Philips 37 PFL 7605 H/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 38 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 37 PFL 7605 H/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Pluvier 16-02-2012
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

Bij aankoop in de winkel wilt enthousiast over de kwaliteit en design.
De eerste problemen kwamen met de HD card van UPC, zoeken naar zenders duurt minimaal 3 seconde, maar beeld is goed tot prachtig. De remotecontrol is een ramp, koop gewoon een tweede hands op de rommelmarkt, 2x keer beter.
Helaas na ruim half jaar begonnen de problemen; het beeld begon te flikkeren, ambilight gaat flikkeren, beeld uitval, geluid loopt 0,5 sec. achter op beeld. Geen contact meer via (vast) internet.
Dan via de laptop download van de software update. Dit programma moet je uitpakken, het komt als ZIP bestand binnen. Niet gebruikersvriendelijk voor een leek.
Na veel download en ZIP problemen ging het uploaden goed. Alles werkte weer, dacht ik..
Ik wilde via internet - Youtube aan liedje beluistern. Toen ging het helemaal fout, beeld op zwart, ferme tik vanuit de Tv en oude problemen begonnen weer.
Nogmaals poging ondernomen om de update te downloaden (vorige had ik net ge-delete) maar daarna herkende de Tv de stick met programma niet meer.
Ik kan helaas deze TV niet aanbevelen, of je moet heel veel geduld hebben wanneer de problemen komen.

boomeik 19-02-2012

Hier deze TV al een jaar .
Die 3 seconden liggen gedeeltelijk ook aan UPC en digitaal TV .

Met de TV kan je nu eenmaal pech hebben .
Als die echt zo slecht is dan is het hier en elders wel te vinden .

Maar deze TV is inmiddels al weer een oud model .

Patrick67 18-02-2012

Je kunt eens een keer pech hebben, maar soms ligt het ook aan de gebruiker. Niet dat ik geen van je problemen herken, maar zodra je contact met Philips opneemt, wordt je op Professionele wijze en uiterst vriendelijk geholpen. Begin februari had ik ook problemen met mijn net-tv. Mijn USB-stick deed ook niet wat IK wilde. Contact met Philips, waar ik keurig te woord werd gestaan. Er zou (GRATIS) een monteur langs komen, maar een half uur later werd ik gebeld, dat ik het probleem zelf kon oplossen. Twee bestandjes via de mail - en hoppakee - alles werkt weer als vanouds.
Dus - geef de mensen van Philips de kans om je probleem op te lossen - voor deze GEWELDIGE tv helemaal af te kraken.

zjemmie 28-12-2011
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

Ik heb deze Tv, nu een maand of 4-5, en hij bevalt prima, goed geluid, mooi beeld en een handigge afstandsbediening. Internet op de TV is ook erg leuk, en werkt handig, alleen kun je niet van elke site alles bekijken en werkt NET tv de laatste tijd niet meer, terwijl het netwerk ok is.
De philips server kan dan niet gevonden worden.
Verder is het een super tv.

Gijs12 05-12-2011
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

Ik wil na ruim 8 maanden mijn cijfers aanpassen wat betreft gebruiksgemak en mogelijkheden.
Als je al een keer een sd kaartje in wil doen raad ik dat af omdat je de digitale kaart er uit moet halen(het zit op zo'n onlogische plaats). IK heb meerdere malen de zenders opnieuw moeten op zoeken.
Als je een usb stick in wil doen moet de nettv usb er uit,en weer moet je de handelingen doen om verbinding met het draadloze net te krijgen.
Ik vind dit zo slecht dat je het uit je hoofd laat om nog de usb en een sd kaartje te gebruiken!Waarom zo gemaakt?Ik heb Philips hier over gemaild en zeggen dan:de tv's van na 2010 hebben dat niet meer hier is rekening mee gehouden. Hadden ze dat met deze tv ook niet kunnen doen? Ik heb deze tv nu eenmaal!Mijn cijfers worden dan ook 2x een 3 en dan mogen ze bij Philips nog blij zijn want een 0 is hier op zijn plaats!!
Waarom zo omgaan met z'n mooi (beeld) tv?

Wandel-Freak 27-11-2011
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

Heb dit toestel nu 11 maanden en tot vandaag zeer tevreden, deze tv vraagt wel wat tijd m.b.t. het afstellen maar dan heb je ook een perfecte beeld kwaliteit, veel instellingen van gebruikers zijn trouwens te vinden op internet als referentie, echter nu na 11 maanden toch de eerste problemen vandaag wilde ik de tv aanzetten maar tot mijn schrik starte deze niet goed op, beeld ging aan en uit het rode standby lichtje bleef knipperen en de ambylight verlichting ging ook steeds aan en uit, ik zet trouwens het toestel iedere avond uit met de aan/uit schakelaar, ik heb nu de stekker voor enkele minuten uit het contact gehaald en het toestel opnieuw aangezet en tot mijn vreugde doet hij het weer maar het vertrouwen in het apparaat heeft wel een deukje opgelopen ik denk dat ik toch maar eens met de Phillips service dienst moet gaan bellen of zou dit een eenmalig akkefietje zijn ?

Patrick67 28-11-2011

Hoi wandel-freak,

zou van een eenmalig akkefietje niet meteen in paniek raken. Het blijven natuurlijk computers, die ook nog eens verbinding moeten maken met het kabelbedrijf.

Heb je al wel eens een firmware-update gedaan? Dat doet soms ook wonderen.

Werk veel met computers en mij is het niet vreemd dat de stekker er wel eens uit moet en dat daarna alles weer werkt. Dus ik verwacht dat het meevalt!

Hou ons in elk geval op de hoogte???

Succes!

Gr. Patrick

Sjoerd888 26-10-2011
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

Aanvankelijk wat issues rondom de service vd reparaties. Inmiddels is ook dit goed opgepakt door Philips.

Sjoerd888 20-10-2011
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

Tv is perfect, super mooi beeld. Echter als hij kapot gaat, dan kom je in de molen terect van service afhandeling Philips. Blijkt waardeloos te zijn. Reparaties worden afgehandeld alsog je een tweedehands fiets heb gekocht.

f=55&t=105418

Maw goed nadenken voor aanschaf.

zjemmie 09-09-2011
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

We hebben deze TV. nu zo'n 2 maanden. Wat een super TV. alles werkt fijn via de home knop, ik kan zelfs de DVR die van panasonic is bedienen via de afstands bedienning van de tv, gewoon on screen op de tv. werkt super en gemakkelijk. Ook NETtv werkt zeer goed, youtube, uitzending gemist enz enz. het werkt gemakkelijk. Het geluid is echt goed. ook het beeld is mooi strak en makkelijk op je eigen wens af te stemmen. echt een aanrader.....

JelteC 10-01-2012

Kan iemand mij vertellen hoe ik die firmware/software kan updaten? Tv bevalt verder goed en alles werkt prima, alleen inderdaad regelmatig problemen met NetTV!

Patrick67 29-12-2011

Beste Zjemmie,

heb je de firmware onlangs nog geupdate? Alleen in december 2011 al, zijn er 2 updates uitgekomen. Ik kijk trouw elke maand of er een nieuwe update is - en ik kom erg weinig problemen tegen. Gebruik NET TV dagelijks en heb nooit dat de PHILIPS SERVER niet gevonden kan worden, dus misschien is een firmware-update nodig?

Voor de andere gebruikers: het is wel een beetje flauw om na een half jaar gebruik nu PHILIPS ineens de schuld te geven dat sommige aansluitingen niet handig zitten. Okay, toegegeven, ze zitten niet allemaal op de meest ideale plaats, maar dat kon je bij aanschaf weten. En om dan na een half jaar je beoordeling zo naar beneden bij te stellen, dat verdient deze PERFECTE TV niet.

bedrogene 28-12-2011

Dat probleem heb ik ook Phillips gebeld op een gratis nummer hij moet geupdated worden krijg nu een usb-stick opgestuurd [gratis] en dan moet het verholpen zijn .Succes

dietrich 06-01-2012

ik had ook problemen met net tv, bleek te liggen aan nieuwe software die geinstalleerd moest worden

patings 20-08-2011
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

Sluit me helemaal aan bij de recente reviews. Een prachtig toestel. Ik zit nog op analoog maar heb helemaal geen haast om over te stappen op digitaal (ook met de bijkomende nadelen, nu b.v. een centrale met TV in alle kamers!). Ook op analoog is het beeld prachtig.
En inderdaad nauwelijks spiegeling, dat is voor ons erg belangrijk gezien het hele "lichte" huis.

Ik vind de afstandsbediening juist wel fijn. Niet te klein en met AAA batterijen die lekker lang meegaan. Met net NET-TV en Internet (met de PTA01 wireless USB adapter) en on-line help gebruik je de afstandsbediening namelijk nog vaker.

Inderdaad het geluid is wat minder (TV staat helemaal vrij, dus niet tegen een muur) maar ja, dat is inherent aan alle platte TV's. Toch nog steeds helder en voldoende. Ben nu wel aan het proberen met kleine speakers op de hoofdtelefoon aansluiting omdat we juist veel naar praatprogramma's kijken (luisteren !).
Helemaal blij... ook met de verschillende energiebesparende mogelijkheden !

FM69 19-08-2011
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

Nu deze tv zeven weken in bezit. Elke avond verbaas ik mij nog over de superstrakke, heldere beelden! Ik gebruik hem met CI+ en dat werkt goed. Na koop direct firmware updaten via site van Philips en dit goed installeren op tv. De tv goed resetten zodat deze ook de firmware activeert. Daarna geen centje pijn. Het installeren van de tv kanalen of extra apparatuur gaat simpel en er is een handige uitleg geinstalleerd. Waardoor je via de tv de handleiding kunt lezen en direct kan toepassen.
De ambi-light werkt fantastisch op de witte muur waar ik hem heb opgehangen, echt een extra plus.
De afstandbediening is klein. Hij werkt met twee ringen bijvoorbeeld om teletekst te krijgen of de tv-gids. Hier vergis ik mij wel eens mee. Dit is het enige minpuntje wat ik mij kan bedenken.
In mijn ogen is de prijs/kwaliteit verhouding prima!
super tevreden

Kieleke 19-07-2011
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

TV nu vier weken ik bezit. Nog steeds analoge aansluiting en vrienden vragen me nu of ik toch al overgestapt ben. Niet dus... of te wel super duidelijk analoog beeld. Makkelijk te instaleren en te bedienen.
Ik kan deze TV alleen maar aanbevelen. Voor dat geld een super TV in huis.

Mountainboy 22-05-2011
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

TV nu enkele maanden in bezit en dus tijd voor een beoordeling. De 7605 bevalt erg goed. Makkelijk in gebruik en ook NET TV aansluiten was in een paar stappen gedaan. Uitzending gemist, RTL gemist en Videoland on Demand bieden echt toegevoegde waarde ten opzichte van een TV zonder deze mogelijkheden. Hij hangt inderdaad als een schilderij aan de wand.

RSWoning 10-05-2011
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

De beeld- EN geluidskwaliteit zijn heel hoog voor een flatscreen. Grote kijkhoek en geen spiegeling door het matte scherm. Het besparen van knoppen op de remote betekent dat veel keuzes in menu's zijn verstopt. De Internet mogelijkheden zijn super. RTL XL, Uitzending gemist, NU.nl, buienradar, fileberichten, etc. etc. Heel handig, en het werkt snel. De zapsnelheid is ook prima.
Mooie omlijsting en Ambilight is heel prettig omdat de overgang van beeld naar (donkere) muur veel vloeiender is.

Gijs12 18-04-2011
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

Ik heb deze tv nu 3 weken in bezit en moet zeggen dat ik uitermate tevreden ben.Beeld is echt een 10 waard.(ik kijk digitaal met module,prachtig en makkelijk).
Installeren is echt een eitje:opdrachten via de tv opvolgen en klaar.
Geluid zeker een 8,ik vind wel dat veel mensen zeuren over het geluid en dat ze het slecht vinden.Ik ben zeer tevreden over het geluid.Ben goed en uitgebreid ingelicht over deze tv.Wilde eerst voor de 37pfl7675 gaan maar daar betaal je honderden euro's meer voor.Deze is echt niet slechter.Wat nettv betreft heb ik nog niet gebruikt,komt nog wel en daar heb ik hem ook niet voor gekocht.Ik wilde alleen een goede tv en die heb ik nu.Ik ben ontzettend blij met deze tv,echt een aanrader!

dietrich 06-01-2012

Gijs, het probleem met de usb had ik ook, een usb splitter gebruik ik nu met zowel de wifi als gewone usb erin, werkt probleemloos bij mij.Probleem met sd kaart herken ik niet, die heb ik erin, en laat ik erin. succes, Dietrich

Robkempers 18-03-2011
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

Deze televisie gekocht vanwege de goede beeldkwaliteit, echter ook om het energie verbruik. Beeld is werkelijk heel goed echter de televisie gaat niet helemaal goed om met automatisch vullen in combinatie met satelliet ontvanger. Hier heb ik weel een oplossing voor gevonden alleen als er 3:4 uitgezonden wordt geeft hij op HD ook dit formaat en niet hele beeld (bij vorige TV was ook Philips was dit veel beter) ik vind dit geen probleem ook de teletekst gaat niet goed en de service afdeling van Philips weet hier te weinig van en kan geen goed antwoord geven wel reageren ze snel op vragen en software updates want ik had ook problemen met geluid via HDMI wat na de laatste software update is opgelost en teletekst kijk ik via de computer. Maar het belangrijkste is dat ik een zeer mooi beeld heb dit komt ook door de satelliet ontvanger

Patrick67 14-03-2011
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

Sinds begin maart 2011 in het bezit van deze TV. Het is het beste wat me de laatste jaren is overkomen. We hebben tientallen tv's bekeken, maar deze sprong er qua beeldkwaliteit toch echt uit. Ambilight is een geweldige optie, die pas thuis echt goed tot zijn recht komt; geen seconde spijt van gehad. De internet apps en vrije internettoegang zijn prima. Wat eerder is aangegeven, het blijft natuurlijk een tv en geen computer - maar het is toch desondanks geweldig wat je er allemaal mee kunt. Als je ook de optie hebt om zenders in HD te bekijken, weet je echt niet wat je ziet, zo ontzettend scherp en veel details.
Sinds we deze tv hebben, heb je soms echt het gevoel dat je er zelf tussen loopt, iets wat we bij de 'beeldbuis' nooit ervaren hebben. Afstandsbediening is een prima ding, alleen hadden hier wat meer knopjes op gemogen; teletekst bediening bijvoorbeeld is wat omslachtig. Instellen van digitale tuner VOOR plaatsen van de HD-ontvanger of CI+ kaart staat ook nergens goed beschreven. Gelukkig brengt YOUTUBE hier met een stap voor stap filmpje uitstekende uitkomst. Ben nooit zo'n Philips fan geweest, maar dat is veranderd met de komst van deze TV. Echt een aanrader. Ben wel benieuwd hoe lang we van dit prachtexemplaar kunnen genieten; niemand weet natuurlijk de exacte levensduur van dit soort LED-TV's.

aadje01 25-02-2011
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

Ben in het algemeen zeer tevreden over de TV. De doorslag om deze TV te kopen was de zeer goede beeldkwaliteit en de geringe schittering van de glasplaat. Als je gewend bent aan de werking van de afstandsbediening dan vindt ik het gebruiksgemak zeer goed. De mogelijkheden van NET.TV en communicatie met de PC zijn ook zeer acceptabel. Het is natuurlijk geen computer maar een TV, dus mag je ook niet verwachten dat de TV werkt als een computer. Verder wil ik opmerken dat heel veel problemen die in de revieuws naar voren komen zijn op te lossen als je de telkens zorgt dat de nieuwste firmware op je TV is geïnstalleerd.
Problemen met spontaan uitgaan en wegvallen van geluid strepen in het beeld enz zijn hier vaak door op te lossen, daar dit software bugs zijn die door de nieuwste firmware worden opgelost.

live4evil 22-01-2011
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

Wat zoek je in een TV is een belangrijke vraag als je deze TV overweegt te kopen.

Wij hebben de tv nu 5 maanden, gekocht om de volgende redenen: in onze kast was 37 inch maximale grootte voor een tv. in een kast is ambilight super. we wilden LED (warmte, energiebesparing) en internet TV en 100 HZ. als je dan al die criteria invoert in kieskeurig, dan hebben we keuze tussen deze philips en een panasonic.

Op zich voldoet de tv voor alle dingen die we wilden:

super beeld, echt fantastisch. ambilight maakt dat je heel rustig kijkt. geluid voldoende (wij hebben trouwens geen home cinema set, maar vinden de tv zelf voldoende geluidskwaliteit geven). op zich voldoet internet wel - maar ik hoop dat er snel meer services komen.
Philips heeft Net tv gemaakt, met bv een beperkte you tube. echte you tube via internet toont veel meer filmpjes maar pakt weer heel traag op de tv. soms is internet ook te traag om uitzending gemist te draaien - ligt het aan de TV of aan ons netwerk? (onze TV werkt via draadloze PT1 adapter)

ik hoop dat er toepassingen komen als flash player en zo - want heel veel dingen speelt de internet functie niet af
Philips reageert wel goed op de helpdesk - onze laptop kreeg geen contact met de TV (bleek aan geluidsinteliingen laptop te liggen) --> paar keer op een neer mailen en alles deed het

Een echt minpunt: de menu's en afstandsbediening: die ziet er mooi uit, maar er zitten gewoon te weinig knoppen op. gevolg: 2 of 3 keuzes maken dan heb je pas wat je wilt: bv teletekst starten? eerst de teletekst knop indrukken - daar achterzit keuze menu, moet je nog eens teletekst kiezen.
er zit niet eens een knop om snel te kijken hoe laat het is, en de Programma gids toont alleen maar de programma's van de zender die je kijkt - niet een overzicht van alles met een timer functie.

wij hebben ook een samsung tv (le40B530PTW)en het blijft moeilijk kiezen: Philips kijkt veel mooier en fijner, maar Samsung menu's zijn veel beter net als die afstandsbediening.

philips - doe nou eens een goede update van de menu's, kopen wij er een andere afstandsbediening bij, dan is het helemaal een top TV

Schiedammer 16-01-2011
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

Voordat ik deze tv kocht, heb ik overal info op internet gezocht, vooral de reviews overal gelezen. Geen spijt van deze aankoop. Schitterend mooi scherp beeld, zelfs zonder HD kanalen, te zien vanuit vele hoeken. Ambilight prachtig, vooral 's avonds een enorme aanwinst in onze huiskamer.

Het was alleen even puzzelen met aansluiting van twee dvd-spelers en playstation, best wel verwarrend in het menu wat nu waar zat. Maar nu ook aan gewend.

Vormgeving prachtig, lekker strak en wat ik vooral zo belangrijk vind: geen spiegeling van het beeldscherm, dat is wel enorm bij Samsung bijv.beeld die ook schitterende tv's had, maar de ontspiegeling van de Philips heeft bij mij de doorslag gegeven.

Minpuntje: tot nu toe ging 2 keer de tv spontaan uit, na zo'n drie uur kijktijd, terwijl er geen timer was ingesteld oid. Alles nagekeken, nergens iets kunnen vinden.

Arie 30 16-01-2011
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

Een prima televisie voor die centen. Wij gebruiken hem bij interactieve tv en hebben weinig problemen gehad met instellen. Wel vervelend dat we bij het wisselen naar de dvd speler steeds het menu moeten instellen en dat dit niet automatisch gaat, onze vorige tv deed dit wel. Het geluid is redelijk, maar omdat we dit alleen gebruiken bij praatprogramma's is dit geen probleem. Bij muziekprogramma's gebruiken we de geluidsinstallatie die ook rechtstreeks op de ontvanger is aangesloten.

WilcoDekker 02-01-2011
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

TV is prachtig. Alleen jammer dat er tot twee keer toe een kapot toestel is geleverd. De eerste keer ging de tv al stuk na een paar uur kijkgenot. Kon in de winkel in Appingedam omgeruild worden. Eenmaal terug thuis bleek ook nieuwe toestel niet foutvrij. Allemaal vervelende witte strepen in het beeld. Deze zijn zelfs te zien in HD-demofilm welke is geinstalleerd op de tv. Op de eerste was het beeld fenominaal, in één woord geweldig, maar ging snel stuk. Deze klacht op nieuwjaarsdag gemaild aan plattetvdiscounter. Ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen.

astraathof 31-12-2010
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

Advies: koop dit toestel niet.
Wij hebben deze half augustus aangeschaft. Hadden gehoopt met Philips een goed toestel te hebben gekocht.

Als snel problemen: zwart beeld, tv spontaan uit, backlight blijft branden, kanalen die niet werken, storing bij Nederland 1 en 2, RTL 5 werkte helemaal niet meer (melding verkeerde video format), storing als de magnetron aan gaat, computer die aangaat door de afstandsbediening van de tv etc. etc.

Monteur langs geweest. Nieuw mainboard geplaatst. Problemen niet verholpen. Weer contact opgenomen met Philips. Nieuwste software zou worden toegezonden (nog niet beschikbaar op internet). Niet gebeurd. Moet je zelf weer achteraan bellen.

Problemen nog altijd niet verholpen, ook niet na volledig nieuwe installatie. Wederom monteur langs. Die gaf aan ons niet verder te kunnen helpen.

Wederom contact met Philips. Wilden definitieve oplossing. Monteur zei: Wellicht heeft u een maandagochtend product. We wilden het toestel ruilen voor een nieuwe of geld terug. Dat kan niet bij Philips. Philips zou ons terugbellen voor een oplossing. Na 3 (!) weken wederom ZELF teruggebeld.

Oplossing van Philips: we sturen wederom monteur langs, ditmaal om toestel op te halen. Ondertussen zou afdeling Commercieel van Philips nadenken hoe ons te compenseren (toestel ruim 300 euro minder waard ondertussen en we zijn actie van gratis Blue Ray DVD speler misgelopen).

Philips komt afspraken WEER niet na. Telefonisch kunnen de mensen alleen zeggen: sorry, dat gebeurt anders nooit. Oeps. Excuses meneer etc. Na 2 weken gebeld met de vraag in hoeverre Philips gaat compenseren. Niks.

Een consument moet de fabrikant in gelegenheid te stellen het product te repareren. Mee eens, maar 3 maal? Kost me 5 vrije dagen om iedere keer een monteur te ontvangen. De montagedienst van Philips hanteert namelijk een tijdsbestek van 5 uur!

Kortom, het is uitermate slecht gesteld met de duurzaamheid van het product. De klantenservice is minimaal net zo slecht. Heel jammer, we hadden meer van 'ons' merk verwacht.

RobD1962 30-12-2010
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

Ik heb de TV bij Hifi-corner in Groningen besteld. Snel geleverd door TNT. Meteen aangesloten en genieten. De TV heeft veel mogelijkheden, bv foto's en muziek afspelen van laptop of netwerkserver in mijn netwerk (DNLA), Nettv voor internet en gemistte programma's en films huren. Het bedienen met afstandbediening en menu's op de TV vergt enige gewenning, maar er zijn ook andere afstandbedieningen in de handel die overzichtelijker zijn. Beeld kwaliteit is goed, geluid wat minder maar aangesloten op mijn oude home theater system is wel goed voor muziek en films. Design van de TV is erg mooi. Echter na 5 dagen ging de TV al kapot. De hele zondag gekeken en toen ik van de digitale ontvanger wilde overschakelen naar TV kreeg ik geen beeld meer. TV uitgezet met de schakelaar en na 15 seconden weer aangezet. De schakelaar begon te knetteren en er kwam een brandlucht uit. De TV deed niets meer, voor de veiligheid heb ik maar de stekker uit het stopcontact gehaald. Dit is een terugkerend probleem van Philips TV's, is het dan zo moeilijk een deugdelijke schakelaar in een TV te zetten? Gezien de aanschafprijs mag je dit toch wel verwachten. Gelukkig kon ik de TV retour sturen en heb ik een compleet nieuwe gekregen. Nu afwachten of deze goed blijft functioneren...

o en s 28-11-2010
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

Geweldig mooie tv. Samen met digitale tv van upc geweldig beeld en voor zo'n dunne tv kun je geen beter geluid verwachten.En voor de rest afwachten.

Karel45 11-11-2010
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

Beeldkwaliteit valt zwaar tegen. Vooral bij bewegend beeld zie je dat het beeld niet scherp is. Ook heeft het beeld veel last van moire effect, dus iemand met een streepjespak daar kan de tv niet mee overweg. Ik maak gebruik van UPC HDTV. Al andere HDMI kabel geprobeerd, maakt niet uit. Valt mij erg tegen voor een 100 Hz toestel. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

TV heeft wel een mooie omlijsting.

Patrick Wijn 19-10-2010
Geschreven voor: Philips 37 PFL 7605 H/12

Super TV. nu een maandje in gebruik, maar nog geen moment spijt van gehad. Super beeld en vormgeving en makkelijk in gebruik. Mooi design stuk in de woonkamer. Had alleen met het instellen van de digitale tv ontvangst (DVB-C) wat moeite. Ik kon mijn netwerkID niet invoeren waardoor ik alleen analoge zenders gevonden kreeg. oplossing: zet je tv bij stap 1 op bv Noorwegen ipv Nederland en voer de gegevens bij instellingen juist in voordat je start met zenders zoeken. Als het goed is komt het signaal nu wel binnen en herkend de tv je netwerk ID nu automatisch.