Trust 17364 - Reviews

Sneltoetsen

7,6

tianharvan 15-10-2014 Product kwartaal in bezit

5,3
Ik heb hem maar een paar dagen gebruikt ,en eigelijk had ik hem gewoon moeten terug brengen.
De toetsen raken elkaar bij het in drukken ,er is bijna niet op te typen.Erg teleurgesteld .Ja de ledjes werken Duh.Maar nu ik de review's gelezen heb ,denk ik dat ik een slecht bord heb getroffen.

Jo023 20-06-2014 Product maand in bezit

Ik heb dezelfde ervaring als Kees hieronder, zeer slecht toetsenbord. Veel toetsen slaan niet goed aan en voelen ondeugdelijk aan. De verlichting, waarvoor ik deze kocht, doet het verder wel goed. De multimedia functie toetsen zijn fijn. Absoluut geen aanrader dit toetsenbord als je vanplan bent ook maar enige tekst te schrijven. Ik heb spijt van mijn aankoop.

Keurig Kees 03-02-2014 Product paar dagen in bezit

4,3
Ik vind dit persoonlijk een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend toetsenbord. OK, die lichtgevende toetsen, daar heb ik hem voor gekocht, ik zit nu in het donker met alleen het licht van mijn monitor. Maar voor een doorgewinterde tekstschrijver zoals ik, zakt dit toetsenbord behoorlijk door het ijs. De toetsaanslag is veel te diep (!) en andere toetsen schuiven gewoon niet goed naar beneden. Het toetsenbord doet me herinneren aan de eerste elektrische typemachines, je weet wel, die dingen die als je de returntoets indrukte de wagen zo hard terugsloegen, dat de machine meteen een kwartslag draaide. Ik hoop dat met het gebruik de toetsaanslag iets soepeler wordt. Het bord ziet er verder wel robuust uit, maar net als bij vele andere zijn de pootjes aan de onderkant zeer fragiel. Houd je kleine neefje maar uit de buurt van dit bord! Nadeel is ook dat het niet wireless is. Het had een goede aanvulling kunnen zijn bij de afstandsbediening van je interactieve televisie!

PJTM Jansen 19-10-2013 Product paar dagen in bezit

Dit is een zeer mooi Toetsenbord met Blauwe led verlichting een Beetje ingewikkeld maar ik moet er nog ervaring van opdoen wel letter plat en toets makkelijk;
ligt fijn in de Hand allen Bepaald toetsen OA de € toets is moeilijk aan te staan maar je kunt ook de E gebruiken typt fijn de E mail toets en de browser voor de rest is het wat oefenen voorheen Had ik een MIROTOOLS toetsenbord van Metaal dit is ongeveer het zelfde allen wat lekkerder op te werken

Ivan07 28-02-2013 Product kwartaal in bezit

Heb dit toetsenbord al enige tijd en vind dit een geweldig fijn toetsenbord. Toetsen voelen heel plat en licht aan met het typen, klapperen ook niet maar geven een zacht tikkend geluid, zelfs na een tijdje. Uiteraard is de verlichting van de toetsen ook mooi (groen>blauw>cyaan>uit) voor wanneer je op een slecht verlichte plek zit. Wat voor mij ook belangrijk was voor de keuze van dit toetsenbord zijn de sneltoetsen voor email en de browser.. twee items die ik vaak gebruik.
Nadeel vind ik de backspace-toets. Die is vrij klein en het vergt enige oefening voordat je deze goed aantikt.
Heb korte tijd een oud toetsenbord gebruikt gewoon voor de ervaring en denk dat ik niet zo snel meer op een ander toetsenbord overstap. Tot nu toe het beste toetsenbord die ik gehad heb.

Anoniem 15-10-2012 Product jaar of meer in bezit

Hallo
Op reactie van Ivan07, deze toetsen kunnen niet slijten omdat de cijfers en letters lichtdoorlatend zijn.
Hij doet het nog steeds als nieuw en werkt uitstekend ook in het donker natuurlijk!
Erg mooi bord, en zeer prijsvriendelijk (€25)

Anoniem 07-07-2011 Product kwartaal in bezit

Heb dit toetsenbord aangeschaft vanwege z'n zeer moderne uiterlijk, alle toetsen zijn afzonderlijk blauw verlicht middels ledjes.
Dit geeft een fantastische "look" maar ook handig bij wat donker natuurlijk.
Gezien de ledjes is het vrijwel onverslijtbaar, ook de platte toetsen typt fantastisch weg.
Bij dixons gekocht voor 25 euro!, degene die hiervoor kiezen krijgen absoluut geen spijt.