Samsung UE55TU7020W - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gerbrin 22-01-2023

Super mooi beeld

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Beste aankoop tot nu toe, beeld is super mooi en de bediening is ook makkelijk. Ik kijk veel films en series en altijd haar sherp beeld of het nou een oude of nieuwe film/serie is.

Ashna11 02-01-2023

Super mooi beeld en erg gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben deze tv gekocht als tweede tv in de slaapkamer en zijn hier erg tevreden over. Mooi beeld, snelle set up, menu spreekt voor zich. En heel erg betaalbaar

Anoniem 28-12-2022

best een aanrader ik ben tevreden

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

Ik ben tevreden, vraag mij alleen af waarom dat het toestel naar achteren held,hij staat niet recht, licht dit aan de pootjes,kan mij hier ieumand antwoord op geven.

Pluspunten

• mooi toestel goede kleuren

Minpunten

• betere beschrijving van de instellingen

Lvds87 26-12-2022

Super beeld

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is super mooi helder en scherp beeld. Ik ben blij dat ik deze gekocht heb. En dit model is zeker aan te raden.

Laura vD 25-12-2022

Super helder beeld snelle opstart

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg blij met de aanschaf van deze Samsung televisie! Mooi helder beeld, fijne smartfuncties en start heel snel op

Anoniem 18-12-2022

Geweldig geluid heerlijke bass

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gemakkelijk in te stellen met de wearable app van het fijne is verschillende soorten rubbertjes odie erbij geleverd worden omdat iedere oor anders is samsung zelf

Joost67 11-12-2022

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij geeft een prachtig beeld en was snel te installeren. Geluid is geweldig. Mooie prijs en prestatie verhouding.

Anoniem 11-12-2022

Fijne televisie

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een prima televisie die het zeker meer dan waard is. Er is een klein puntje waar ik nog niet uit ben. De televisie gaat uit zichzelf aan. ( 2x per dag ongeveer) dat is niet handig als je weg gaat of op vakantie bent.

Saskiam78 03-12-2022

Prima tv voor een prima prijs

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie tv met goed beeld en makkelijk te bedienen apps. Mooie prijs ook voor zo'n grote tv. Erg blij mee

Anoniem 28-11-2022

Mijn mening

Geschreven voor: Samsung UE43TU7020W

Toestel gekocht aan de hand van goede review De beeld kwaliteit valt bij voetbalwedstrijden tegen De kijk hoek van opzij is matig De beeld kwaliteit is alleen goed als je er recht voorzit

Pluspunten

• Goed beeld

Minpunten

• Kijk hoek matig

Joke hamwijk 23-11-2022

Topper

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij is top om te kijken was eerst bang dat hij te groot was.
Soundbar erbij maakt hem compleet.
Aanrader

Anoniem 22-11-2022

Top kwaliteit!

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is echt een machtige prachtige televisie. De pixels zijn niet zichtbaar en het is uiterst mooi. Er zijn alleen een paar dingentjes die jullie kunnen veranderen: de look van de intstellingen (het menu van de instellingen), een soort applicatie waar je alle apps kan downloaden (zoals de playstore) I.p.v. via het internet op te zoeken. Voor de rest is de televisie lekker compact en past het op elke muur. Mooie afronding en lekker dun. Je krijgt niet snel last van je ogen/hoofd en ik kan bijna alles zien. Alle soorten streamingdiensten zijn erop te kijken en het geluid haarscherp! Ik adviseer meerdere mensen om deze televisie te kopen. Alleen jammer dat er geen ouderlijk toezicht opzit..

Ciska Rotterdam 20-11-2022

Mooie grote TV

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi beeld mooi helder en een makkelijke afstandsbediening netjes verpakt afgeleverd. Snel geïnstalleerd

MvSsamsung 18-11-2022

Prachtig beeldscherm uitermate tevreden.

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prachtig haarscherp beeld met natuurlijke kleuren.
Uitstekend te lezen ondertitelingen op 4,35 m afstand.
Makkelijk te installeren en te bedienen.
Meer dan tevreden.

Anoniem 17-11-2022

Prima prijs Kwaliteit verhouding!

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds een week deze tv in huis gehaald. Deze gekoppeld aan de Next box van ziggo en een Samsung soundbar. Prima beeld en geluid voor een nette prijs.

S Klaassen 09-11-2022

Geweldig beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer helder en scherp beeld. veel opties en apps aanwezig.
mooie dunne rand waardoor de tv nog groter lijkt.
Het geluid is boven verwachting goed.

Anoniem 09-11-2022

Prachtig scherp beeld

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben deze gekocht voor in ons vakantiehuis. We hebben ook nog een 75inch van de zelfde serie van Samsung. Erg tevreden over het beeld en design.

bhoogendijk 31-10-2022

Hele fijne gebruiksvriendelijke TV!

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gebruiksvriendelijke TV met alle functies voor de "oudere" maar ook de "jongere"generatie. Het hele gezin is er blij mee!

SvZ79 25-10-2022

Super simpele installatie

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb eigenlijk altijd al Samsung tv's gehad maar deze nieuwere versie is wel heel simpel te installeren met Samsung smart things echt geweldig.
En zeker voor de prijs echt een top tv.

Anoniem 24-10-2022

In 1 woord geweldig

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De tv werkt heel erg fijn om films en series te kijken die je zelf wilt en lekker op pauze te kunnen zetten als je naar het toilet moet of iets dergelijks