Fysic FX-3930 - Reviews

Nummerherkenning
Seniorentelefoon
Aantal handsets

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

petra keijzer 08-03-2017 Product paar dagen in bezit

grote knoppen en ruimte 6 foto's

de 6 foto's werken voor mijn oude moeder goed om ons nog te kunnen bellen. De knoppen ook lekker groot. Kortom wij zijn er blij mee. Moeders moet nog beetje wennen aan ander toestel.

Monique 17-09-2017 Product paar maanden in bezit

Geen interne opslag van telefoonnummers

Dit type telefoon leek een prima oplossing voor mijn moeder te zijn. Makkelijk te gebruiken, grote toetsen. Helaas bleek keer op keer dat de nummers verdwenen waren. Het duurde enige tijd voordat we er achter waren wat het probleem was. Na contact met de service desk van Fysic bleek dat als er stroomuitval is alle nummers uit het toestel verdwenen te zijn. Er is geen interne opslag van de nummers. Dat is niet meer van deze tijd.
Dat betekent dat de telefoon niet meer te gebruiken is voor uitgaande telefoontjes totdat de nummers weer geprogrammeerd zijn. Dat is zo frustrerend voor een oudere die totaal afhankelijk is van de telefoon voor contacten met de buitenwereld.
Helaas is deze tekortkoming niet verteld toen we het toestel kochten. Dan hadden we deze zeker niet gekocht. Dit toestel kan niet gebruikt worden door mijn moeder.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen interne opslag van nummers

Officiele reactie van Hesdo 19-09-2017

Beste Monique,

wat vervelend dat u dit probleem ervaart.
Uiteraard is het niet fijn als u opnieuw de telefoonnummers moet programmeren na stroomuitval.
Het klopt inderdaad, dat bij het uitvallen van de stroom, de FX-3930 zijn geheugen verliest.
Tijdens de ontwikkeling van de FX-3930 is er vanuit gegaan, dat onder normale omstandigheden in Nederlandse huishoudens, stroomuitval zelden tot nooit voorkomt.
We gaan zeker kijken of we bij toekomstige modellen dit kunnen aanpassen, dus bedankt voor de review!
Mochten wij u in de toekomst nog ergens mee van dienst kunnen zijn, horen wij het graag.

het Fysic service team