Fysic FX-7020 - Reviews

Aantal handsets

5,8

Haasje 22-03-2017

slechte bediening boost/volume

De telefoon is te groot voor de handen van mijn senior moeder. daarbij komt dat de knopjes aan de zijkant voor het instellen van volume aan de rechter kant en de boost knop links op dezelfde hoogte zitten. gevolg, als ze de boost aan wil aanzetten doet ze tegelijk het volume omlaag. ook vervelend, voor ieder gesprek moet ze de boost aanzetten. dus ik moet schreeuwen linker knop. ook wat kleine zwarte knop op zwarte telefoon, niet goed zichtbaar, deze telefoon niet geschikt voor senior met gehoorapparaat waar ik hem voor gekocht. teruggebracht

Ronald 24-02-2018

Miskoop[

Deze telefoon voor mijn moeder aangeschaft maar het bleek een miskoop.
Het geluid is veel te zacht en alleen goed te gebruiken met de boost knop die je elke keer weer opnieuw moet indrukken. Ze had hier met haar oude telefoon nooit last van. Slecht afleesbaar scherm.
Nog een groot nadeel is dat de telefoons niet synchroniseren dus dat je alles dubbel moet invoeren en de bijvoorbeeld gemiste gesprekken apart moet verwijderen. Niet gebruiksvriendelijk voor ouderen dus. Te lang gewacht met terugsturen dus nu maar in de kast gedaan als niet bruikbaar.

Pluspunten

• Grote knoppen

Minpunten

• Slecht display
  • Toestellen synchroniseren niet
  • Zacht volume
  • Niet gebruiksvriendelijk

Officiele reactie van Hesdo 26-02-2018

Beste Ronald,

Wat ontzettend vervelend dat de FX-7020 niet aan uw verwachtingen voldoet, ons welgemeend excuus hiervoor.
Uiteraard danken wij u voor uw feedback, dit helpt ons zeer met het verbeteren van onze producten.
Wij zouden graag met u in contact komen om samen tot een goede oplossingen te komen.
U kunt het product naar ons retour zenden via onze website: https://www.hesdo-service.nl/
Na ontvangst zullen wij contact met u opnemen, om samen te kijken naar een goede oplossing.

Het Fysic service team.

Daan Esser 15-10-2017

Prima voor slechthorende oudere

Prima voor mijn opa, die slecht hoort. Boost volume functie wordt na gebruik weer automatisch uitgeschakeld, waardoor andere gebruikers niet schrikken. Nummers ingeven gaat wat omslachtig, waarschijnlijk moeilijk voor de oudere zelf.

Pluspunten

• Extra boost volume knop
  • Degelijk

Minpunten

• Nummers ingeven omslachtig

Wouter 14-07-2017

Makkelijk toestel / groot scherm en toetsen

Makkelijk om te hanteren en in te stellen. Werkt prima. Service door fysic is ook goed. Handleiding goed te volgen en overzichtelijk

Pluspunten

• Makkelijk
  • Groot scherm en toetsen

Minpunten

• Geen automatisch koppeling contacten naar handsets

Fam Visser 17-06-2017

grote toetsen

Prima product , duidelijk scherm en mooie grote toetsen.
Zeer gebruikers vriendelijk prijs kwaliteit is goed

Pluspunten

• toetsen
  • scherm duidelijk