Panasonic KX-TG6412NLS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic KX-TG6412NLS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

vraagjevanantoinette 07-08-2013
Geschreven voor: Panasonic KX-TG6412NLS

Fijn toestel,maar na 3 jaar is van een toestel het schermpje kapot. Dacht eerst dat het aan de batterij lag, maar bij EXPERT zeiden ze dat het schermpje stuk was. Jammer, maar helaas

1963jan 28-08-2010
Geschreven voor: Panasonic KX-TG6412NLS

Gezocht naar een telefoon zonder toeters en bellen. Via Kieskeurig uitgekomen op dit toestel en ook ik kan zeggen dat dit een prima aankoop is. Het toestel is handzaam, ligt prima in de hand, prettig zijn de grote toetsen en handig is dat bij bellen het display en de toetsen worden verlicht. Het copiëren van het hoofdtoestel naar de handset gaat zeer eenvoudig. Samengevat is het een no nonsens telefoon met een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

willemlies 10-05-2010
Geschreven voor: Panasonic KX-TG6412NLS

Mijn voornaamste vraag in de winkel was over de display
Ivm mijn ogen moet die zeer duidelijk zijn.
Alle lof voor het advies van de verkoper, wat een duidelijke letters en cijfers.
Maar of je er nu 20 of 80 nummers in opslaat.
In een paar tellen kopieerd hij naar het andere toestel.
Het is gewoon een toestel waar een ieder in een halve dag aan gewend is.
Wij zijn in ieder geval dik tevreden.

Bert2004 05-05-2010
Geschreven voor: Panasonic KX-TG6412NLS

Eindelijk eens een goed apparaat zoals we van Panasonic gewend zijn.
Gekocht voor mijn schoonmoeder die behoorlijk op leeftijd is en ik moet zeggen een voortreffelijke telfoon en makkelijk in gebruikt te nemen.
Wat ik handig vind voor haar is als je de telefoon opneem of gaat bellen het verlichte toetsenbord met display.
De eenvoud van de nummers inbrengen en op afstand in één keer te kopieren naar de andere handset.
Ik heb nagenoeg op één punt de handleiding moeten inzien en voor de rest ging het vanzelf.
Handsfree ook makkelijk.
Niet onbelangrijk de lage stralings afgifte t.o.v.vroegere dect telefoons.
Erg fijn is ook de normale oplaadbare 2xAA batterijtjes, dus niet kosbaar om te vervangen wanneer dir nodig mocht zijn.

andy6212 05-05-2010
Geschreven voor: Panasonic KX-TG6412NLS

Hiervoor een philips set. Echter de batterijen waren snel leeg. Vervolgens een Motorola set aangeschaft. Maar dat bleek een kat in de zak te zijn. Van de beschrijving werd ik ook niet veel wijzer van. Deze na 2 weken weggegooid en nu dan deze Panasonic set. Goede beschrijving en bijzonder eenvoudig en makkelijk in gebruik. Een echte aanrader

marcel12345 28-03-2010
Geschreven voor: Panasonic KX-TG6412NLS

ik heb eveneens een duoset gekocht, wilde na een waardeloos profoonding weer eens een echte.
ik heb voor deze set gekozen vanwege prijs, geluidskwaliteit, handsfreefunctie en advies verkoper.
tot nu toe bevalt ie prima, bedieningsgemak en geluidskwaliteit zijn top.
De handsets zijn groot maar niet lomp en liggen prettig in de hand.

RobSt 30-01-2010
Geschreven voor: Panasonic KX-TG6412NLS

Twee weken geleden de duoset ontvangen en na iets minder dan 7 uren waren beide sets opgeladen met bijgeleverde oplaadbare batterijtjes. Het toestel ligt enorm goed in de hand, het is niet te klein en te priegelig. Formaat van de toetsen is groot en duidelijk, iets wat ik belangrijker vind dan 'design' dat meestal ten koste gaat van het gebruiksgemak. De toetsverlichting is zeer helder en de ontvangst eveneens. De ringtones zijn erg gevarieerd: van strak eenvoudig tot rijk klassiek.Reikwijdte is meer dan genoeg,dwars door meerdere betonnen muren heen. Groot en helder display. Ik heb bewust voor dit model gekozen zonder antwoordapparaat omdat ik die al bij mijn UPC-abonnement in heb zitten. Dit is een enorme aanwinst.

eggeb000 05-12-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TG6412NLS

Gebruiksvriendelijk, helder geluid,zeer duidelijk display, gemakkelijk te programmeren, fraai uiterlijk en een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Kortom: een aanrader!