Panasonic TX-L47WT50E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic TX-L47WT50E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Neppo 25-01-2013
Geschreven voor: Panasonic TX-L47WT50E

Ik heb dit toestel nu 4 weken in gebruik. Hiervoor ook Panasonic gehad. Heb de TV aangesloten op de HDMI Out van de Cambridge Audio 551R Azur. Hiervoor een versie 1.4 met ARC kabel gebruikt.
Wat een beeld en ook het geluid is perfect. De apps zijn wat moeilijker te bedienen, maar ook dat went. Het enige waar ik nog niet uit ben is het gebruik van YouTube. Wanneer ik YouTube aanzet blijft het geluid van het TV kanaal hoorbaar. Ik krijg wel beeld via YT, maar geen geluid. Moet ik hiervoor een separate kabel trekken van TV naar de receiver. Sinds gisteren hangt het scherm aan de muur.
Zeker een goede keuze, mede door te strakke design, fraaie kleuren, diep zwart (!) Een aanrader...

HaeMKa 26-01-2013

Heb geen probleem met geluid bij YouTube.
Ik heb decTV via optische kabel aangesloten op homeset.
Alle geluid gaat via mijn homeset. Muv Skype, dan moet ik wel het geluid van de TV aan zetten, anders hoor ik de andere partij niet.

HaeMKa 06-10-2012
Geschreven voor: Panasonic TX-L47WT50E

Wat een enorme grote doos als deze TV binnenkomt.
Erg degelijk verpakt. Tevens een vogels 8325 muurbeugel erbij genomen, de ZIGGO CI+ module en de webcam voor skype.
Nadat muurbeugel is aangebracht, de tv opgehangen.
Dan alle apparatuur aangesloten. ( het klinkt sneller dan in werkelijkheid. )
Scherm ziet er prachtig/degelijk uit. De zéér smalle rand zorgt ervoor dat je een enorm beeeld hebt waarbij de randen nagenoeg niet opvallen.
Eerst aangesloten op netwerk en de nieuwste update erop gezet. Dit stelt niets voor.
Bij de installatie, toch even hulp van ZIGGO nodig gehad, staat hij als basis klaar om te gebruiken.
Prachtig scherp beeld via de module. Geluid kan beter maar is te doen. Via mijn homecinema zal het straks beter klinken, hoop ik.
Heb nog niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd, daarvoor zijn er best veel instellingen op de tv.
Van 2D->3D gekeken. Is aardig om te zien. Wacht nog op mijn eerste 3D DVD en kijken hoe 3D dan is op de TV.
TV opnames gemaakt op de WD mini HD 160GB aangesloten op de USB poort. Krijgt hij gelukkig stroom van. De TV neemt alleen maar op als er een MODULE in zit. Neemt niet op van een losse aangesloten kast van UPC-ZIGGO. EN je kan dan niet kijken op een ander kanaal. Dus alleen opnemen als je weg bent van huis. Houdt u daar rekening mee. Doordat ik een losse HD kast van ZIGGO op een HDMI uitgang had aangesloten kon ik nu wel tv kijken..
De opnames zien er zéér goed uit bij afspelen.
Ook foto's bekenen via USBstick met daarop ook eigen muziek op gezet. Prachtig om je vakantie foto's oid op zo'n groot scherm te zien met de automatische Dia-voorstelling.
Heb de standaard afstandsbediening in gebruik. Deze is duidelijk en overzichtelijk. Nog niet gewerkt met de touch afstandsbediening. Dat komt nog wel.
Via de Vierra tools verbinding kunnen maken met mijn Panasonic DMP-DBT320 3D DVDspeler. Werkt subliem. Ook gewoon muziek en foto's kunnen afspelen via het netwerk die op mij PC staan.
En de verbinding met het internet is goed. Geen verbinding kunnen maken met mijn YouTube account. Is schijnbaar een probleem van YouTube. Kon wel andere films hier bekijken. Verder nog niet zo de apps bekeken.
Nog geen verbinding kunnen maken met mijn zoon in Winterberg via Skype (hij was niet thuis). De camera werkt goed, duidelijk beeld en microfoon werk ook goed van de webcam.
Tot nu toe zéér tevreden met dit toestel. Ga de komende weken zoveel mogelijk alles uitproberen. Indien van belang zal ik de review aanpassen/aanvullen.

Molito 18-10-2012

Beste haemka,

Wat is je probleem? Heb je toevallig Harman Kardon? Ik namelijk wel en op 1 of andere manier herkent de Panasonic de HK set niet! Betreft de nieuwe serie's van Panasonic zowel plasma of de led serie echt niet te begrijpen! Ik heb alles geprobeerd, zelfs met de technici contact gehad van beiden en deze kunnen het niet verklaren. Alles kan ik op HK aansluiten via hdmi behalve Panasonic!

Mvrgr. Angelo

HaeMKa 08-10-2012

Ik heb 3D gekeken. Zowel de software matige versie van 2d->3D en met een echte 3D film (John Carter - Avatar 3D komt eind van de maand binnen).
Eerst de bril verbinden met de tv. Gaat zonder problemen en snel.
Ik ben bril dragend en het geeft geen probleem met de bijgeleverde bril om deze daar over heen te dragen. IK heb er geen problemen mee.
Daarna aangeven bij de 2D zender die je in 3D wilt zien.
Resultaat is niet slecht. Knap gedaan soor de programmeurs. Het is niet storend.
Daarna een echte 3D film bekeken en dan is er toch wel verschil. Beeld is scherp. Ik had wat problemen in 3D als er snelle beeldwisselingen waren. Verder is dit echt mooi. Ga wel wat meer 3D films aanschaffen. Zijn echter nog niet echt veel op de markt. En de goede films zijn best prijzig.
Echt de moeite waard het 3D gedeelte.

Ook picture in picture werk best goed.
Heb hierin nog niet de handleiding echt goed over door gelezen, maar ik krijg het niet voor elkaar om 2 zenders in picture in picture te zetten. Je moet er een andere ingang (AV1-scart) erbij zetten om dit te realiseren.
Nu heb ik daarop mijn 2e HD ontvanger op gezet en dan kan ik wel 2 zenders ontvangen. Met andere ingangen is het mij niet gelukt tot nu toe.
Maar verder werkt het prima, klein scherm rechts onderin, en wil je die groot zie, kan je wisselen tussen beiden. Je krijgt uiteraard alleen geluid van het primaire beeld. Of je zet ze naast elkaar.
Werkt dus prima en snel.
Kan je echt merken dat er een snelle processor in de tv zit.
Steeds meer schik met deze tv.

Wil nog wel eens het probleem met mijn home-cinema oplossen. Krijg ik nog niet goed aan de praat. Kan uiteraard aan mijn stereo liggen. Dat zoek ik nog uit.
Wordt vervolgd..

HaeMKa 19-10-2012

Hallo Ngelo

Ik heb een JVC Home Cinema set.
Ik heb nu de TV middels de optical out aan gesloten op de optical in van de JVC.
Ik moest de DVD uitgang van de JVC gebruiken en nu heb ik grandioos geluid, van alle aangesloten apparatuur, zowel de 3D DVD speler, de DVD recoreder en de APPLE TV. Dus dat werk gelukkig nu bij mij.

kneepie71 02-09-2012
Geschreven voor: Panasonic TX-L47WT50E

Toestel heeft een mooie strakke vormgeving met een dunne omlijsting.
Beeld en kleuren zijn erg mooi en realisties.
Dat is ook de reden dat ik voor dit toestel heb
gekozen.
Geluid is aan de magere kant, is bekend bij dit soort
toestellen.
De apps hadden wat uitgebreider mogen zijn.
3D kijken doe ik bijna niet, maar werkt prima.