Fysic FX-7000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fysic FX-7000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

k*******@h****** 16-11-2022

Fijne Telefoon.

Geschreven voor: Fysic FX-7000

Op aan raden van de verkoper bij de Media Markt deze telefoon gekocht voor mijn man omdat de cijfers groot zijn en de toetsen ook en hij 83 jaar is. Een uit komst kan hij toch ellen en gebeld worden.

Pluspunten

• Grote cijfers
  • Grote toetsen

Dick Rubingh 17-05-2020

groot scherm en lange accuduur

Geschreven voor: Fysic FX-7000

Gemakkelijk te installeren en mooie grote cijfers en met name de verlichting is uitstekend. Ook de gebruiksaanwijzing is duidelijk om alle gegevens in te vullen. Als senior een telefoon die voldoet aan de wensen van de doelgroep. Mijn vrouw en ik zijn er blij mee en vinden het een prima aankoop. Ook met name ook een helder geluid. Ook de prijs-kwaliteit is prima. Mijnaangekochte telefoon is een Fysic FX 5520

Pluspunten

• groot scherm
  • gemakkelijk in gebruik
  • helder geluid
  • eenvoudig te installeren

To Nuiten 03-04-2020

Huistelefoon

Geschreven voor: Fysic FX-7000

Mooi model grote cijfers makkelijke bediening en goede weergave cijfers en letters .
Ook mijn vrouw is er blij mee dat ik voor dit model gekozen heb wij hopen r
Er nog lang veel plezier aan te beleven.

Ton 05-01-2017

Fysic FX-7020 prima huistelefoon voor 60-plussers

Geschreven voor: Fysic FX-7000

Handige dubbele telefoon (voor boven en beneden in het huis), lekker groot scherm en grote knoppen (voor minder lenige vingers), makkelijk in te stellen. Ik zou deze Fysic FX-7020 aan alle 60 plussers willen aanraden. Via ING rentepunten kost de set maar 60 euro.
Een minpuntje is dat de datum op het display ontbreekt. De tijd kan je er wel op zetten.

Pluspunten

• Via ING rentepunten is voordelig

Minpunten

• Geen datum aanduiding op display

G. Henken 24-12-2016

Heel fijn voor ouderen

Geschreven voor: Fysic FX-7000

Heb dit toestel voor mijn hoogbejaarde ouders aangeschaft, zij hebben er nu al prima ervaringen mee opgedaan, goed helder geluid, duidelijk display, en gemakkelijk menu, kortom een anrader

Pluspunten

• Helder display
  • Goed volume,

Minpunten

• Bewerkelijk menu

Fam. S 27-11-2016

Ideale Senioren telefoon

Geschreven voor: Fysic FX-7000

Passend kado voor onze moeder die naar haar nieuwe gelijkvloerse woning verhuisd.
Grote knoppen , goed geluid en eventueel uitbreidbaar met alarmknop.
Gekozen voor de FX-7020 met 2 toestellen , 1 voor in de kamer , 1 voor in de slaapkamer.
Vele functies en snelkeuzes knoppen. Mogelijk nadeel kunnen ook de vele functies zijn. Maar eenmaal ingesteld zal ze er veel plezier aan beleven.

Pluspunten

• Duidelijke knoppen
  • goed leesbaar display

Minpunten

• mogelijk hulp bij instellen nodig

wil 22-09-2016

mooie, goede afleesbare telefoon

Geschreven voor: Fysic FX-7000

grote toetsen, makkelijk te programmeren telefoonnummers en voorkeurtoetsen
en goed afleesbaar scherm

Pluspunten

• gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• tot nu toe geen

J.Visscher 27-07-2016

Beste seniorentoestel

Geschreven voor: Fysic FX-7000

Grote toetsen. Prima geluidskwaliteit.Je kan het toestel op tafel leggen dan heb je beide handen vrij.

E.M 07-07-2016

Fantastisch toestel met uitbreidings mogelijkheden.

Geschreven voor: Fysic FX-7000

Na een vervelende valpartij van mijn moeder en er niemand thuis was,hebben wij direct dit toestel met bijbehorende alarmknop gekocht,werkt fantastisch en het is veilig voor de gebruiker,als er iets is kan er direct contact gelegd worden met degene die in het toestel geregistreerd staat zeer handig voor mensen op leeftijd en die zelfstandig wonen.