ICY Slimme Thermostaat - Reviews

Slimme meter

5,8

Alex Murray 08-02-2016 Product half jaar in bezit

5,7
Nu sinds enkele maanden de ICY slimme thermostaat.
Het is mooi.
De temperatuur aanpassen tijdelijk gaat heel erg makkelijk.
Mijn ervaring is dat het wel nauwkeurig is.
Echter:
De front en de achterkant vallen makkelijk uit elkaar en ik moet het regelmatig van de muur halen om de tijden aan te passen.
Je moet, om het programma aan te passen, iedere keer weer je PC opstarten en er aan hangen. . .ik vind dit persoonlijk verschrikkelijk tijdrovend en onhandig en vind het daarom echt een on ding en koop er nooit meer een. Als je leven zeer regelmatig is heb je hier geen last van.
Ik vind het programma ook niet helder m.b.t wat, wat is (rusttijd enz....), is mij onduidelijk.

Ik zeg. . zoek verder. .
Wel moet ik zeggen dat ik deze gekocht heb omdat Honeywell apparaten steeds kapot gingen :(

j00 28-11-2015 Product kwartaal in bezit

Heb deze thermostaat nu een aantal maanden en ben er zeer tevreden over. Hij heeft een mooi design en is heel makkelijk in te stellen via PC of laptop. Als je hem goed hebt ingesteld hoef je er ook niet meer naar om te kijken.

vonkentrekker51 21-11-2015 Product jaar of meer in bezit

1,7
Het grootste onding wat God onder de zon heeft, back-up cel defect, display defect, 13 -15 minuten achter lopen Een een al ellende, 23 maanden in bezit. lange wachtijd met service. Koop 'n thermostaat bij 'n bedrijf en in ieder geval niet deze "slimme thermostaat" zonde van je geld. L.Bosch uit Echt