Panasonic KX-TGE212 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic KX-TGE212 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

bktz 30-04-2022

Te duur voor de geboden mogelijkheden.

Geschreven voor: Panasonic KX-TGE212

De Panasonic KX-TGE212 is wat prijs kwaliteitsverhouding betreft veel te duur.
Geen bluetooth.
Geschikt voor slechthorenden is hij beslist NIET.
Voicemail indicator is niet aanwezig.
Het geluid als hij niet op speaker staat is te zacht. Als je hem op speaker zet dan is het hard genoeg.
Kortom de essentiële zaken ontbreken.
Voor deze prijs zijn er legio andere telefoons die WEL bovengenoemde mogelijkheden hebben.

Pluspunten

• Goed verpakt
  • Snelle levering

Minpunten

• Geen bluetooth
  • Niet geschikt voor slechthorenden
  • Volume te zacht.
  • Geen voicemail indicator.
  • Beeldscherm slecht leesbaar in standby modus.

ton 06-07-2019

top groot beeld en cijfers

Geschreven voor: Panasonic KX-TGE212

op zichzelf is thuisstation stabiel de houder tweede niet moet je vasthouden om telefoon er af tehalen

mberkenbosch 27-05-2019

Gebruiksvriendelijke telefoon

Geschreven voor: Panasonic KX-TGE212

Deze telefoon gebruikt om te testen, en met succes! Echt een gebruiksvriendelijke telefoon. Makkelijk in te stellen, het wijst eigenlijk vanzelf. De volumeregelaar is handig in gebruik, de ruisonderdrukking werkt ook super. De toetsen zijn mooi groot en verlicht. Ik kan me voorstellen dat deze telefoon ook erg fijn in gebruik is voor wat oudere mensen. Het telefoonboek niet ingesteld, daar het een testtelefoon is. Ook kan er een headset aangekoppeld worden, dit is erg gemakkelijk als je veel belt en ook achter de laptop werkt. Je kunt dan handsfree bellen zonder de handsfree knop, maar ook dit werkt prima, en het geluid is ook duidelijk, ook zonder headset en handsfree bellen. Ook het gemak van 2 toestellen, door er 1 beneden en 1 boven te hebben. Mocht je er 1 kwijt zijn, dan is deze ook makkelijk terug te vinden door de intercom te gebruiken. Ook een handige is de babyfoonfunctie!

Pluspunten

• groot LCD scherm
  • grote verlichte toetsen
  • intercom functie
  • babyfoon functie
  • 150 nummers toevoegen in het telefoonboek

Bijtje 22-05-2019

Mooi apparaat, wekr erfect

Geschreven voor: Panasonic KX-TGE212

Telefoon werkt perfect, goed geluid, geen ruis, mooi design. Instellen was even lastig, tijd/datum moest een aantal keer worden ingesteld, staat nu goed en werkt prima. Makkelijk instelbaar. Menu wijst zich vanzelf. Adresboek nog niet ingesteld, maar kan nooit moelijk zijn.

Pluspunten

• Geluid perfect
  • Makkelijk instelbaar

Bartholomeus 19-05-2019

Prima huistelefoon

Geschreven voor: Panasonic KX-TGE212

Nu twee weken aan het testen, dit is een fantastisch toestel voor mensen met kinderen die al zelfstandig mogen bellen, maar ook voor mensen met zicht- en/of hoorproblemen. Door het grote LCD scherm hoef ik geen bril op als ik wil telefoneren of als ik gebeld word. Daarnaast kan ik direct het geluid regelen als ik iemand aan de lijn heb, vind het persoonlijk erg vervelend als iemand te luid of te zacht praat, door de knop aan de zijkant kan je direct harder of zachter zetten. Ook een groot voordeel is dat er vaak ruis is als er uit het buitenland wordt gebeld, door de ruisonderdrukking kan dit direct worden verminderd/weggehaald. Daarnaast hadden we eerst 1 toestel, en moesten we deze vaak zoeken op een slaapkamer van de kinderen, nu blijft er 1 toestel beneden, de andere staat op de overloop boven, voor algemeen gebruik.

Pluspunten

• groot LCD scherm
  • directe volume regeling
  • ruisonderdrukking
  • dubbel toestel dus geen gezoek

peter599 19-05-2019

Gebruiksvriendelijk, mooi, verlichte toetsen, groot scherm

Geschreven voor: Panasonic KX-TGE212

Een telefoon zoals een telefoon hoort te zijn: prettig in de bediening, mooi uiterlijk, verlichte toetsen en een groot scherm. Het installeren verloopt automatisch na het aansluiten van de kabels. In het adresboek is ruimte voor 150 adressen. Het geluid is uitstekend en makkelijk aan te passen met een drukknop aan de zijkant van het toestel en indien gewenst kun je een koptelefoon gebruiken of de luidspreker . Verder ongelooflijk veel programmeer mogelijkheden: babyfoon, niet storen functie, nummer blokkade, intercom, etc, etc. Sommige mogelijkheden heb ik geprobeerd en ze werken prima. Voor de slecht horenden onderons is er een ruisonderdrukker en de set is gehoorapparaat compatibel. Ik zal niet alles gebruiken maar het is echt een toptoestel.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Verlichte toetsen
  • Groot duidelijk scherm
  • Veel programma mogelijkheden
  • Voor slechthorenden

Denise 18-05-2019

Overzichtelijke toetsen

Geschreven voor: Panasonic KX-TGE212

Ik vind dat de toetsen op de telefoon groot zijn daardoor maakt het de telefoon makkelijk in gebruik. Wat ik ook leuk vind zijn de verschillende ringtonen. Deze telefoon is echt een aanrader.

Pluspunten

• Grote cijfers op de toetsen.
  • Zonder bril met gemak een nummer intoetsen

Aagja 18-05-2019

Fijne telefoons

Geschreven voor: Panasonic KX-TGE212

De telefoons in eerste instantie gevraagd te testen voor mijn moeder, zij heeft gehoorapparaat. Maar dat was geen succes, heeft niets te maken met de telefoons. Maar ik heb onderschat wat zo’n verandering (andere telefoon en dan ook nog tijdelijk) voor impact heeft op het leven van een 92-jarige.
Dus nu zelf aangesloten, ging gemakkelijk.
Mooie duidelijke toetsen.
Goed formaat telefoon.
Het terugzetten in de houder gaat gemakkelijk.
Datum/tijd instellen gemakkelijk, zonder handleiding
Beltonen en volume regelen doe je zonder problemen.
Het menu wijst vanzelf.
Tot nu toe alleen maar positief.

Pluspunten

• Formaat
  • Menu simpel

Aagja 05-09-2019

Niets veranderlijker dan een mens ☺️☺️.
Dus de telefoons zijn toch naar mijn moeder (voor wie ze in eerste in bedoeld waren).
Ze is er heel blij mee, hoort goed! Gemakkelijk in gebruik.
Mijn moeder is 92 jaar.
Je kunt dus zeggen van de telefoons dat ze ECHT geschikt zijn voor ouderen en voor gebruik MET gehoorapparaat.
Ze houdt niet van veranderen, maar deze verandering is ze heel blij mee. Ze kan weer bellen!