Samsung UE32K5600AW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE32K5600AW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bart Elsebos 16-09-2017

Goede smart tv

Geschreven voor: Samsung UE32K5600AW

Bij Foka in Rotterdam deze TV gekocht als smart tv voor in stacaravan op de camping.
Installatie zeer eenvoudig. Makkelijke bediening. Goed beeld en geluid. Vele mogelijkheden waaronder Netflix, YouTube, Spotify en RTL-XL app.
Goede connectiviteit met (Samsung) smartphone.

Pluspunten

• beeld
  • bedieningsgemak
  • makkelijke installatie
  • snelle toegang tot apps
  • connectiviteit met smartphone

Minpunten

• geen

Freek 30-07-2017

Vlotte levering, probleemloos instelmenu

Geschreven voor: Samsung UE32K5600AW

Wij waren nog jong-bejaarde gebruikers van een analoge TV. Met de aankoop van deze digitale Smart-TV betraden we een voor ons onbekende nieuwe 'wereld'. Bestelling en levering door Foka: chatvragen vlot en correct beantwoord, ene dag besteld en volgende dag op de aangegeven tijd thuis afgeleverd. Nu 2 dagen in bezit. Na uitpakken en het doornemen van de documentatie TV aangesloten, waarna het instellen snel en zonder problemen lukte, inclusief wifi-verbinding. De afstandsbediening moet je even leren kennen, maar gaf daarna geen problemen. Ondanks dat wij nu nog het analoge kabelsignaal gebruiken, is het beeld verrassend scherp en helder, met goede kleurwaarden. Ook het geluid via de TV-speakers is goed. Internetten lukt, maar dat gaat wat lastiger dan op een laptop of tablet. Verder middels een USB-stick eigen digitale foto's op het TV-scherm bekeken. Ook hierbij was de presentatie een positieve verrassing. Je kunt de fotoserie handmatig of automatisch (met keuzes voor afwisselende overgangen) laten door-scrollen. Onze indruk na twee dagen is, dat we voor een redelijke prijs een bij onze wensen passende TV hebben gekocht.

Pluspunten

• snelle installatie zonder problemen
  • helder TV-beeld van goede kwaliteit
  • mooie kleuren
  • makkelijke afstandsbediening

Minpunten

• tot nu toe geen

Stefan 10-07-2017

Prima televisie, scherp beeld

Geschreven voor: Samsung UE32K5600AW

Wij gebruiken de TV met een CI+-module van Ziggo, scherp beeld, makkelijk instellen. Afstandbediening ziet er wat goedkoop uit maar functioneert goed. Gekozen voor deze TV omdat het een SmartTV is dus meer te bieden heeft dan een standaard TV.

Pluspunten

• beeld
  • functionaliteiten

Minpunten

• nog geen ontdekt

Patrick 09-07-2017

Erg goed

Geschreven voor: Samsung UE32K5600AW

Goede tv met mooi beeld en erg goed geluid,veel aansluitmogelijkheden en supersnel internet.........

frans 27-06-2017

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung UE32K5600AW

Zeer goed, scherp beeld met goede kleurcombinaties. Ik ben er zeer tevreden over en kan het aanbevelen aan ander kopers.

Jan 03-05-2017

Geweldige tv.

Geschreven voor: Samsung UE32K5600AW

De TV voldoet aan al mijn eisen.
Beeld is werkelijk voortreffelijk, mooi scherp en helder. Geluid is ook dik in orde.
De installatie is ook vrij eenvoudig, gewoon door het menu lopen.
Ook foto;s vanaf mijn smartphone worden goed weergegeven.

Pluspunten

• Mooi helder beeld
  • Goed geluid
  • Eenvoudige bediening.

Sanne Kobben 14-01-2017

Super mooie TV

Geschreven voor: Samsung UE32K5600AW

Ik heb deze tv nu 2 weken en ben nog steeds tevreden. Mooi beeld, goed geluid en mooie vormgeving. Apps op de tv makkelijkt te bedienen via je mobiel. Kortom super TV.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit verhouding
  • Goed geluid
  • Mooi beeld
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen minpunten tot nu toe

T. Steenbeek 03-11-2016

Prachtig beeld!

Geschreven voor: Samsung UE32K5600AW

Omdat deze TV pas net is uitgekomen en door de Consumentenbond als Beste werd beoordeeld, heb ik deze TV aangeschaft. Op internet kwam ik voornamelijk lovende reviews tegen. En ook ik ben lovend over deze TV. Het beeld is werkelijk prachtig, helder en scherp. Ook het geluid is prima in orde, Er zit een kleine startpagina bij, die voldoende is om alles binnen korte tijd draaiend te krijgen. Als laatste: de TV op zich ziet er mooi uit, zowel het voetje als de kleine zilverkleurige rand rondom.

Pluspunten

• scherpte
  • kleuren
  • gemakkelijk instelbaar
  • afstandsbediening

Tiemen 21-02-2017

Ik heb de TYV nu ruim vier maanden in gebruik. Tot op heden geen negatieve punten tegen gekomen. Alles doet het zoals ik bij de koop ook al op had gehoopt. Het is een fijne TV, zonder enige teleurstelling!