scheerkop, die vele scheerlengte's kan geven en de opzetstukken zijn van gehard kunststof. Ik wil niet aangeven dat daarmee deze opzetstukken korter meegaan, maar het is wel prettiger voor een gevoelige huid om geen metalen opzetstukken te hebben.

Ik scheer op 6 mm en op 0.6 mm en dan voelt het scheren prettig aan.

Ook is het gewicht aan de lage kant. Dit is prettig, indien je langduriger moet scheren met de tondeuse.

Wel heb ik een paar kleine kanttekeningen. Als je met de tondeuse onder een hoek wil scheren, m.n. bijvoorbeeld bij je oren, dan is hij daar niet zo goed in.
Verder zitten er tussenruimtes in de scheerkop. Daar gaat haar tussen zitten en dit is moeilijker schoon te houden.

Als laatste is het belangrijk om te weten dat als je de scheerkop er terug op wil zetten, dan moet je in eerste instantie de afstand naar 3.0mm terugplaatsen, middels de draaiknop. Anders dan blijft hij op een verhoging zitten. Dit staat wel vermeld in een mini regeltje in de gebruiksaanwijzing.

Wat mij betreft een goed apparaat met vele luxes, maar niet de allerbeste ooit.

Pluspunten

• Aantal minuten tot batterij is opgeladen
  • Aantal resterende scheerminuten
  • Mooie scheerkop
  • Mooie hardcase en goed ingericht
  • Licht

Minpunten

• Tussenruimtes scheerkop waar haar gaat zitten
  • Niet duidelijk hoe lang de opzetstukken meegaan
  • Niet de beste voor onder hoeken te scheren

Ruud 11-05-2021

Super

Heb deze tondeuse aangeschaft vanwege de goede reviews en hij is zeker zijn geld waard.
Ligt goed in de hand en geen happen.
Aanrader

Pluspunten

• Scherpte messen
  • Geen herrie
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Nog niet gevonden

Rene Kortink 24-01-2021

Mooie en zeer effectieve tondeuse

Na de goede review’s op kieskeurig deze tondeuse gekocht en geen moment spijt gehad.
Dit is een geweldige tondeuse .

Pluspunten

• Werkt snel
  • Nauwkeurig
  • Ziet er prachtig uit

Gilian 22-12-2020

Zeer stevig en ruime afstelmogelijkheden

De tondeuze voelt stevig en kwalitatief aan. De verschillende opzetkammen bieden voldoende afstelmogelijkheden. Het scherm is leuk maar niet noodzakelijk een meerwaarde.
De accuduur is meer dan voldoende voor normaal gebruik zonder elke keer te moeten opladen.

Pluspunten

• Stevig
  • Ruime afstelmogelijkheden
  • Stil

Minpunten

• Relatief zwaar

Gert D 19-12-2020

Stevig, ligt goed in de hand

Levering duurde iets langer dan verwacht maar het was het wachten waard. Stevige opzetstukken, tondeuse oogt ook mooi, komt met een mooi koffertje. Nu hoef ik nooit meer naar de kapper!

Pluspunten

• stevig, mooi
  • nauwkeurig

Melkastite 10-11-2020

Voordelige koop

Een stevig en betrouwbaar product, mooi design en scheert goed. Sterke Vooruitgang Ten opzichte van mijn oude Philips apparaat.

Plaar 01-11-2020

Prima tondeuse met veel standjes. Prijs aan hoge kant.

Ik heb het product nu 1 keer gebruikt en kan het alleen vergelijken met een braun hc5050. Tov dit apparaat had ik de kwaliteit nog iets hoger verwacht. Verder werkt het naar behoren behalve dat ik soms merkte dat het wat hapte. De (reis) koffer is handig om het apparaat op te bergen, alhoewel ik niet van plan ben het mee op vakantie te nemen ;))

Pluspunten

• Veel hulpstukken
  • Handige reiskoffer
  • Duidelijk scherm

Minpunten

• Prijs aan de hoge kant
  • Lijkt soms een beetje te 'happen'

RDR 02-05-2020

Haarscherpe tondeuse

Met de lockdown, maar eens zelf een tondeuse gekocht om het haar te kunnen knippen. Het resultaat mag er zijn. Superscherpe tondeuse en vrij stil. Gemakkelijk lengte in te stellen om een mooie overgang te krijgen. Een aanrader, met de cashbackactie viel de prijs ook mee!

Pluspunten

• scherp
  • stil
  • kwalitatieve afwerking

StefanV01 26-04-2020

Stevig, Scheert goed

Mooi apparaat, en scheert erg goed. Het is ook een sterk apparaat, deze gaat welk wat jaren mee! Kan het zeker aanraden.

Pluspunten

• Stevig
  • Mooi

Minpunten

• Duur

Jantje21 20-11-2019

Enorme fijne tondeuze!

Ik heb deze tondeuze nu een paar weken in huis en hem al verschillende keren gebruikt. Ben er enorm blij mee, het is echt een aanwinst. Normaal gesproken leen ik van een familielid wel eens een tondeuze voor mijn hoofdhaar, gaat om een goedkoper merk. Nu wilde ik liever een eigen tondeuze en deze sprak mij meteen aan. En wat een verschil! Deze heeft om te beginnen een prachtig design. De display is modern, de kleuren zijn cool en de vorm is strak. Hij is ook nog eens superfijn in gebruik, er zit een duidelijk aan- en uitknop op. Op de display kun je zien hoeveel minuten je hem nog kunt gebruiken. En met de ronddraaiende knop verschil je de lengtes heel eenvoudig. De verschillende opzetstukken kun je heel makkelijk plaatsen en weer vervangen. Het apparaat voelt daarbij erg degelijk aan, lekker stevig maar absoluut niet zwaar. En het resultaat mag er zijn. Erg precies en gelijkmatig. Hij is lekker lang te gebruiken (tot 160 minuten), zelfs als hij aan de oplader zit. Bovendien kun het scheerblad losmaken om bijv. schoon te spoelen. Makkelijker kan niet. Babyliss is een goed merk en ook dit is weer een topproduct!

Pluspunten

• Stevig, kwalitatief goed apparaat
  • Veel lengte-mogelijkheden
  • Werkt precies en nauwkeurig
  • Erg handig in gebruik
  • Erg gaaf design

Simon 17-11-2019

Degelijke kwaliteit, helaas te geringe (afstel)mogelijkheden

Ik scheer mijn hoofd normaliter op 4mm. Je kunt de tondeuse hierop helaas niet afstellen. De kammen zijn stug (bewegen niet mee met je hoofdcontouren) en daarbij onvoldoende geschikt voor het millimeteren van je haar. Als je begint te scheren, dan zit de kam ook constant vol. Jammer, want het product ziet er wel mooi en is van degelijk materiaal.

• Degelijk product

Minpunten

• Niet precies af te stellen
  • Haar blijft hangen in messen
  • Geen flexibele opzetstukken

rollercoaster80 12-11-2019

kwalitatief fijn apparaat

De kleur is wat me het eerste opviel, die vind ik gewoon mooi! Maar de functies leken me ook erg handig. Zo kan je met het draaiwiel de lengte van de scheerkop bepalen. Ik gebruik niet heel vaak de opzetkammen; maar als ik ze wel gebruik zijn ze makkelijk te bevestigen en te verwijderen. En je hoeft niet bang ter zijn dat ze er van af vallen want ze zitten goed vast. De bijgeleverde koffer is makkelijk, want alles past er in; opzetkammen, oplader en onderhoud. De tondeuse is snel opgeladen; maar als ie tijdens gebruik leeg is kun je de oplader aansluiten om verder te gaan. Het digitale scherm laat heel duidelijk zien wat de scheerlengte is en hoe lang de tondeuse nog gebruikt kan worden; perfect!

Pluspunten

• met en zonder oplaadsnoer te gebruiken
  • Instelbare scheerkop
  • digitaal scherm (lengte en gebruiksduur)
  • Makkelijke, duidelijke bediening
  • ligt goed in de hand

Bart Koper 10-11-2019

Scherpe messen, mooie opbergmogelijkheid, display

Ik heb deze tondeuse inmiddels ruim een week in mijn bezit en heb er inmiddels 4x gebruik van gemaakt. Wat me opviel was de verpakking, een mooie kunststof doos waar de gehele machine en accessoires in opgeborgen is. Bij de tondeuses die ik hiervoor heb gebruikt moest alles weer terug de doos in.
de tondeuse heeft een stevige aluminium behuizing en ligt goed in de hand. Het display geeft aan hoeveel minuten er nog gebruik kan worden gemaakt van de tondeuse, en dit is erg handig weet ik uit ervaring! De tondeuse is scherp en er blijven tijdens het scheren geen haren hangen in de messen. dit is vooral met kinderen erg fijn.

• Opbergmogelijkheden
  • Stil
  • Display

Minpunten

• Geen baardtrimstand

Martien Beijk 09-11-2019

dit is een prima product

ik heb dit nu een week goed getest kwam mooi in een stevig koffertje was al opgeladen dus kon er meteen mee aan de slag gaan wat ik prettig vind dus niet wachten tot dat hij opgeladen was 😋 eenmaal klaar was hij makkelijk schoon temaken deze kop heeft namelijk geen sponsje waar de haartjes in achter blijven zitten en de accu gaat lang mee ik heb er 15 min over gedaan om mijn hoofd te doen en heeft hij makkelijk vol gehouden waar mijn oude tondeuse al gestopt zou zijn ik heb blij met dit mooi product alles zit mooi in een stevige koffer die tegen een stootje zou kunnen

Pluspunten

• makkelijk zuiver te maken
  • lange accu duur
  • ligt makkelijk in de hand

Minpunten

• olie flesje aan de kleine kant