De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hisense 65U8KQ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

b****************@m****** 23-12-2023

Topper

Geschreven voor: Hisense 65U8KQ

Gemakkelijk in de bediening en de beeldkwaliteit is geweldig.
Zeer tevreden met de keuze van deze TV.

webcare-7 27-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Een topper, kijk dat lezen wij natuurlijk graag. Fijn dat de televisie zo goed bevalt. Bedankt voor de mooie review en reviewscore.

Wij wensen jou veel kijkplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Marcel uit Wassenaar 26-08-2023

Review Hisense 66U8KQ (2023)

Geschreven voor: Hisense 65U8KQ

Deze televisie heeft mij positief verrast. De kleuren spatten van het scherm. Het geluid is met een geintegreerde sounbar met volle bas een genot om naar te luisteren, je beleeft een film in plaats van dat je er naar kijkt. Vidaa 7 mag dan geen Google TV zijn maar vele apps zijn ruim aanwezig, en nieuwe apps worden regelmatig toegevoegd.

Mijn persoonlijke ervaring een top televisie voor een gunstige aantrekkelijke prijs.

Pluspunten

• Mooi Helder Beeld
  • Perfect Geluid
  • Vidaa 7

Officiele reactie van Atag 28-08-2023

Beste Marcel,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met het beeldkwaliteit van de televisie.
We wensen je veel kijkplezier toe.

h*******@g******** 21-08-2023

Ideale grote televisie voor gamen

Geschreven voor: Hisense 65U8KQ

Het design van deze televisie is klassiek. Box zit mooi onder het scherm verwerkt. Het design van de monopoot is strak en zeer stabiel. Aantal aansluitingen voldoende en van goede kwaliteit.

De beeldkwaliteit is zeer goed; helder en scherp. De surround vind ik iets minder; met name bij het gamen met PS5 heb ik het idee dat ik geluid achter mij mist. Net of de surround niet volledig was. Bij een aantal films hetzelfde.

Het instellen van streamingsdiensten ging heel makkelijk en snel. De smart functionaliteit werken eenvoudig en goed.

De eerste reactie van mensen welke bij ons op bezoek kwamen, was dat het scherm erg groot is. Echter ervaar ik dit niet zo. De minimale aanbevolen afstand van de televisie is 3 meter en ik ben er heel snel aan de grootte gewend. Heerlijk met films!

De gamemodus op deze televisie wordt binnen het gezin als ideaal ervaren. Zeker ook de aparte instellingen hierbij (zoals FPS). Tijdens het gamen met PS5 en diverse spellen (Call of Duty, Formule 1) blijft de kwaliteit goed. Geen blokje of iets dergelijks tussendoor welke je bij oudere televisie nog wel eens ziet als de televisie moeite heeft met het weergeven.

Wij stemmen onze inrichting van de kamer nog wel eens af op bepaalde games. De kabel voor stroom is voldoende (ongeveer 1,5 m), maar persoonlijk had ik het prettig gevonden als het iets langer zou zijn.

Ik heb het televisie nu een aantal weken mogen testen, zowel met gamen als televisie. Over beeldkwaliteit zeer tevreden. Ik merk wel dat wij de televisie meer gebruiken voor het gamen dan voor het kijken van bijvoorbeeld films.

Pluspunten

• Scherpe beeldkwaliteit
  • Eenvoudig in te stellen
  • Voldoende aansluitingen
  • Bioscoopervaring

Minpunten

• Surround achter niet altijd opgemert
  • Stroomsnoer 1,5 meter

Officiele reactie van Atag 22-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je deze TV hebt mogen testen.

Met name het gamen op deze TV is gelukkig helemaal naar wens. Door de speciale gamemodus en aparte instelling blijft de kwaliteit ook met de nieuwe generatie consoles goed.
Ook is het beeld lekker groot, zodat ook films kijken zeker geen straf is.

Je punt over het geluid nemen we mee in de verdere productontwikkeling.

Bedankt voor jouw mooie boordeling!

Suzan

Hans Jansen 20-08-2023

Fijne gezinstelevisie

Geschreven voor: Hisense 65U8KQ

Met de Hisense ULED 65U8KQ kunnen we geweldig televisie kijken, de kleuren komen zeer realistisch over. Je hebt verschillende standen waarin je de tv kunt zetten. Wij kijken veel films en series en vooral voetbalwedstrijden, deze komen zeer goed in beeld. De ingebouwde soundbar zorgt ervoor dat je een geweldig en duidelijk geluid hebt. Door het grote formaat van de tv (65 inch) kijken we nog fijner televisie.
Verschillende SMART functionaliteiten vinden onze kinderen ook zeer prettig, makkelijk schakelen.
Een zeer prettig tv voor het hele gezin.

Pluspunten

• ingebouwde sounbar
  • geweldig mooie kleuren

Minpunten

• nog niet gevonden

Beste Hans,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met de televisie en je hiermee volop kan genieten van film en voetbalwedstrijden.
We wensen je veel kijkplezier toe!

Bessie 20-08-2023

Een mooie TV van Hisense met allerlei moderne innovaties

Geschreven voor: Hisense 65U8KQ

Ik heb de Hisense 65-inch (65U8K) Uled TV een tweetal weken thuis en moet eerlijk zeggen dat het me pas na een aantal dagen tot mij doordrong dat het een hele mooie TV is. De eerste dag zag ik niet zo direct de grote verschillen die wel aanwezig zijn ten opzichte van mijn eigen TV.
Het design/uitstraling vind ik echt erg mooi. De TV is bijna rand loos behalve natuurlijk aan de onderzijde.
De beeldkwaliteit is echt mooi. De mini-led local dimming zorgt voor een krachtig contrast. Omdat duizenden lampjes in het scherm individueel oplichten of dimmen, zijn donkere delen van het beeld erg donker. Hierdoor zie je veel details in donkere scènes, tijdens bijvoorbeeld een actiefilm of spannende game. De 10 bit kleurdiepte en HDR ondersteuning maakt beelden nog gedetailleerder. Film, sport, games, in een typische huiskamer bekijken we dat allemaal, en daarmee levert deze tv mooie resultaten.
Het geluid is zeer zeker degelijk te noemen en doordat de soundbar is ongebouwd zorgt deze voor een goed geluid. Ik heb mijn eigen soundbar dan ook niet erop aangesloten (ook al wat gedateerd). Stemmen tijdens een tv programma klinken helder, terwijl filmmuziek of een explosie bij een actiefilm erg vol en krachtig klinken. Zo zit je helemaal in de film.
Het gebruikersgemak vind ik vrij éénvoudig, de eerste setup werd gedaan door de
bezorgers en vond deze niet echt moeilijk in te stellen echter als je er wat meer van wilt
weten en uiteraard veranderen, maar gezegd ben ik niet helemaal tevreden over de standaard
instellingen. Ik heb daarom wel al wat functionaliteiten verandert en nog andere instellingen.
De afstandsbediening is zwart met grijs en is zeer uitgebreid, ‘s avonds is het erg onduidelijk waar alle knopjes zitten met als gevolg dat je vaak mis doet drukken. Gezien de grote van de afstandsbediening zou het voor mij prettiger zijn als er meer ruimte tussen de knopjes zou zitten en helemaal in een lichter kleur zou gemaakt worden. Er staan wel knopjes op die je rechtstreeks toegang geven tot diverse streamingsdiensten.
Tevens is dus ook de entertainment van alle gemakken voorzien en een groot aantal apps zijn te installeren dit ging super makkelijk via mijn telefoon, wat handig!

Pluspunten

• Mooi helder beeld
  • Diverse aansluitmogelijkheden
  • Verversingssnelheid (gamen)
  • Google assistent

Minpunten

• Afstandbediening

Beste Bessie,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie en uitgebreide review. Het doet ons goed om te lezen dat de televisie goed bevalt en je zo tevreden bent over de beeldkwaliteit.
We wensen je veel kijkplezier toe.

Dees 18-08-2023

Test Hisense ULED 65U8KQ

Geschreven voor: Hisense 65U8KQ

Ik heb de Hisense ULED 65U8KQ Televisie mogen testen.
De afmeting van de doos is aanzienlijk, als ook het gewicht van deze tv. Het design ziet er mooi uit met de soundbar aan de gehele onderkant van het beeldscherm, echter is het grote plateau waar de tv op staat voor mij storend. Mijn persoonlijke mening is het uiterlijk van deze “poot” te duidelijk aanwezig en hierdoor een te grove uitstraling geeft. De afstandsbediening is zwart met grijs en is zeer uitgebreid, ‘s avonds is het erg onduidelijk waar alle knopjes zitten met als gevolg dat je vaak mis doet drukken. Gezien de grote van de afstandsbediening zou het voor mij prettiger zijn als er meer ruimte tussen de knopjes zou zitten en helemaal in een lichter kleur zou gemaakt worden. Wat ik ook jammer vind is dat de bovenkant scherp aanvoelt, omdat deze rechthoekig is, dit zou ik zelf afronden. Er staan wel knopjes op die je rechtstreeks toegang geven tot diverse streamingsdiensten.
De kwaliteit van het beeld is heel helder en gedetailleerd, ik heb diverse beeldkwaliteiten uitgetest en het rustigste kijk ik met de dynamische instelling. Wel wil ik een kanttekening maken bij het formaat van het 65” scherm, wanneer je op een afstand van circa 2,5 meter zit, lijkt het of je op de onderste rij van een bioscoop zit. Ik kreeg hier hoofdpijn van, maar nadat ik 1 meter verder van het toestel af ging zitten, was het kijken veel prettiger en rustiger.
De aansluitingen aan de achterkant zijn duidelijk gemarkeerd en voldoende om diverse andere apparatuur in te prikken.
Ik luister graag naar muziek en zowel in de buurt van het toestel als in een andere ruimte is het geluid helder en duidelijk. Bij het kijken van films is het geluid meeslepend en krachtig, het lijkt of je deel uitmaakt van de film.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Geluid
  • Soundbar onder het scherm

Minpunten

• Voet onder tv
  • Gewicht
  • Afstandsbediening

Beste Dees,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je onze televisie hebt mogen testen en dit goed is bevallen. Jouw feedback waarderen wij enorm en hebben wij doorgezet naar de betreffende afdeling.

Manonv 14-08-2023

Geweldige tv!

Geschreven voor: Hisense 65U8KQ

Ik ben een van de gelukkigen geweest om deze tv te testen. Wat een geweldige tv. Super scherp beeld. Het installeren van alle apps en tv zenders ging super eenvoudig via mijn mobiel. Wat handig! Het geluid is zeer goed! Enige minpuntje was het monteren van de steun. De handleiding was hierin niet erg duidelijk maar uiteindelijk is het wel gelukt. Games spelen op deze tv is een genot. Het lijkt wel of je IN het spel zit!

Pluspunten

• Super scherp beeld
  • Installatie apps gaat heel makkelijk

Minpunten

• Monteren steun

Officiele reactie van Atag 15-08-2023

Beste Manon,

Wat leuk dat je deze TV hebt mogen testen!

Het mooie beeld en goede geluid zijn jouw gelukkig prima bevallen. Ook het instellen van de apps was gemakkelijk en snel voor elkaar.

We willen je bedanken voor deze prachtige beoordeling!

Suzan