Microsoft Wired Keyboard 600

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Microsoft Wired Keyboard 600 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Eilko 15-01-2017

Goedkoop, maar niks mis mee

Geschreven voor: Microsoft ANB-00014

Een prima toetsenbord. Hij rammelt niet en voelt degelijk aan.
Het toetsenbord, dat al wat langer op de markt is, wordt ook door Windows10 ondersteund.
De functietoetsen zijn aan de kleine kant, maar dat went snel.
Ik aarzelde even om dit toetsenbord aan te schaffen, want kun je voor twee tientjes wel
kwaliteit verwachten? Het antwoord is ja! Er is niks mis mee.

Pluspunten

• Degelijk
  • Rammelt niet
  • Aanschafprijs

Minpunten

• Kleine functietoetsen

Gerard015 02-02-2012
Geschreven voor: Microsoft Wired Keyboard 600

Wat een super fijn toetsenbord is dit, zelfs bij alleen licht van mijn computerscherm kan ik nog steeds fijn typen doordat het toetsbord wit is(de tekens op op het toetsenbord zijn donkergrijs).

Installeren ging automatisch(vista) en het toetsenbord typt ook erg gemakkelijk en soepel en is ook erg stil met het aanslaan van de toetsen.

Ik heb zo'n 6 toetsenborden versleten in de jaren maar deze is toch wel de beste, en voor zo'n prijs is het gewoonweg super!.

Verder qua degelijkheid kan ik nog niet veel zeggen maar zover ik kan zien zal hij zeker niet snel stuk gaan.