Philips 32PFS6905/12 2020 - Reviews

Anoniem 04-07-2021

Met Ambilight

Geschreven voor: Philips 32PFS6905/12 2020

Beeld is prima, tevens Ambilight. Handleiding afwezig, wel een "snelle start gids". Handleiding is wel te downloaden via internet. Geluid is iets minder dan bij onze vorige (en duurdere) Philips televisie. Toonhoogte e.d. is niet in te stellen. Slechts rechte voetjes waardoor het scherm niet de draaien valt en zijn niet in te stellen om eventuele niet vlakke ondergrond aan te passen. Symbolen van de HDMI-ingangen zijn niet aan te passen. Er is geen app voor KPN en er is geen mogelijkheid om je oudere MAC draadloos te koppelen met het scherm, wel via een kabeltje. Formaat van 81 cm is perfect voor 2,5 afstand. Set-up box van KPN met afstandbediening is wel normaal te gebruiken. Zou dit model wel weer kiezen.

Pluspunten

• Ambilight
  • scherp beeld
  • prijs

Minpunten

• geen draaivoet
  • toonhoogte geluid

osselotje 27-06-2021

Mooi ontwerp

Geschreven voor: Philips 32PFS6905/12 2020

Ben tevreden met dit toestel als 2de tv. Installatie ging vrij vlot .Beeld is goed na wat persoonlijke aanpassingen . Kijkhoek is standaard dus beste beeld als je er recht tegenover zit., het geluid na wat aanpassing met de equalizer is goed .
Het embiligt is aangenaam om naar te kijken .
Aangesloten enkel met coax kabel dus geen kaartje of digiroder is het beeld standaard en is dan ook geen HD resolutie maar voor mij is dat voldoende .
Is smart tv maar wel met het besturingssysteem Saphi ,dus niet alle apps zijn te downloaden .

Bennovisie 26-04-2021

Uitstekende beeldkwaliteit

Geschreven voor: Philips 32PFS6905/12 2020

Deze televisie heeft een zeer goede beeldkwaliteit en makkelijke bediening. Uitstekend geschikt voor wat kleinere ruimte bijvoorbeeld slaapkamer. Geluid is prima voor platte televisie. TV start wat traag op.

Cerf 15-04-2021

Une technologie qui a bien évolué

Geschreven voor: Philips 32PFS6905/12 2020

Entièrement satisfait du produit, non seulement au niveau de la qualité des images et du son, mais également quant à sa présentation avec son cadre fin, son poids léger et le système Ambilight pour la vue.

LuckskeH 23-02-2021

Prachtig beeld

Geschreven voor: Philips 32PFS6905/12 2020

Opstarten van tv kan soms wat op zich laten wachten, maar dat is ook logisch, werk met kaartje in de tv en dat is iets trager dan een digibox of digicoder. Prachtig beeld, alsook de achtergrondverlichting leds zijn een ervaring, 10 op 10, had niets anders verwacht.