Trust eLight

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Trust eLight op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

tianharvan 15-10-2014
Geschreven voor: Trust eLight

Ik heb hem maar een paar dagen gebruikt ,en eigelijk had ik hem gewoon moeten terug brengen.
De toetsen raken elkaar bij het in drukken ,er is bijna niet op te typen.Erg teleurgesteld .Ja de ledjes werken Duh.Maar nu ik de review's gelezen heb ,denk ik dat ik een slecht bord heb getroffen.

Jo023 20-06-2014
Geschreven voor: Trust eLight

Ik heb dezelfde ervaring als Kees hieronder, zeer slecht toetsenbord. Veel toetsen slaan niet goed aan en voelen ondeugdelijk aan. De verlichting, waarvoor ik deze kocht, doet het verder wel goed. De multimedia functie toetsen zijn fijn. Absoluut geen aanrader dit toetsenbord als je vanplan bent ook maar enige tekst te schrijven. Ik heb spijt van mijn aankoop.

Keurig Kees 03-02-2014
Geschreven voor: Trust eLight

Ik vind dit persoonlijk een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend toetsenbord. OK, die lichtgevende toetsen, daar heb ik hem voor gekocht, ik zit nu in het donker met alleen het licht van mijn monitor. Maar voor een doorgewinterde tekstschrijver zoals ik, zakt dit toetsenbord behoorlijk door het ijs. De toetsaanslag is veel te diep (!) en andere toetsen schuiven gewoon niet goed naar beneden. Het toetsenbord doet me herinneren aan de eerste elektrische typemachines, je weet wel, die dingen die als je de returntoets indrukte de wagen zo hard terugsloegen, dat de machine meteen een kwartslag draaide. Ik hoop dat met het gebruik de toetsaanslag iets soepeler wordt. Het bord ziet er verder wel robuust uit, maar net als bij vele andere zijn de pootjes aan de onderkant zeer fragiel. Houd je kleine neefje maar uit de buurt van dit bord! Nadeel is ook dat het niet wireless is. Het had een goede aanvulling kunnen zijn bij de afstandsbediening van je interactieve televisie!

Ivan07 04-02-2014

Er bestaan twee modellen van dit toetsenbord. Het ene model heeft zeer lichte toetsen maar een hele kleine Backspace-toets. Deze heb ik zelf ook gehad..'gehad' want na een paar maanden begon de lak rondom de letters te vervagen.
Het andere model had ik kort geleden nog gekocht omdat deze wel een normale Backspace-toets heeft en een aparte knop voor de verlichting. Alleen het typen was een ramp.. de toetsen van dit type toetsenbord waren in tegenstelling tot de eerste erg stroef. Zeker meer naar beneden toe. Wellicht heeft u ook dit toetsenbord. Ik heb 'm in ieder geval teruggebracht en m'n geld terug gekregen.

PJTM Jansen 19-10-2013
Geschreven voor: Trust eLight

Dit is een zeer mooi Toetsenbord met Blauwe led verlichting een Beetje ingewikkeld maar ik moet er nog ervaring van opdoen wel letter plat en toets makkelijk;
ligt fijn in de Hand allen Bepaald toetsen OA de € toets is moeilijk aan te staan maar je kunt ook de E gebruiken typt fijn de E mail toets en de browser voor de rest is het wat oefenen voorheen Had ik een MIROTOOLS toetsenbord van Metaal dit is ongeveer het zelfde allen wat lekkerder op te werken

Anoniem 20-10-2013

Inderdaad een erg mooi maar ook fijn toetsenbord, echter bij mij bleef na verloop van tijd (paar maanden) de spatiebalk hangen!
Niets aan het handje werd meteen omgeruild bij Dixons!
Veel plezier ermee.

Ivan07 28-02-2013
Geschreven voor: Trust eLight

Heb dit toetsenbord al enige tijd en vind dit een geweldig fijn toetsenbord. Toetsen voelen heel plat en licht aan met het typen, klapperen ook niet maar geven een zacht tikkend geluid, zelfs na een tijdje. Uiteraard is de verlichting van de toetsen ook mooi (groen>blauw>cyaan>uit) voor wanneer je op een slecht verlichte plek zit. Wat voor mij ook belangrijk was voor de keuze van dit toetsenbord zijn de sneltoetsen voor email en de browser.. twee items die ik vaak gebruik.
Nadeel vind ik de backspace-toets. Die is vrij klein en het vergt enige oefening voordat je deze goed aantikt.
Heb korte tijd een oud toetsenbord gebruikt gewoon voor de ervaring en denk dat ik niet zo snel meer op een ander toetsenbord overstap. Tot nu toe het beste toetsenbord die ik gehad heb.

Anoniem 15-10-2012

Hallo
Op reactie van Ivan07, deze toetsen kunnen niet slijten omdat de cijfers en letters lichtdoorlatend zijn.
Hij doet het nog steeds als nieuw en werkt uitstekend ook in het donker natuurlijk!
Erg mooi bord, en zeer prijsvriendelijk (€25)

Anoniem 07-07-2011
Geschreven voor: Trust eLight

Heb dit toetsenbord aangeschaft vanwege z'n zeer moderne uiterlijk, alle toetsen zijn afzonderlijk blauw verlicht middels ledjes.
Dit geeft een fantastische "look" maar ook handig bij wat donker natuurlijk.
Gezien de ledjes is het vrijwel onverslijtbaar, ook de platte toetsen typt fantastisch weg.
Bij dixons gekocht voor 25 euro!, degene die hiervoor kiezen krijgen absoluut geen spijt.

gerritB22 24-12-2015

Dat ze niet kunnen slijten klopt dus absoluut niet. Ik vervang hier het toetsenbord vrijwel elk jaar omdat dan de toetsen a, s, d, e, r, t, i,o,l,n en de shifttoets zijn afgesleten en er bijna geen zwart meer opzit.
Na intensief gebruik laten er vaak ook wat toetsen los, in 1e instantie zijn die er wel weer op te klikken maar na een paar keer lukt dat niet meer en moet ik dus weer vervangen.

Ivan07 13-10-2012

Zijn de toetsen ook slijtvast? Ik heb een Microsoft toetsenbord waarvan de meestgebruikte letters beginnen weg te vallen na langdurig gebruik.