HKC 32C9A - HD tv

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HKC 32C9A - HD tv op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Anissa 25-10-2018

Goed beeld

Geschreven voor: HKC 32C9A - HD tv

Vorige week deze tv binnen gehad en heel blij over deze toestel. Nog nooit ik heb gekocht een tv welke is zo goedkoop en toch goede beeld bij ons gebruiken wij hem voor in de winkel voor menu te laten zien en werktt heel goed. Wij maken menu op computer en dan op USB kan hij afsplen loopt vanzelf door als je hem anzet. Levering ging ook goed via bol.com was al snel binnen de volgende dag op tijd bezorgt.

Ryan 15-10-2018

Leuk toestel voor goede prijs

Geschreven voor: HKC 32C9A - HD tv

TV voor op de slaapkamer en daarvoor uitermate geschikt. Het geluid valt wel wat tegen maar voor deze prijs mag ik niet klagen. Instellen van de CI+ ging in eerste instantie niet heel erg soepel maar na wat contact met HKC was dat ook snel opgelost.
Als het geluid wat beter was geweest dan zeker een 10 voor de prijs wat je betaald

Pluspunten

• Goede beeld
  • CI+ werkt goed
  • Beeldkwalitiet

Minpunten

• Geluid mindere kwaliteit
  • Installatie CI+ in eerste Instantie

Orlando 11-10-2018

Super voor deze prijs!

Geschreven voor: HKC 32C9A - HD tv

We zochten een kleine TV voor erbij op de slaapkamer van de kinderen, deze gevonden op bol.com en na het lezen van de reviews daar toch maar besteld(onbekend merk voor ons maar voor dit geld kun je geen breuk lopen)
Aangesloten en het beeld is dikke prima, er zit zelfs een scartaansluiting op voor de dvd speler dus de kids kunnen lekker filmpjes kijken op jun eigen kamer nu!
Geluidskwaliteit is niet optimaal maar voor het gebruik is het prima.

Pluspunten

• Voordelig
  • Scartaansluiting
  • Ziggokaartslot

Minpunten

• Geluid