Gigaset AS405 DUO

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Gigaset AS405 DUO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ron 01-02-2019

Goed duidelijk display en gemakkelijk in gebruik te nemen.

Geschreven voor: Gigaset AS405 DUO

Goede kwaliteit/prijsverhouding, gemakkelijk in gebruik te nemen en werkt prima.
De telefoons hebben duidelijke druktoetsen met verlichting en een grote opslag voor telefoonnummers.

Pluspunten

• Duidelijke toetsen met verlichting
  • grote opslag voor telefoonnnummers

OmeSjaak 07-11-2018

Prima telefoons

Geschreven voor: Gigaset AS405 DUO

Prima telefoon, Goed geluid en bereik en veel mogelijkheden, maar toch makkelijk te bedienen. Ontdek nog dagelijks nieuwe functies. Bijv. gesprek overnemen van andere handset of van oude bekabelde telefoon. Of conferentie, beide telefoons in gesprek met de gesprekspartner op de externe lijn. Paging (oproep), druk op knop van basisstation als je de handset kwijt bent. Batterijlading ging de eerste keer ca 4 dagen mee. Nu lijkt hij langer mee te gaan. Stroomgebruik ca 0,5 Watt per eenheid. Dat is circa 2 euro per jaar.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Goed bereik
  • Mooi
  • Makkelijk bedienen
  • Goede NL handleiding

Tevreden koper. 30-09-2017

Vervanging van zelfde product.

Geschreven voor: Gigaset AS405 DUO

Ik had reeds de voorganger van dit product, maar deze raakte versleten. Ik was zeer tevreden over dit product, duidelijk scherm, voldoende functies, goed bereik, nette prijs.

J.Donders 07-05-2017

Waardeloos na een gesprek van 1 uur al leeg

Geschreven voor: Gigaset AS405 DUO

Toestel is na 1 uur bellen leeg moet continu op de lader anders heb je een probleem. Voldoet echt niet aan de beschrijving
OmeSjaak 25-02-2019

Waarschijnlijk slechte batterijen. Ik heb bij de Lidl voor 3 euro nieuwe oplaadbare batterijen van 950mAh gekocht (ipv de 400 die meegeleverd waren) en warempel die gaan 1 week mee alvorens ze weer in het basisstation moeten worden opgeladen