Samsung EF-CG930 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung EF-CG930 op Kieskeurig.nl.

TanV 11-07-2018

Geweldig

Geschreven voor: Samsung EF-CG930

Ik heb de S view al een tijd in mijn bezit, inmiddels zo'n anderhalf jaar.
Perfecte cover. Hier en daar komen er wat vlekken op het toestel, maar die zijn gemakkelijk weg te vegen. Daarnaast gebruik ik een screenprotector van gehard glas waardoor mijn toestel optimaal beschermd wordt.
Met de S view cover zijn belangrijke functies direct beschikbaar.
Bij een volgend toestel (over 2,5 maand) koop ik zeker weer een S view.

c.greyman 26-10-2017

wazige foto's

Geschreven voor: Samsung EF-CG930

Heb het hoesje er direct bij gekocht. Bij het maken van een foto sla ik de voorkant van het hoesje gewoon om maar dat gaf slechte foto's. Het doorzichtige gedeelte van de voorkant zit dan voor de lens en daar zitten vaak vingerafdrukken of andere viezigheden op. Ik heb met een 16 mm. boor 2 gaten gezaagd in het doorzichtige deel en een beetje bijgewerkt. Nu zit er niets meer voor de lens en zijn de foto's geweldig. Jammer dat ze daar bij Samsung niet over hebben nagedacht.

Tuxie 08-01-2017

Tast coating aan, "krast" op scherm

Geschreven voor: Samsung EF-CG930

Het hoesje zit stevig om de telefoon heen en er zijn functies beschikbaar met hoesje gesloten zoals de camera en bellen.

Helaas zijn de contouren (waar venster overgaat in hoesje) van het venster nu zichtbaar in de coating van het scherm, of er echte krassen in het scherm zitten weet ik niet. het glas is harder als de coating.
Ik draag de telefoon in mijn broekzak met hoesje, er zijn S7 gebruikers in mijn omgeving die het zonder hoesje of hoesje zonder venster doen en daarvan ziet het S7-scherm van de zelfde leeftijd er beter uit. dwz zonder dat de coating is aangetast.
Waarschijnlijk veroorzaakt het venster drukpunten.

Esmée 25-11-2016

Geeft rare krassen op mijn scherm tewijl ik daarvoor nooit last heb gehad van krassen

Geschreven voor: Samsung EF-CG930

Dit product deugt niet! Het geeft rare krassen op mijn scherm en mijn S7 is slechts 4 dagen oud. Ik heb het hoesje erbij gedaan omdat ik dacht dat dit mijn telefoon zou beschermen! Helaas!

Aaron 27-08-2016

Netjes

Geschreven voor: Samsung EF-CG930

Mooie en nette flipcover. Helaas geen magneet om de cover dicht te houden. De hoes is van goede kwaliteit en voelt stevig aan. Het is makkelijk de bevestigen en blijft goed zitten.

Pluspunten

• Mooi materiaal
  • Ziet er netjes uit

Minpunten

• Geen magneet