Gigaset AS405 DUO - Reviews

Toestel draadloos

6,3

J.Donders 07-05-2017

Waardeloos na een gesprek van 1 uur al leeg

Toestel is na 1 uur bellen leeg moet continu op de lader anders heb je een probleem. Voldoet echt niet aan de beschrijving

OmeSjaak 07-11-2018

Prima telefoons

Prima telefoon, Goed geluid en bereik en veel mogelijkheden, maar toch makkelijk te bedienen. Ontdek nog dagelijks nieuwe functies. Bijv. gesprek overnemen van andere handset of van oude bekabelde telefoon. Of conferentie, beide telefoons in gesprek met de gesprekspartner op de externe lijn. Paging (oproep), druk op knop van basisstation als je de handset kwijt bent. Batterijlading ging de eerste keer ca 4 dagen mee. Nu lijkt hij langer mee te gaan. Stroomgebruik ca 0,5 Watt per eenheid. Dat is circa 2 euro per jaar.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Goed bereik
  • Mooi
  • Makkelijk bedienen
  • Goede NL handleiding

Tevreden koper. 30-09-2017

Vervanging van zelfde product.

Ik had reeds de voorganger van dit product, maar deze raakte versleten. Ik was zeer tevreden over dit product, duidelijk scherm, voldoende functies, goed bereik, nette prijs.