Samsung UE40K5600AW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40K5600AW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

schuurmans 25-07-2017

goed beeld EN geluid bij prima prijs

Geschreven voor: Samsung UE40K5600AW

Prima tv en geluid bij de prijs. Als je volstaat met HD een prima keuze. Smart interface handig. Vereist wel snelle internet verbinding.

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • desing

Minpunten

• handleiding kan beter
  • energiegebruik kan in standby beter

Luuk 12-07-2017

Prima televisie, goede bediening

Geschreven voor: Samsung UE40K5600AW

Voor deze prijs is het een goede televisie. Het is in september '16 door de consumentenbond ook beoordeeld als beste koop. Deze televisie is mooi vormgegeven. Aan de voorkant zit een mooie onopvallende grijze rand. De TV is direct te gebruiken.

Pluspunten

• Mooi vormgegeven
  • goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Heel wat apps geïnstalleerd die je niet gebruikt

boontje 28-04-2017

Goed beeld, slechte audio uit aansluitingen

Geschreven voor: Samsung UE40K5600AW

Nu 2 weken in gebruik. Beeld is mooi scherp.
Maar..... mijn vrouw luistert altijd met een koptelefoon en loopt daarmee meestal door het huis en de tuin. Op mijn oude Samsung tv liet ik de aansluiting via een lineout van de scartaansluiting lopen, die is op deze en veel andere tv's echter niet meer aanwezig.
Ik gebruikte de scart zodat ik soms ook mee kon luisteren wat er op tv was.
Erger nog er is zelfs geen koptelefoon aansluiting meer aanwezig. Dus een goede kwaliteit bluetooth koptelefoon aangeschaft. Blijkt via de instellingen ook via de luidsprekers te werken. Echter bij BT gebruik werkt de klankinstelling niet meer dus het geluid is even goed als de luidsprekers en dat is slecht. Daar komt bij dat mijn vrouw de menustructuur te ingewikkeld vindt om even BT te koppelen zodat ik een paar keer per avond deze handeling moet uitvoeren. Een aansluiting via optisch met een audioextractor zou dan misschien kunnen, maar het geluid op de luidsprekers doet dan met geen mogelijkheid meer mee. Op deze manier heeft de slogan van Samsung; tv kijken wordt is meer hetzelfde, wel een heel andere betekenis gekregen.
Ik had waarschijnlijk wat meer modellen op deze mogelijkheid moeten meenemen bij mijn beslissing en ik kan deze tv voor degenen die audio uit belangrijk vinden dan ook niet aanraden.

Pluspunten

• mooi beeld
  • prijs

Minpunten

• geen audio line out
  • geen koptelefoon aansluiting
  • klankkleur bij BT niet in te stellen

Sarah 29-01-2017

Mooie TV

Geschreven voor: Samsung UE40K5600AW

Heb hem een paar dagen, maar ben zeker mee tevreden. Mooie TV, met een groot scherm en heel veel mogelijkheden.

ron 27-11-2016

mooi beeld strak design en wifi

Geschreven voor: Samsung UE40K5600AW

mooi helder en duidelijk beeld beeld,
slank design,
goed geluid,
goede kwaliteit voor redelijke prijs.

Pluspunten: wifi; beeld

Pluspunten

• wifi

wim 24-09-2016

Mooie vormgeving en helder beeld

Geschreven voor: Samsung UE40K5600AW

De Samsung TV met poot heeft een strakke moderne vormgeving en is gelet op de aanschafprijs een prima aankoop. Installatie is eenvoudig en het beeld is helder.

Pluspunten

• prima aanschafprijs
  • strakke vorm;helder beeld

bokko1 21-09-2016

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung UE40K5600AW

TV gekocht voor mijn zoon die een verstandelijke handicap heeft.
Het is weer een Samsung geworden omdat hij al gewent was aan een Samsung ABD.
Jammer was echter dat als je op de site van Samsung gaat kijken er een heel andere ABD getoond wordt. Trouwens je moet wel op de site van Samsung kijken want een papieren handleiding krijg je er niet meer bij.
Door mijn ervaring met Samsung TV's en door goed op de site van Ziggo gekeken te hebben was het afstemmen van de TV een peulenschil. Het afstemmen ging echt supersnel, daarna de CI+ module met Ziggo kaartje geplaatst en er was HD TV. Het beeld van de TV is echt goed en ook het geluid viel niet tegen, (het geluid wil nog wel eens klinken of er iemand met zijn hoofd in een vuilnisbak zit maar dat was bij deze TV niet het geval)

Pluspunten

• beeld
  • geluid

Minpunten

• geen papieren handleiding
  • andere ABD dan op site

Eric 05-09-2016

Straks design, eenvoudige installatie

Geschreven voor: Samsung UE40K5600AW

Deze tv van Samsung heeft een erg strak design. De dunne rand en het dunne scherm maakt dat hij hartstikke mooi staat in elk huis. Ik heb nog nooit zo'n makkelijke installatie gehad. Een paar kabels inpluggen (o.a. op mijn versterker) en ik had binnen 5 minuutjes een werkende tv met geluid over mijn speakerset.

• Installatie

Jacco 12-07-2016

Gemak dient de mens

Geschreven voor: Samsung UE40K5600AW

Installeren van deze Tv was nog nooit zo makkelijk. Internet werd zo overgenomen vanuit mijn telefoon. Super mooi en helder beeld. Geluid is ook in orde.