De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Margreet 22-09-2021

Zo blij mee

Geschreven voor: Sony KE48A9

Sony KE-48A9 Oled t.v. is geinstalleert wat vlot ging. Een prachtig,scherp beeld, met mooie, niet schreeuwerige kleuren, ingebouwde speaker geeft helder, mooi geluid. Helemaal tevreden, vooral met de prijs, waarop ik nog enige korting kreeg.
Aan te raden!!!

Pluspunten

• Scherp beeld, mooie kleuren
  • Mooi geluid

• Nog niet ontdekt

B.Hardam 15-08-2021

Zeer goede aankoop. Zeker een aanrader.

Fantastische Smart TV. Gekocht 10-08-21
48 inch was voor mij de ideale maat. Makkelijke Android installatie via mijn Google account.
Heel veel instel mogelijkheden naar eigen inzicht. Geluid en beeld.
Haarscherp beeld en een fijne sound via 3 speakers, die via het beeld scherm het geluid weergeven.
Spraak is zeer goed te volgen tijdens film of voetbal wedstrijd, het maakt niet uit.
Degelijke afstand bediening met spraakoproep, werkt geweldig.
Snel opstarten, na een paar seconden beeld.
Een genot om naar te kijken en te luisteren, met een formidabele inkijkhoek.

Pluspunten

• Zeer scherp beeld
  • Fijn geluid
  • Snelle reacties in de bediening van de TV
  • Makkelijke installatie
  • Goede en scherpe inkijkhoek

Minpunten

• Nog niet gevonden

John 25-06-2021

Top oled tv

Geschreven voor: Sony KE48A9

Zeer mooie tv, qua design. Een zeer dunne rand, en een strakke zeer platte metalen voet. De tv staat haast vlak op de tv kast. Persoonlijk vind ik het zeer mooi, je kan alleen geen soundbar kwijt. De kabels worden aan de achterkant netjes wegewerkt, en word alles afgedekt , met bij geleverde afdek afdekplaatjes, zodat alle aansluitingen stofvrij blijven.
Het beeld is super mooi. Je moet wel even zoeken met de instellingen, wat jezelf mooi vind. Voorlopig heb ik de instelling op gebruiker staan. Meer realistisch, en warme kleuren.
Het geluid is erg goed, en kan ook op verschillende voor geprogrammeerde instellingen aangepast worden. Vooral voor films is dit een super tv. Haarscherp , zwart is ook echt zwart, en fantastische kleuren. Met het dolby geluid, komt het overal vandaan.
Wel nadelig met oled scherm, is dat dit net een spiegel is, dus overdags met licht inval, heb je daar wel last van. S,avonds heb je daar totaal geen last van.
De kijkhoek is zeer goed, zelfs vanaf de zijkant, is het beeld nagenoeg hetzelfde.
Installeren is heel eenvoudig, de tv begeleid je vanzelf door alle stappen. Het android systeem werkt goed. De ingebouwde chromecast is super. Ik heb de tv nu 1 week, en voor nu alleen maar de mediabox xl van.ziggo aangesloten. Dit werkt verder tot nu toe uitstekend.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid