Panasonic KX-TG8012NLS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic KX-TG8012NLS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,9

Aleks Hermsen 03-01-2011
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8012NLS

Na 2x een matige (laat ik aardig blijven) ervaring met een Philips DECT set werd het tijd voor een andere. In 1e instantie volgde ik niet m'n gevoel en de kieskeurig site maar het argument van mijn vrouw en koos ik ivm de aantrekkelijke prijs een Motorola set. Het is dat je niet onder 1 kan scoren, anders had ik dat gedaan! Kortom:drama. Toen alsnog mn gevoel en kieskeurig gevolgd en de 8012 set gekocht. Wat een verademing! Heldere, logische menu's, uitstekende snelle oplaadtijd en nog betere standbye tijd. Prettige opties zoals alle ingevoerde teleoonnummers overzetten naar andere handsets en werken met groepen (net als op je gsm). De nachtstand is ook een uitstekende extra. Geen minpunten? Nou.. niet echt. Als ik dan toch wat moet noemen: jammer dat je de handsets geen eigen naam kan geven, jammer dat de handsets geen zacht rubber grip aan de zijkant hebben. Details dus ;)

mirgje 25-12-2010
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8012NLS

Een paar dagen in mijn bezit. Fantastisch toestel. Heel gemakkelijk te bedienen. Ook het overzenden van het telefoonboek naar de andere handset gaat eenvoudig. Echter wanneer je op kopieren hebt gedrukt verschijnt er in de display de keuzemogelijkheid van een handset. Deze moet je dan nog wel activeren door het nummer van de handset in te drukken.

mj63 04-11-2010

Een fantastische telefoon!
Ziet er mooi uit, ligt lekker in de hand en de handsfreefunctie doet het zéér goed wat heel prettig is voor mensen met zere handen/polsen/ellebogen.
Alles is zeer makkelijk in te stellen,keuze uit maar liefst 15 beltonen!
Binnen een kwartier begrijp je alles wat deze telefoon te bieden heeft.Zeer handig in gebruik.Ik sluit mij helemaal bij mijn voorgangers aan.
Niet twijfelen, maar kopen!

Anoniem 03-11-2010
Geschreven voor: Panasonic KX-TG8012NLS

Onlangs gekocht voor mijn ouders in zilver/titanium uitvoering (ook verkrijgbaar in zilver/zwart). Mijn ouders worden een dagje ouder en hebben goede duidelijke huistelefoons nodig. Deze Panasonics zijn op alle fronten zéér goed. Het gote kleurenscherm is zeer duidelijk en overzichtelijk. Menu is makkelijk in gebruik door middel van icoontjes. Toetsen zijn groot, los van elkaar en tevens verlicht. Ringtonen klinken luid en duidelijk. Bellen/gebeld worden is een genot: storingsvrij en zonder echo e.d. Panasonic staat bekent om zijn goede technieken in telefonie net als Siemens. Standby tijd is abnormaal lang: met dagelijks gebruik (uurtje bellen per dag) duurd het nog een dag of 5 eer batterij leeg is, de normale standby tijd is overigens 10 dagen. De handsets zien er op zijn Japans degelijk en kwalitatief goed uit. Pluspunt is ook nog dat je de telefoonboek kan overzenden naar de andere handset én deze set is eco bewust dwz minder stroomverbruik en minder straling. Dat scheelt zo eurootjes op jaarbasis in je portomonee en beter voor de gezondheid omdat scherm uitschakeld zodra er contact is.