Samsung QE55QN93AAT QLED - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anne001 26-02-2022

Top TV

Geschreven voor: Samsung QE55QN93AAT QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn oude tv was aan vervanging toe en ik wilde graag eentje die qua specs een tijd mee kon. Belangrijk was de verversingssnelheid voor gamen, inputlag en wilde niet groter dan 50inch. Deze tv voldoet aan al mijn eisen/wensen en ben er super blij mee. Het design is strak, de poot is net hoog genoeg om er nog een soundbar onder te hebben en het systeem is intuïtief. Het was even een pittige uitgave, maar het is het meer dan waard.

MartijnVersteeg 24-02-2022

Top tv

Geschreven voor: Samsung QE55QN93AAT QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi beeld, en super geluid. Ook de afstandsbediening is lekker klein, simpel te bedienen en geen baterijen meer nodig door de zonnecollector.

KUIJSTERMANS 10-02-2022

Prachtig beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung QE55QN93AAT QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu bijna een maand de tv in huis, genieten van het mooie beeld en geluid.
Dacht eerst dat hij te groot zou zijn maar dat is echt niet zo. Zowel op afstand als wat dichterbij perfect beeld te zien. Heel blij ermee.

NorbertNL 25-01-2022

Geweldig zwart en mooie levendige kleuren

Geschreven voor: Samsung QE55QN93AAT QLED

Fantastisch beeld en door het mooie diepe zwart komen de kleuren ook veel mooier naar voren. Ik zou deze televisie in 55 inch kiezen boven een 65 inch van een lager segment. Door de scherpte krijgt televisiekijken een nieuwe beleving.
Installatie ging gemakkelijk en zonder problemen... Nu maar genieten.

MvanB 25-01-2022

Krachtige QLED voor 4K films en games

Geschreven voor: Samsung QE55QN93AAT QLED

Mooie TV, zeer hoge felheid, waardoor het contract ten goede komt. Geluid heel erg goed, zeker in combinatie met een Samsung Soundbar. (In mijn geval HW-Q800A). Menu vind ik wat onlogisch in elkaar zitten, vooral omdat veel gebruikte functies zoals bron selectie, niet op de minimale afstandsbediening zitten.

Anoniem 24-01-2022

Zeer mooie tv. Prachtig beeld!

Geschreven voor: Samsung QE55QN93AAT QLED

Is mooi, zeer scherp beeld en navigeert fijn. Gekozen voor een Qled omdat een Oled teveel spiegelt. Met het anti-spiegel scherm van de Qled is dit een stuk minder.
Verder nog aan het ontdekken wat de mogelijkheden zijn.

Vjee 24-01-2022

TOP TV

Geschreven voor: Samsung QE55QN93AAT QLED

Supermooi beeld, mooi geluid en vooral fantastische ergonomische afstandsbediening waarmee je alle randapparatuur kan bedienen.

Tinga 23-01-2022

Amazing HDR TV

Geschreven voor: Samsung QE55QN93AAT QLED

This tv is truly amazing, and with the neo QLED technology gives OLEDs good competition with the black levels, although blooming and the local dimming algorithm are not always perfect. Where this TV truly shines and blows OLEDs out of the water is in the brightness, bright details, and because of the peak brightness even more vivid colors! I love just watching HDR 4k content on YouTube meant to demonstrate the technology, it's truly a great experience.

For gaming the TV also delivers everything you'd want with HDMI 2.1, 120hz, and VRR. The picture quality was a bit harder to get just right for me in game mode, specifically with HDR, but i imagine the default will please most people. In any case the motion clarity and responsiveness of the tv are good, and gaming is a joy on it.

If you have a bright room or just enjoy a brighter picture this tv comes highly recommended!

Anoniem 23-01-2022

Mooie Televisie

Geschreven voor: Samsung QE55QN93AAT QLED

Blij met onze nieuwe Samsung televisie met de nieuwste technologie NEO. Hopelijk hebben we er lang plezier van!

martijn12234 23-01-2022

Top, Scherp, snel

Geschreven voor: Samsung QE55QN93AAT QLED

Getwijfeld tussen Oled en Qled, zo blij mee, prachtig scherm en kleuren.
Geluid is zeker ook gewoon goed (wij hebben geen soundbar).

Wil je een goed tv, met alles er op, niet verder zoeken

Anoniem 22-01-2022

Super blij mee!

Geschreven voor: Samsung QE55QN93AAT QLED

Geweldig product samen met de soundbar Samsung HW-Q900A, zo wordt tv kijken weer leuk en muziek luisteren een beleving.

Hier gaan we zeker van genieten met ons gezin!

Kapiel 22-01-2022

Tevredenheid tekstje

Geschreven voor: Samsung QE55QN93AAT QLED

Alhoewel onze eerste Samsung (100Hz apparaat ±15jaren geleden ... model???) nog niet aan vervanging toe was na veel wikken en wegen toch voor de QE65QN93 gekozen, menu/afstandsbediening was wel even wennen maar niet voor lang.
Achteraf het gedachte, had ik het maar eerder gedaan zeker geen miskoop.

Anoniem 22-01-2022

Geweldige keuze!!

Geschreven voor: Samsung QE55QN93AAT QLED

De Samsung NEO Qled 65 inch tv is een beleving in onze woonkamer. Een bezoek aan een bioscoop is hiermee nier meer nodig. Een geweldig product waarvan we veel plezier hebben.

Cor43 21-01-2022

Aanschaf Neo Qled TV

Geschreven voor: Samsung QE55QN93AAT QLED

Hallo, we zijn zeer verheugd met de aanschaf van onze nieuwe TV de Neo Qled 4K 55QN93 A. 55"mooi formaat voor ons. Super scherp beeld en mooie kleuren, mooier dan gedacht. Ja we gingen voor kwaliteit, dier hebben we bij Samsung gevonden! Een aanrader.

TLK169 21-01-2022

65 inch x Super scherp beeld

Geschreven voor: Samsung QE55QN93AAT QLED

We kochten de Samsung Neo QLed 65” als opvolger voor onze Ultra HD 55”. De laatste deed het na 4 jaar nog prima en is verhuisd naar de keuken. Het beeld van de 65” stelt zeker niet teleur man wat een scherpte en kleuren. Gelijk even avatar gekeken voor de beleving.

Anoniem 21-01-2022

Goed beeld, mag scherper zijn

Geschreven voor: Samsung QE55QN93AAT QLED

Ik vind deze tv veelzijdig, super mooi kleuren, stoer met goed geluid. Met een voet stand, klein en solar remote en F energie label hij is echt handig. Neo qled zwart is echt verassend. Ik had eerder q60a van Samsung met echt zwart kleur ook maar dan de kijkhoek was zozo. Maar deze tv heeft ook prima kijkhoek. En ook snel en vertrauwbaar. Geen zorgen voor burn in, geen spiegeling on het scherm en als gewens hij is helder in elke licht situatie. Enige minpunt is vergelijking met eerdere qled samsung is deze is iets minder scherp.

berrie1959 21-01-2022

geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE55QN93AAT QLED

een geweldige tv en soundbar maar ja ik ben ook niets anders gewend van Samsung en ik kijk al weer vooruit wat jullie straks nog meer te bieden hebben

Danny1996 21-01-2022

Geweldig merk

Geschreven voor: Samsung QE55QN93AAT QLED

Tot nu toe al jaren klant. Tv en telefoon vind ik toch wel het belangrijkste en moet ook goed werken daarom ook gekozen voor Samsung. Daarnaast is het heerlijk om zowel Samsung als Telefoon te hebben zodat je makkelijk mirrorscreening kan doen en daardoor foto's gemakkelijk kan zien vanaf je telefoon!

MHout 21-01-2022

Fantastisch beeld en zeer goed geluid.

Geschreven voor: Samsung QE55QN93AAT QLED

Na 12 jaar plasma televisie, eindelijk besloten om over te stappen naar een Neo Qled televisie. Een prima vervanging zwart is zwart, zeer scherp helder beeld, goed geluid in zowel hoog als laag bereik. Goed in te stellen en veel apps. De afstandsbediening is wel even wennen maar al snel zijn alle functies goed te vinden.

GEERT 2021 21-01-2022

Een prachtige TV met schitterende kleuren !!!

Geschreven voor: Samsung QE55QN93AAT QLED

Zo blij met mijn nieuwe aanwinst..
Een 55QN93A TV met schitterende kleuren en geluid.
Netflix kijken word met deze TV nog een stuk aantrekkelijker.