Samsung UE55TU7020W - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 28-12-2022

best een aanrader ik ben tevreden

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

Ik ben tevreden, vraag mij alleen af waarom dat het toestel naar achteren held,hij staat niet recht, licht dit aan de pootjes,kan mij hier ieumand antwoord op geven.

Pluspunten

• mooi toestel goede kleuren

Minpunten

• betere beschrijving van de instellingen

Anoniem 28-11-2022

Mijn mening

Geschreven voor: Samsung UE43TU7020W

Toestel gekocht aan de hand van goede review De beeld kwaliteit valt bij voetbalwedstrijden tegen De kijk hoek van opzij is matig De beeld kwaliteit is alleen goed als je er recht voorzit

Pluspunten

• Goed beeld

Minpunten

• Kijk hoek matig

Anoniem 18-08-2022

Mooi en goefkoop

Geschreven voor: Samsung UE43TU7090S

Mooie TV , makkelijk installeren en zeer scherpe prijs van BCC
Makkelijk te koppelen met andere Samsung apparaten.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Makkelijk installeren

Minpunten

• Nog niet ontdekt

BartDoets 15-07-2021

Prima TV, maar....

Geschreven voor: Samsung UE55TU7090S

Een prima TV, die ik iedereen zou kunnen aanraden. Behalve dan dat ik me er geen rekenschap van had gegeven dat 2 HDMI poorten eigenlijk te weinig is. 1 ingang voor de KPN settopbox en 1 voor de tegelijk gekochte soundbar... en nou nog ergens de blueray DVD speler aansluiten, hoe dan?
Dat was een heel gepuzzel. De soundbar kan ik ook optisch aansluiten, maar dan werkte het niet helemaal lekker; de soundbar gaat bijv. niet vanzelf naar de goede modus, via HDMI wél (misschien ga ik dat toch nóg een keer proberen.) Uiteindelijk heb ik een extra HDMI switch gekocht, hup nog eens 50 euro, maar nu blijkt dat die switch zijn eigen voeding heeft, en ook een afstandsbediening; zet ik de switch uit, dan werkt niks meer. Dat hadden ze er in de winkel, waar ik TV en soundbar tegelijk kocht, wel eens bij kunnen zeggen. Er liggen nu 5 afstandsbedieningen op tafel en dat vind ik eigenlijk maar niks.
Meneer Samsung, 2 HDMI poorten is niet voldoende!

Pluspunten

• Goed beeld
  • goede bediening

Minpunten

• Slechts 2 HDMI ingangen
  • communicatie via optisch niet goed

BartDoets 19-07-2021

Inmiddels -na een week regelmatig pielen- lijkt het er op dat het me is gelukt om alles aan te sluiten zónder de los gekochte HDMI switch, audio gaat via een optische kabel van de TV naar de soundbar. Het DVD geluid lijkt alleen niet 100% synchroon, maar ik moet nog uitvogelen of ik dat beter kan krijgen of dat het misschien afhankelijk is van een specifieke DVD. Voorlopig ben ik al heel blij dat ik niet met 5 remote controls hoef te goochelen. Ik raad iedereen aan om geen TV te kopen met maar 2 HDMI ingangen.

RUDY 28-04-2021

Ssung 75 inch 7020

Geschreven voor: Samsung UE75TU7020W

op zich geen slechte TV, prijs kwaliteit maar er zijn veel betere met meer mogelijkheden... na 14 maand, nog onder garantie, defect ... geen snelle herstelling wegens geen wisselstukken, zeer povere service van zowel Coolblue, Servilux die voor Benelux de Samsung herstellingen doet en Samsung zelf... veel geblaat weinig wol... na drie weken wacht ik vandaag bog op de Samsung technieker... iedereen Coolblue, Servilux,Samsung schuift de hete aardappel naar een ander door...

Pluspunten

• groot scherm, weinig geld

Minpunten

• dienst na verkoop is ellendig

Jim 09-02-2021

Fantastich beeld, fijn product.

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Onlangs aangeschaft en opgehangen met een Vogel muurbeugel. Fantastisch beeld en in combinatie met een Denon netwerkversterker geweldig geluid. Door de connectie met een HDMI-kabel "springt" de versterker meteen aan/uit via dezelfde afstandsbediening van deze TV, evenals het volume. Deze combinatie maakt het voor mij (ondanks Corona) prettig om thuis te blijven en donkere avonden amusant te vullen. Prettig en niet onbelangrijk feature is de ondersteuning van Apple Airplay 2. Kortom top aankoop en zeer aan te bevelen.

Pluspunten

• Beeld
  • Vormgeving
  • Ondersteuning met Apple Airplay 2
  • HDMI ondersteuning met netwerkversterker

wim 08-02-2021

Zeer mooie TV

Geschreven voor: Samsung UE50TU7020W

Geweldige TV met super mooi beeld. Heel gemakkelijk met installeren en zeer gebruiksvriendelijk.
Top produkt.

Pluspunten

• Mooie kleuren
  • Goedkoop
  • Gebruiksvriendelijk