Logitech K810

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Logitech K810 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ro.es 11-06-2016

Niks op aan te merken.

Geschreven voor: Logitech K810

Prima toestenbord van Logitech. Batterijduur valt enorm mee. 1 keer opladen (ong. 4 uurtjes) en de K810 gaat 3 a 4 weken mee. Bluetooth connectie is stabiel en kan er makkelijk gewisseld worden tussen 3 apparaten. De toetsaanslag is direct en is de automatische verlichting handig. Neemt weinig plaats in. Kortom een prima aankoop.

ro.es 22-02-2016
Geschreven voor: Logitech K810

Altijd al Logitech toestenborden gebruikt. Dit is een mooi en compact toestenbord. Perfecte aanslag, instelbare achtergrond verlichting. Makkelijk te pairen met andere apparaten via Bluetooth. PC, laptop, Android kortom super handig. Top product van Logitech!

Xander1986 18-01-2016
Geschreven voor: Logitech K810

Gebruik dit toetsenbord nu een aantal jaren dagelijks en ik ben nog steeds heel erg tevreden. Echt het fijnste toetsenbord dat ik ooit heb gehad (en dat zijn er veel :) Toetsen veren lekker in, gemakkelijk aan te sluiten en te switchen tussen verschillende apparaten, en verlichte toetsen zijn echt super!

remlov 07-10-2013
Geschreven voor: Logitech K810

Ben nog steeds goed te spreken over dit toetsenbord,het is heel goed te gebruiken ook bij een tablet en bij de TV(als deze bluetooth heeft) als je wat intikt bij youtube.

remlov 19-06-2013
Geschreven voor: Logitech K810

Dit is een heel fijn toetsenbord ,de toetsen drukken heel fijn in met een korte slag,heb hem gekocht voor tablet,maar gebruikte hem ook voor de PC,maar omdat hij geen reken gedeelte heeft, gebruik ik de gewone Illuminted, ook heel goed. Het bluetoothbord is ook te gebruiken voor de TV als deze bluetooth heeft.

sjoerd_1970 12-12-2013

wel een heel mooi design