Panasonic KX-TGA6423NLS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic KX-TGA6423NLS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

rienbos 13-12-2010
Geschreven voor: Panasonic KX-TGA6423NLS

Voor dat geld een goede telefoon. Geen opties die je toch niet gebruikt. Het bereik is gewoon goed. Staat in de woonkamer en op zolder (beton) goede ontvangst. Mijn moeder heeft al een paar jaar een Panasonic telefoon en die is nog steeds goed. Tot nu toe geen spijt van.

smartlap 10-10-2010
Geschreven voor: Panasonic KX-TGA6423NLS

Omdat onze nog niet eens antieke Siemens-set tè regelmatig kuren vertoonde, waren we "genoodzaakt" uit te kijken naar een vervangende set. Onlangs bij de Media Markt deze set aangeschaft en de eerste idruk is perfect. Prima set met alles erop wat je normaliter nodig hebt. Kortom voor een ieder die wil bellen en gebeld wil kunnen worden zonder meer een aanrader!

robert1111 28-09-2010
Geschreven voor: Panasonic KX-TGA6423NLS

Mijn Motorola DECT set begon de geest te geven dus tijd om een andere set aan te schaffen.
Deze set van Panasonic is een verademing vergeleken bij de onlogische menustructuur van Motorola.
Deze set doet precies wat ie moet doen en is af fabriek al netjes ingesteld en aangemeld.
Alle functies getest en goed bevonden. Enige nadeel is dat je alle namen weer kunt gaan invoeren, da's nog het meeste werk :)
De 7 voor duurzaamheid geef ik voor het lichte gewicht en al het plastic, maar dat zou zo maar ook een 9 kunnen zijn.

rob178 04-09-2010
Geschreven voor: Panasonic KX-TGA6423NLS

Goed toestel zeker gezien de prijs! Ik heb 2x een set gekocht voor 29€ per set. Nu 5 toestelen in gebruik.

Simpele werking menu en telefoons doen wat ze moeen doen goed.

Rob Schoteltje 10-04-2010
Geschreven voor: Panasonic KX-TGA6423NLS

Fantastisch toestel met vele functies. Nu 4 maanden in bezit. Vrijwel direct na aankoop hebben we er een vierde handset bij gekocht en die werd wonderlijk eenvoudig opgepikt door het basisstation. Verlicht display met grote letters (zonder leesbril te lezen) en verlichte toetsen. Ontvangst overal goed: het basisstation staat in de huiskamer en in het hele huis, ook op zolder (tweeverdiepingen nieuwbouwhuis met veel beton), geen problemen. Doorverbinden gaat heel gemakkelijk. Als je in 1 handset een nieuw nummer invoert, is kopiëren naar de andere handsets geen probleem. Kortom: zeer tevreden met dit zeer scherp geprijsde toestel. Het geld dubbel en dwars waard.

m.j.c.willemsen 08-01-2010
Geschreven voor: Panasonic KX-TGA6423NLS

Een fantastische set telefoons. Makkelijk in gebruik en bediening. Zo is het zeer eenvoudig om het hele telefoonboek van de ene naar de andere handset te kopiëren en is ook het doorschakelen naar de gewenste handset een peuleschil.

Ik heb hem nu een week in huis en het is wat mij betreft absoluut een aanrader!

ineke 100 31-12-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TGA6423NLS

Ik heb dit toestel nu 2 dagen in gebruik en alles is perfekt. Je kunt inkomende gesprekken doorschakelen (handig voor een huisgenoot die op zolder zit)
Hij geeft op het display de gesprekstijd aan. hij heeft nummerherkenning en een antwoordapparaat. Het is precies wat ik ervan had verwacht.

opa1963 20-08-2009
Geschreven voor: Panasonic KX-TGA6423NLS

-Uitstekend werkend app. precies wat ik ervan had verwacht.
-Eenvoudig in de menu's.
-Intercom, handsfree zeer duidelijk
-Ook het doorgeven van een inkomend gesprek naar een andere handset werkt uitstekend.
-De basis (met antw.app) staat beneden en de andere handsets op 1e verdieping en zolder. Ook op zolder perfect ontvangst.
-Het doorsturen van de telefoonnrs/boek gaat ook heel makkelijk, ook per telfoonnr mogelijk.

Enige minpunt: Te weinig leuke beltonen.