Fysic FX-7020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fysic FX-7020 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Martine 28-01-2020

Fysic FX-7020 dect telefoontoestel

Geschreven voor: Fysic FX-7020

Onze vroegere telefoon was hetzelfde toestel waar we heel veel jaren heel content zijn van geweest, dus... waarom zouden we veranderen, we hebben voor hetzelfde toestel gekozen maar 2 toestellen in plaats van één. We kenden het gebruik, ook om in te stellen, heel eenvoudig, grote toetsen en is nu wel een stuk lichter dan ons vorig toestel. Echt een aanrader als je 't mij vraagt!

Telefoon handset Fysic FX 7020 06-07-2019

Mooi toestel

Geschreven voor: Fysic FX-7020

Deze handset speciaal gekocht met het oog op slechter zien en deze handset heeft duidelijke grote cijfers. Ook de vormgeving ziet er goed uit.

Pluspunten

• Duidelijke handleiding
  • Makkelijk programmeerbaar
  • Ruime keuze uit beltoetsen

Minpunten

• geen
  • geen

M. Neefe 24-02-2019

Fusic FX-7020 Telefoon niet gebruiksvriendelijk.

Geschreven voor: Fysic FX-7020

Niet gebruiksvriendelijk voor een oudere van 92 jaar. Gebruiksaanwijzing geprint maar ook niet duidelijk voor een oudere. Veel geld voor weinig.
Gekocht in een thuishulp winkel, maar voldoet niet.

Ronald 24-02-2018

Miskoop[

Geschreven voor: Fysic FX-7020

Deze telefoon voor mijn moeder aangeschaft maar het bleek een miskoop.
Het geluid is veel te zacht en alleen goed te gebruiken met de boost knop die je elke keer weer opnieuw moet indrukken. Ze had hier met haar oude telefoon nooit last van. Slecht afleesbaar scherm.
Nog een groot nadeel is dat de telefoons niet synchroniseren dus dat je alles dubbel moet invoeren en de bijvoorbeeld gemiste gesprekken apart moet verwijderen. Niet gebruiksvriendelijk voor ouderen dus. Te lang gewacht met terugsturen dus nu maar in de kast gedaan als niet bruikbaar.

Pluspunten

• Grote knoppen

Minpunten

• Slecht display
  • Toestellen synchroniseren niet
  • Zacht volume
  • Niet gebruiksvriendelijk
Officiele reactie van Hesdo 26-02-2018

Beste Ronald,

Wat ontzettend vervelend dat de FX-7020 niet aan uw verwachtingen voldoet, ons welgemeend excuus hiervoor.
Uiteraard danken wij u voor uw feedback, dit helpt ons zeer met het verbeteren van onze producten.
Wij zouden graag met u in contact komen om samen tot een goede oplossingen te komen.
U kunt het product naar ons retour zenden via onze website: https://www.hesdo-service.nl/
Na ontvangst zullen wij contact met u opnemen, om samen te kijken naar een goede oplossing.

Het Fysic service team.

Daan Esser 15-10-2017

Prima voor slechthorende oudere

Geschreven voor: Fysic FX-7020

Prima voor mijn opa, die slecht hoort. Boost volume functie wordt na gebruik weer automatisch uitgeschakeld, waardoor andere gebruikers niet schrikken. Nummers ingeven gaat wat omslachtig, waarschijnlijk moeilijk voor de oudere zelf.

Pluspunten

• Extra boost volume knop
  • Degelijk

Minpunten

• Nummers ingeven omslachtig

Wouter 14-07-2017

Makkelijk toestel / groot scherm en toetsen

Geschreven voor: Fysic FX-7020

Makkelijk om te hanteren en in te stellen. Werkt prima. Service door fysic is ook goed. Handleiding goed te volgen en overzichtelijk

Pluspunten

• Makkelijk
  • Groot scherm en toetsen

Minpunten

• Geen automatisch koppeling contacten naar handsets

Fam Visser 17-06-2017

grote toetsen

Geschreven voor: Fysic FX-7020

Prima product , duidelijk scherm en mooie grote toetsen.
Zeer gebruikers vriendelijk prijs kwaliteit is goed

Pluspunten

• toetsen
  • scherm duidelijk

Haasje 22-03-2017

slechte bediening boost/volume

Geschreven voor: Fysic FX-7020

De telefoon is te groot voor de handen van mijn senior moeder. daarbij komt dat de knopjes aan de zijkant voor het instellen van volume aan de rechter kant en de boost knop links op dezelfde hoogte zitten. gevolg, als ze de boost aan wil aanzetten doet ze tegelijk het volume omlaag. ook vervelend, voor ieder gesprek moet ze de boost aanzetten. dus ik moet schreeuwen linker knop. ook wat kleine zwarte knop op zwarte telefoon, niet goed zichtbaar, deze telefoon niet geschikt voor senior met gehoorapparaat waar ik hem voor gekocht. teruggebracht