Philips 32PFS6855/12 - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

SolariuS007 19-04-2022

Prima beeld, maar….

Geschreven voor: Philips 32PFS6855/12

Prima beeld en geluid, maar tv is voorzien van besturingssysteem Saphi, is van Philips zelf, daarom kunnen niet zomaar apps worden geinstalleerd. Bijv. Disney+ kun je vergeten. Als ik dat had geweten, had ik hem niet gekocht.

43 inch is big enough 06-12-2021

Goed beeld maar wel wat minpuntjes

Geschreven voor: Philips 32PFS6855/12

Deze TV hebben we nu een dikke maand in gebruik en het beeld is, na wat instellingen, prima.
Helaas voor ons is de TV niet compatibel met gangbare bestandsformaten zoals AVI - heel jammer als je 'm als mediaplayer wilt gebruiken vanaf bijvoorbeeld een USB-stick of harddrive!
We hebben expres gekozen voor de versie zonder AmbiLight, en je krijgt in vele menu's daar dan wél constant reclame voor... Raar en compleet overbodig.

Het beeld is, als gezegd, goed. Was in eerste instantie niet goed ingesteld zodat zwart een soort blauw werd, maar da's verholpen. Opstarten gaat erg snel, alleen het reageren op de AB dan weer niet: na indrukken van een knop duurt het een 1/2 seconde voor gereageerd wordt - lijkt heel kort maar voelt gewoon vreemd...
Het geluid van de eigen speakers is - op lage frequenties na - best acceptabel, en ik ben vooral erg blij met de koptelefoon-output achterop! (iets wat bijvoorbeeld concurrent Samsung niet meer op diens TV's heeft...)
Een groot voordeel is voor ons ook dat hij heel laag op z'n pootjes staat, dan valt hij wat minder op als 'meubel' ;)

Schots 02-08-2021

Top

Geschreven voor: Philips 32PFS6855/12

Aan iedereen aan te bevelen. Leuk en mooi product in zijn prijsklasse. Wij hebben er geen spijt van.

ChristianL 01-07-2021

Perte de signal, lenteurs

Geschreven voor: Philips 32PFS6855/12

Raccordé sur le HDMI 3, je perds de temps en temps le signal. Après rebranchement, tout revient dans l'ordre. Perte de signal Ethernet également. Lenteur pour le surf.

Errens 22-06-2021

Het product heeft goede kenmerken

Geschreven voor: Philips 32PFS6855/12

Wat goed is aan de Philips LED FHD LED Smart TV 32PFS6855 80 cm (32") Full HD LED TV-HDR 10 is het beeld, geluid en de smart functie.
Minpuntje is dat hij erg traag reageert en jammer dat er geen AirPlay functie op zit. Omdat ik hem op de camping gebruik met een CI-Module en schotel is dat je de signaalsterkte van de satelliet niet op de TV kan aflezen. Misschien ligt het ook aan mij hoor, maar ik vind het in het menu niet.

Bosje_164 11-05-2021

Super tv

Geschreven voor: Philips 32PFS6855/12

Zet dik tevreden met deze aankoop. Zeer goed betaalbaar en zeer goede kwaliteit.
Perfect beeld en geluid bij kijken van tv, spelen van games en kijken via apps. Bediening is makkelijk en wijst zichzelf.
Wij zijn er heel erg blij mee.

frmhe 26-04-2021

fantastisch

Geschreven voor: Philips 32PFS6855/12

ik ben erg tevreden over het product van Philips tot nu toe, het beeld is geweldig en het geluid is ook prima, ik heb geen klachten en alles werkt heel goed

Geinert 31-03-2021

Fijn toestel voor in de slaapkamer

Geschreven voor: Philips 32PFS6855/12

Goede prijs - kwaliteit verhouding. Goed design omdat het toestel daardoor niet overheerst. Voor het instellen moet je wel even de tijd nemen en zeker eerst het menu goed doornemen. Als je het menu kent wordt het eenvoudiger. Wel vraag ik me af of ik wel de juiste beeldinstellingen gevonden heb. Je moet wel recht voor het toestel zitten, want als je er schuin voor gaat zitten dan vervagen de kleuren.

Boscowitz 27-03-2021

Super tv

Geschreven voor: Philips 32PFS6855/12

Geweldige tv, komt goed geluid uit, kan goed op ge-gamed worden, ruim voldoende apps beschikbaar en je kunt er ook nog gewoon tv op kijken.
De bediening is heel makkelijk en intuïtief.

bosmannen 21-03-2021

Het product werkt niet naar behoren.

Geschreven voor: Philips 32PFS6855/12

Het probleem zit hem hierin dat die heel traag is met opstarten zodat die vaak de kaartlezer niet herkent. Programma's terug kijken met de app. van RTLXL en NPO zijn niet altijd direct te herkennen.

Mister Frenk 09-02-2021

Product heeft slecht geluid

Geschreven voor: Philips 32PFS6855/12

Dit product heeft slecht geluid maar voldoende voor op een niet al te grootte slaapkamer. Beeldkwaliteit is goed.

deBurgman 07-02-2021

Een mooie televisie voor een nette prijs

Geschreven voor: Philips 32PFS6855/12

Ik heb deze televisie voor de slaapkamer gekocht, en ben zeer tevreden over de helderheid van het beeld. Het beeld is gewoon kraakhelder. Tevens is het geluid beter dan menig andere televisie.
De mogelijkheden van de smart is voor deze televisie meer dan voldoende. Dus voor deze prijsklasse gewoon een super toestel.

Teleurgestelde_pineut 01-01-2021

Veelvuldig vastlopen

Geschreven voor: Philips 32PFS6855/12

Dit toestel is zijn geld niet waar. De CI module wordt om de haverklap heropgestart.
Veelvuldig blokkeert ook het systeem en moet je de stroom eraf nemen.
Ook de afstandsbediening is helemaal niet ergonomisch. Zo goed als ze vroeger waren...

Peter 16-12-2020

Zeer goed beeld én geluid.

Geschreven voor: Philips 32PFS6855/12

Ik heb deze TV gekocht voor mijn ouders bij FOKA / Kamera Express en 1 dag later werd deze al afgeleverd. De installatie was vrij eenvoudig.
Zowel over de leverancier als over de TV ben ik zeer tevreden.
Vooraf telefonisch informatie ingewonnen bij FOKA. Die was deskundig. En de levering dus zeer snel.
De TV is precies wat mijn ouders (en ik zelf trouwens ook) waarderen. Een prima TV met een uitstekend beeld én geluid. Verder een TV zonder al te veel "toeters en bellen" die je anders toch nooit gebruikt (bijvoorbeeld geen Ambilight). Mooie stijlvolle TV ook om te zien.
Alles bij elkaar: een superieure prijs/kwaliteits verhouding!

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • Prachtig geluid
  • Scherpe prijs

Bart_Flevo 03-12-2020

Goed beeld voor redelijke prijs

Geschreven voor: Philips 32PFS6855/12

Beeld en geluid is goed, zeker door de scherpe prijs. Wat zeer fijn zou zijn, als er meer apps in besturingssysteem zou zijn zoals Disney Plus, er dat er updates komen voor het besturingssysteem.

jcverhoef 16-11-2020

die had ik nooit moeten kopen

Geschreven voor: Philips 32PFS6855/12

Koop je een keer een Philips apparaat, heb je keer op keer problemen. Dit apparaat special voor de mogelijkheid van Smart TV gekocht, blijkt dat dit niet werkt. Allereerst is het lastig om internetverbinding te krijgen; heeft de TV internetverbinding, kapt die er na 10 minuten mee. Soms is de besturing van de Smart niet op gang te krijgen. Ik ben dus erg ontevreden over dit product.

Huisklusser 15-11-2020

Fantastische mogelijkheden

Geschreven voor: Philips 32PFS6855/12

Uitstekende beeld- en geluidskwaliteit. Het enigste wat ik mis is het feit dat ik facebook niet kan raadplegen.