Samsung UE55TU7020W - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

We hebben voor dit product nog geen reviews

Saskiam78 03-12-2022

Prima tv voor een prima prijs

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie tv met goed beeld en makkelijk te bedienen apps. Mooie prijs ook voor zo'n grote tv. Erg blij mee

Anoniem 28-11-2022

Mijn mening

Geschreven voor: Samsung UE43TU7020W

Toestel gekocht aan de hand van goede review De beeld kwaliteit valt bij voetbalwedstrijden tegen De kijk hoek van opzij is matig De beeld kwaliteit is alleen goed als je er recht voorzit

Pluspunten

• Goed beeld

Minpunten

• Kijk hoek matig

Zina12 24-11-2022

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb een goede ervaring met de samsung product alles is perfect en werk op een goede manier . Ben heel tevreden er mee .

Joke hamwijk 23-11-2022

Topper

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij is top om te kijken was eerst bang dat hij te groot was.
Soundbar erbij maakt hem compleet.
Aanrader

Anoniem 22-11-2022

Top kwaliteit!

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is echt een machtige prachtige televisie. De pixels zijn niet zichtbaar en het is uiterst mooi. Er zijn alleen een paar dingentjes die jullie kunnen veranderen: de look van de intstellingen (het menu van de instellingen), een soort applicatie waar je alle apps kan downloaden (zoals de playstore) I.p.v. via het internet op te zoeken. Voor de rest is de televisie lekker compact en past het op elke muur. Mooie afronding en lekker dun. Je krijgt niet snel last van je ogen/hoofd en ik kan bijna alles zien. Alle soorten streamingdiensten zijn erop te kijken en het geluid haarscherp! Ik adviseer meerdere mensen om deze televisie te kopen. Alleen jammer dat er geen ouderlijk toezicht opzit..

Ciska Rotterdam 20-11-2022

Mooie grote TV

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi beeld mooi helder en een makkelijke afstandsbediening netjes verpakt afgeleverd. Snel geïnstalleerd

MvSsamsung 18-11-2022

Prachtig beeldscherm uitermate tevreden.

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prachtig haarscherp beeld met natuurlijke kleuren.
Uitstekend te lezen ondertitelingen op 4,35 m afstand.
Makkelijk te installeren en te bedienen.
Meer dan tevreden.

Fons70 17-11-2022

Kristalhelder Beeld

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zo levensecht heb ik een tv nog nooit meegemaakt!
Superbeeld en uitstekend geluid. Ook het model past zo uitstekend in ons wandmeubel. Zeer inventief hoe met de smartbox op de voet de kabels worden weggewerkt. Tot slot: De Samsung soundbar is qua hoogte goed afgestemd met de hoogte van de tv-voet. Ik kan geen minpuntje noemen!

Anoniem 17-11-2022

Prima prijs Kwaliteit verhouding!

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds een week deze tv in huis gehaald. Deze gekoppeld aan de Next box van ziggo en een Samsung soundbar. Prima beeld en geluid voor een nette prijs.

S Klaassen 09-11-2022

Geweldig beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer helder en scherp beeld. veel opties en apps aanwezig.
mooie dunne rand waardoor de tv nog groter lijkt.
Het geluid is boven verwachting goed.

Anoniem 09-11-2022

Prachtig scherp beeld

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben deze gekocht voor in ons vakantiehuis. We hebben ook nog een 75inch van de zelfde serie van Samsung. Erg tevreden over het beeld en design.

bhoogendijk 31-10-2022

Hele fijne gebruiksvriendelijke TV!

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gebruiksvriendelijke TV met alle functies voor de "oudere" maar ook de "jongere"generatie. Het hele gezin is er blij mee!

SvZ79 25-10-2022

Super simpele installatie

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb eigenlijk altijd al Samsung tv's gehad maar deze nieuwere versie is wel heel simpel te installeren met Samsung smart things echt geweldig.
En zeker voor de prijs echt een top tv.

Anoniem 24-10-2022

In 1 woord geweldig

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De tv werkt heel erg fijn om films en series te kijken die je zelf wilt en lekker op pauze te kunnen zetten als je naar het toilet moet of iets dergelijks

Djailany 24-10-2022

perfecte tv qua beeld, prijs en uiterlijk

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De tv heeft een heel mooi design. Het beeld van de tv is heel scherp en duidelijk. De kosten van het aanschaffen van deze tv valt in het niets als je ziet wat voor kwaliteits tv je ervoor terug krijgt.

Anoniem 23-10-2022

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gewoon heel erg mooi beeld en de automatische game mode vind ik helemaal geweldig. De voor geïnstalleerde apps zijn ook heel erg makkelijk

Anoniem 16-10-2022

Makkelijke installatie, prachtig beeld.

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg tevreden, goede prijs / kwaliteit makkelijke installatie. Alles werk direct. Prachtig beeld.
Geluid voldoet bij ons uitstekend.

Geaner 15-10-2022

Geweldige kenmerken!

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het werkt goed, er hoeft niets te worden veranderd, alleen de afstandsbediening kan een ander ontwerp hebben, al het andere werkt goed.

Anoniem 15-10-2022

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

Een zeer mooie grote tv .die aan alle verwachtingen voldoet.ik kan deze dan ook een ieder aanraden!!

Haytamel 13-10-2022

Samsung tv

Geschreven voor: Samsung UE55TU7020W

Goeie prijs kwaliteit verhouding goeie belevenis en duidelijke scherm en makkelijk te besturen en te begrijpen