Philips 6800 series 32PFS6855/12 - Reviews

32,0 inch

Teleurgestelde_pineut 01-01-2021

Veelvuldig vastlopen

Geschreven voor: Philips 6800 series 32PFS6855/12

Dit toestel is zijn geld niet waar. De CI module wordt om de haverklap heropgestart.
Veelvuldig blokkeert ook het systeem en moet je de stroom eraf nemen.
Ook de afstandsbediening is helemaal niet ergonomisch. Zo goed als ze vroeger waren...

Peter 16-12-2020

Zeer goed beeld én geluid.

Geschreven voor: Philips 6800 series 32PFS6855/12

Ik heb deze TV gekocht voor mijn ouders bij FOKA / Kamera Express en 1 dag later werd deze al afgeleverd. De installatie was vrij eenvoudig.
Zowel over de leverancier als over de TV ben ik zeer tevreden.
Vooraf telefonisch informatie ingewonnen bij FOKA. Die was deskundig. En de levering dus zeer snel.
De TV is precies wat mijn ouders (en ik zelf trouwens ook) waarderen. Een prima TV met een uitstekend beeld én geluid. Verder een TV zonder al te veel "toeters en bellen" die je anders toch nooit gebruikt (bijvoorbeeld geen Ambilight). Mooie stijlvolle TV ook om te zien.
Alles bij elkaar: een superieure prijs/kwaliteits verhouding!

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • Prachtig geluid
  • Scherpe prijs

Bart_Flevo 03-12-2020

Goed beeld voor redelijke prijs

Geschreven voor: Philips 6800 series 32PFS6855/12

Beeld en geluid is goed, zeker door de scherpe prijs. Wat zeer fijn zou zijn, als er meer apps in besturingssysteem zou zijn zoals Disney Plus, er dat er updates komen voor het besturingssysteem.

jcverhoef 16-11-2020

die had ik nooit moeten kopen

Geschreven voor: Philips 6800 series 32PFS6855/12

Koop je een keer een Philips apparaat, heb je keer op keer problemen. Dit apparaat special voor de mogelijkheid van Smart TV gekocht, blijkt dat dit niet werkt. Allereerst is het lastig om internetverbinding te krijgen; heeft de TV internetverbinding, kapt die er na 10 minuten mee. Soms is de besturing van de Smart niet op gang te krijgen. Ik ben dus erg ontevreden over dit product.

Huisklusser 15-11-2020

Fantastische mogelijkheden

Geschreven voor: Philips 6800 series 32PFS6855/12

Uitstekende beeld- en geluidskwaliteit. Het enigste wat ik mis is het feit dat ik facebook niet kan raadplegen.