Krups The SUB rvs VB650E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups The SUB rvs VB650E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Jozeph 22-11-2021
  • Product gekregen

van sub naar ijsbaan

Geschreven voor: Krups The SUB rvs VB650E

De nieuwe Sub koeler van Krups (VB64) lijkt leuk in het begin, maar na een tijdje groeit op de koelplaat de bodem (koelelement) vol met condens en druk de deksel open. Leuk zo'n halfronde ijsbaan in je huis maar de sub past niet meer

Pluspunten

• koeling

Minpunten

• condens aangroei

F.leijssenaar 08-07-2020

Maakt veel herrie maar dan ook echt veel

Geschreven voor: Krups The SUB rvs VB650E

Na eerst een ander merk gehad te hebben toch maar 1 nieuwe besteld van Heineken. Staat mooi op mijn bar,maar. Bier slaat snel dood is niet koud te houden en de tap loopt vaak door zodat je alles ineens kwijt bent of alle glazen die je hebt vol moet tappen.
Al tijdens het tappen maakt de sub een takke herrie wat boven de tv uitkomt. De herrie blijft vaak een minuut aanhouden. Is niet grappig. De goedkopere was een stuk beter en stiller en het bier bleef er ook goed koel in. Ik zou de sub van krups van Heineken niet aanbevelen.

Pluspunten

• Ziet er leuk uit

Minpunten

• Veel lawaai
  • Niet goed koud
  • Loopt vaak door
  • Blijft niet staan

rb 16-04-2019

Het apparaat is Na 2 jaar op.

Geschreven voor: Krups The SUB rvs VB650E

Bierkwaliteit en de keuzes prima. apparaat doet er lang over om echt bier te tappen i.p.v. schuim.
uiteraard heeft dat met voorkoelen te maken. ik maak t app. regelmatig schoon maar al 4 torps affligem kwijt geraakt omdat de boel bevriest. Terugbrengen naar Mediamarkt en/of laten repareren kost gewoon teveel tijd. Dus ik schaf wel een nieuwe aan.want....... aankoopbon helaas kwijt. Ik vind wel dat de service van Krups dusdanig moet zijn dat zijn aan het serienummer etc. kunnen zien waar dit verkocht werd/word.

Pluspunten

• lekker bier in het glas
  • diverse verschillende keuzes

Minpunten

• te snel naar de reparatie
  • teveel schuim in het begin

Roel 07-08-2018

Moedigt drinken aan

Geschreven voor: Krups The SUB rvs VB650E

Het is absoluut een fijn apparaat, wat meteen leidt tot het grootste nadeel: Ik heb nu altijd één (of meer) glas bier tot mijn beschikking. Het neemt de drempel een beetje weg van een fles openen. Drink dus wel iets meer nu ;)

Verder, het is jammer dat er niet ook al meer Tripel etc. op te krijgen is, maar het bieraanbod lijkt wel te groeien. Heel tevreden mee.

Het bier is na het koelen, wat wel even duurt (TIP: Vaatje even in de diepvries koelen, of in de koelkast bewaren), echt heerlijk koel.

Tappen is even wennen omdat er niet zoveel druk achter zit als in een tap in de kroeg, maar glas tegen het tuitje houden op 45 graden en dan lukt het prima.

Pluspunten

• Koud bier
  • Mooi apparaat
  • Bier thuisbezorgd

Minpunten

• Koelen duurt even

G.J 21-07-2018

The Sup

Geschreven voor: Krups The SUB rvs VB650E

Bier is er voor te duur je kunt het niet in de winkel kopen en als het warm is in je kamer koel hij niet die van mijn staat dat dagen op rood

Minpunten

• Niet in de winkel te koop

Hans N. 16-07-2018

product ruim een jaar in huis

Geschreven voor: Krups The SUB rvs VB650E

De meeste recenties zijn direct na aankoop. Daar heb je weinig aan. Alles zal meestal functioneren zoals beloofd. De echte kwaliteit blijkt pas na langer gebruik. en de kwaliteit van The Sub is dan om te janken zo slecht.
Ik heb er meteen 2 gekocht. Het begon goed. prachtig getapt biertje en heerlijk koel. Maar naarmate de tijd verstreek werd het bier steeds minder koud. Nu ruim een jaar later is het bier alleen het eerste uur nadat de torp uit de koelkast komt koel. Snel opdrinken, want na een paar uur kun je alleen lauw bier drinken.

Minpunten

• kwaliteit van The Sub is slecht na langer gebruik.

Sari 06-08-2019

Zeker Hans,in het begin is het allemaal super!Nu na 5 maanden gebruik maakt het n hoop geluid bij en na het tappen,gewoon niet leuk meer!In totaal 12 torps mee getapt en inmiddels hoort de halve wijk wanneer ik n biertje tap!

Jordy broekhuis 09-06-2015
Geschreven voor: Krups The SUB rvs VB650E

Ik heb nu de Sub 2 weken in huis. En wat een super biertje tap je hier uit zeg!!!! lekker koel met een super schuimkraag.HMMMMM. misschien voor verbetering zal het geluid zijn die tijdens het tappen gemaakt wordt door de Sub maar zodra je een slok neemt ben je dat al wel weer snel vergeten. Een echt aanrader als je van een lekker glas bier houd.

Lien1953 01-06-2015
Geschreven voor: Krups The SUB rvs VB650E

Sinds een paar dagen The Sub in huis, echt een mooie vormgeving , een sieraad op je aanrechtblad, de torp meteen een paar uur in de ijskast gelegd, de aansluiting is echt heel makkelijk, wel even goed aandrukken zodat je de klik hoort, daarna een klein beetje tappen, heel veel schuim, en daarna heb je echt een heerlijk bierje, zorg wel dat je een nieuwe Torp in de ijskast hebt, vooral als je wat bierdrinkers op visite hebt, er gaan acht biertjes uit de Torp, Enige nadeel is wel dat je de Torp niet in de winkels kan kopen, heb al verscheidene winkels gehad, ik bestel ze nu via de site, maar het is echt een aanrader.

Charlie Wrunkle 29-05-2015
Geschreven voor: Krups The SUB rvs VB650E

Een fantastisch vorm gegeven apparaat waarmee je indruk maakt bij je vrienden en tevens een heerlijk biertje op tafel kan zetten. Goede zet van Heineken om de thuis tap weer nieuw leven in te blazen. Er gaat toch niets boven een heerlijk getapt biertje van Heineken!!

Sepio 28-05-2015
Geschreven voor: Krups The SUB rvs VB650E

Ik hoef niet meer naar de kroeg (ga natuurlijk wel) voor een perfect getapt biertje uit The sub van Heineken.

EJtheSUB 27-05-2015

Wat een juweeltje...!!!
Plug&Play is het juiste woord...
Aansluiten, wel opletten dat je de "klikjes" hoort, maar dan is het genieten. De Torb goed voorkoelen in de koelkast. Als the SUB op temp is hoor je hem nagenoeg niet meer.
Allern de uitstraling zorgt ervoor dat je hem wilt hebben. Voeg daar het assortiment bieren aan toe rn je kunt een "thuiskroeg" beginnen. 😉🍻

Skwinzel 27-05-2015
Geschreven voor: Krups The SUB rvs VB650E

Sinds enkele weken The Sub in Huis. Aangeschaft voor een feestje maar sinds dien een vaste aanwinst in de keuken. Door zijn vormgeving lijkt het op een minitank kelderbier.

Na het halen van The Sub volgens instructie de Torp (tankje met bier) in de koelkast voorgekoeld. De Sub klaargezet op het aanrecht en de volgende dag in gebruik genomen. Het aansluiten van de torp in The Sub is relatief eenvoudig. Wel goed opletten dat je alle aansluitingen goed aandrukt maar dit wijst zichzelf. Na het plaatsen en inschakelen is de koeling een korte tijd te horen dit is echter snel voorbij (mits de torp al goed koel is). Het enige nadeel is dat de Torp maar 2 liter bier is en dit tijdens een feestje behoorlijk snel leeg is maar voor jezelf en als er wat bezoek komt is The Sub echt een aanwinst. Door de houdbaarheid van 15 dagen kan ik met regelmaat van een biertje genieten zonder dat de koelkast gevild is met flessen / blikjes bier.

Ik wil niet zeggen dat ik meer bier ben gaan drinken, maar verheug me er steeds weer op een nieuw glas bier te tappen.

nalberts 26-05-2015
Geschreven voor: Krups The SUB rvs VB650E

The Sub, ziet er kwa design geweldig uit.
The Sub geïnstalleerd op een mooi plekje in de keuken en aangezet.
De torp is eerst in de koelkast gekoeld voordat deze in de sub werd geplaatst.
Wanneer deze op temperatuur is komt er een heel makkelijk getapt en heerlijk biertje uit.
Enige nadeel is dat de Torp slechts 2 liter capaciteit heeft en rederlijk snel op is.
Zorg dus voor genoeg(koude)reserve Torps.
Het is nog wel een hele klus deze Torps in een reguliere winkel te kopen.
Heb inmiddels 5 supermarkten en 3 slijterijen te vergeefs bezocht.

ricodoplus 25-05-2015
Geschreven voor: Krups The SUB rvs VB650E

Al enige tijd geleden had ik mijn beertender de deur uitgedaan, belangrijkste reden, vaatjes waren te groot om goed op te bergen en ook drink ik niet zo heel veel. Daarom is dit een prima alternatief, lekker door de weeks snel een koud biertje. Het is net wat lekkerder dan een gewoon flesje, maar ik mis wel wat koolzuur. Het installeren gaat vrij makkelijk, het apparaat neemt wel behoorlijk wat ruimte in beslag op het aanrecht. Mijn vrouw moest ik wel even heel lief aankijken ;-)

m.wieten 25-05-2015
Geschreven voor: Krups The SUB rvs VB650E

Het is een groot feest, de verpakking is mooi en het is een groot cadeau.
Na het openen van de doos vindt je gelijk het Heineken druppel matje, geweldig makkelijk ding waarmee je niet meteen je hele aanrecht bevuild als je getapt heb. De Sub staat zo en is binnen een paar seconden in gebruik te nemen, Zoals in de beschrijving vermeld staan heb ik eerst de Torp 2 uur in de koelkast gelegd om op temperatuur te komen. Daarna in de Sub gestopt en dan is het wachten tot de aan/uit knop groen oplicht om je eerste biertje te tappen. Dat viel even tegen, het duurde nog 3 en half uur voordat dit het geval was. De Koelventilator maakt best wel geluid en zeker als het nog 3 en half uur duurt voor je je eerst bietje kan tappen. Daar is wel een oplossing voor, stop de Torp niet in je koelkast maar een half uur in de vriezer voor je hem gebruikt. De Sub koelt je bier terug naar 2 graden, de koelkast is hooguit 5 graden en dan moet de Sub toch nog even werken voor je kunt tappen. Maar dan is het zover, de Sub tapt heerlijk makkelijk. iedereen kan dit geen enkel probleem. Een prachtig Heineken biertje is het resultaat, mooie schuimkraag en heerlijk op temperatuur. Gewoon genieten geblazen. Het bier smaakt dan ook geweldig, alsof je in het cafe staat. Prima ding en beter dan alle andere thuistaps die ik heb mogen gebruiken.

richievanhomelen 25-05-2015
Geschreven voor: Krups The SUB rvs VB650E

Alsof een kind een kado openmaakt.
De verpakking ziet er al super uit.
De Sub geïnstalleerd op een mooi plekje in de keuken en aangezet.
in eerste instantie maakt hij een licht zoemend geluid wat uit gaat als hij op temperatuur is.
De torp dient eerst wel in de koelkast gelegd te worden alvorens deze in de sub te plaatsen. Na een uurtje of 10 kan het eerste koude biertje getapt worden.
Het plaatsen van de torp is makkelijk en neemt een minuutje in beslag.
het eerste biertje tapt meteen makkelijk en is heerlijk koud.
zachte smaak, iets minder koolzuur als uit een fles.
enige nadeel is dat de top 2 liter is en dat gecombineerd met een bbq was deze vrij snel leeg.
Toen overgestapt naar heineken uit de fles en dan proef je dat de kwaliteit van het bier uit de sub beter is als uit de fles.
nu op zoek naar nieuwe vullingen.

daan1 03-05-2015
Geschreven voor: Krups The SUB rvs VB650E

perfect biertje getapt uit de sub makkelijk aan te sluiten leg de torp in de koelkast liefst 1 nachtje dan plaatsen in de sub binnen 1uur heb je een perfect koud pilsje tappen gaat simpel alleen ik hoop dat er aanbiedingen komen want de prijs vind ik wel te hoog voor de torpen maar voor bepaalde gelegen heden is het een mooie luxe en gewoon heerlijk!!