BaByliss For Men E865E

BaByliss For Men E865E Best Reviewed feb 2015

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

omar5 01-02-2015 Product paar weken in bezit

Resultaat is goed, zeer scherpe messen, mogelijkheden zijn beperkt tot scheren en trimmen,gebruiksgemak is goed je kan de haren van het apparaat onder de kraan afspoelen. Degelijkheid is tot nu toe goed.

Schefco 31-01-2015 Product paar weken in bezit

Beweegt goed met de huid mee en ligt soepel in de hand
Goed in te stellen
Batterij duur is lang genoeg

Robbert0089 31-01-2015 Product paar weken in bezit

Scheerapparaat werkt perfect voor het trimmen van je baard, door de flexibele scheerkop kan je plekken die normaal moeilijker zijn te bereiken(overgang nek/jukbeen) zonder moeilijkheden op de zelfde lengte scheren als de rest je baard. Het scheerapparaat is makkelijk te onderhouden dor hem schoon te borstelen of af te spoelen onder de kraan.

oaodomin8or 31-01-2015 Product paar weken in bezit

Prima baardtrimmer gekocht via iBood.nl met extra cashback actie. Scheerstand is eenvoudig in te stellen middels wieltje met afleesbare lengteindicatie.

Opladen duurt wel lang, maar dan kun je ook weken vooruit, geen probleem wat mij betreft dus.

Materiaal voelt degelijk aan en er zit een onderhoudssetje bij met smeerolie en een borsteltje.

vluchejapie 27-11-2013 Product kwartaal in bezit

Ik ben zeer tevreden over de baardtrimmer.Hij werkt goed alleen in de nek bij mij wat lastiger omdat daar de haren meerdere kanten opgroeien.Kost wat meer moeite maar resultaat is prima.

eggie.com 25-11-2013 Product half jaar in bezit

Een mooi apparaat met goede prijs/kwaliteit verhouding. Hiervoor gebruikte ik een Remington MB4110 en in vergelijking met dit apparaat valt op dat de BaByliss degelijker is gebouwd en de huid minder irriteert tijdens het scheren. Wel moet ik zeggen dat de Remington er standaard een tasje bij levert, dit miste ik bij de Babyliss