Gigabyte KM7600

Targus AKB05UK

Type verbinding
USB
Targus AKB05UK

Beoordeling op basis van 1 review

Yourself 25-10-2012 Product paar dagen in bezit

De Gigabyte km7600 heb ik via 4allshops besteld, omdat ik snel wat anders nodig had en niet veel geld wilde uitgeven.

Het combinatiesetje voldoet aan mijn prijs/ kwaliteit verwachtingen, want hij is degelijk, ziet er strak uit en doet wat ie moet doen. Ik vergelijk hem hier wel met producten in zijn prijsklasse, want laten we eerlijk zijn: 25 euro is niet veel voor een setje als dit.

De muis:
Niet verwacht had ik de erg kleine muis. Dit is echt een kleine laptop muis. Zelfs de ontvanger zit "verstopt" in deze muis, wat aangeeft hoe portable hij is. De vorm is wel aangenaam (ergonomisch) en de dpi kent 2 standen wat ik ook prettig vind. Om games te spelen en veelvuldig gebruik te maken van de muis zou ik een andere set uitzoeken, want zelfs mijn vriendin met haar kleine handen vind dit op het randje qua formaat.

Het keyboard:
Vrij licht waardoor hij snel schuift. De "Enter" is lekker groot waardoor je er niet snel naast typt, aan de andere kant is de "Backspace" erg klein. Ik ben gewend een langwerpige te gebruiken, waarbij dit erg wennen is en veel dubbel moet corrigeren.

Aansluiten:
Meegeleverde batterijen in de muis en het toetsenbord gedaan en de ontvanger in de computer gedaan toen deze uitgeschakeld stond. Computer aan en alles werkt perfect (ook de media knoppen). Geen drivers nodig gehad.

Conclusie:
Ik geef een totaalscore van 8, omdat de prijs erg laag is om veel eisen te stellen.